ul. Pawia 9, Kraków
Do naszego Działu Customer Growth poszukujemy osoby, która wesprze nas w codziennej pracy, przy obsłudze klientów na najwyższym poziomie, kontakcie telefonicznym oraz mailowym. Zespół Customer Relationship prowadzi działania mające na celu utrzymanie Klienta na platformie oraz do sprzedaży usług, która spowoduje rozwój biznesu Klienta.
Cześć, tu Shoper – największa platforma do prowadzenia sklepu internetowego w Polsce. Działamy w modelu SaaS, z naszych rozwiązań korzysta obecnie ponad 30 tys. klientów. Jesteśmy liderem rynku i mamy apetyt na więcej! Rozwijamy się i tworzymy nowe funkcjonalności, które odpowiadają obecnym trendom e-commerce, pozwalając naszym klientom efektywnie prowadzić swój biznes online. Shoper to nie tylko oprogramowanie, ale również autorski system płatności, usługi do prowadzenia kampanii reklamowych, logistyki oraz szereg dodatkowych integracji, dzięki którym można dowolnie rozwijać sklep internetowy.
Nasze biura znajdziesz w Krakowie i Szczecinie. Obecnie poszukujemy osoby, która będzie mieszkała w Krakowie lub okolicach, ponieważ chcielibyśmy widywać Cię w naszym krakowskim biurze 3 dni w tygodniu.
Klikając w przycisk „Aplikuj”, lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Shoper S.A., potwierdzasz zapoznanie się z klauzulą informacyjną Shoper S.A. oraz zgadzasz się na przetwarzanie przez Shoper S.A. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym (wykraczających poza katalog danych wymaganych zgodnie z przepisami prawa pracy) w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.