Shoper

Specjalista ds. Wdrożeń

Opis stanowiska:

Poszukujemy nowej osoby do projektu Shoper Premium – to usługa tworzenia indywidualnego rozwiązania skrojonego do potrzeb klienta. Od analizy założeń projektu, poprzez dobór rozwiązań i ich wdrożenie po ciągłą optymalizację. Do tego projektu poszukujemy Specjalisty ds. Wdrożeń, który będzie odpowiedzialny/a za prowadzenie dedykowanych wdrożeń wykorzystujących oprogramowanie Shoper poprzez:

  • bieżący kontakt z klientami (w kanałach mail/ telefon/ spotkanie) w kwestiach związanych z obsługą sklepu działającego na platformie Shoper
  • prowadzenie wdrożeń sklepów internetowych wedle ustalonego wcześniej harmonogramu, przy współpracy z developerami, grafikami, projektantami zarówno wewnętrznymi jak i zewnętrznymi (np. agencja obsługująca kompleksowo Klienta)
  • koordynację  migracji bazy danych z innych platform przy wykorzystaniu dostępnych narzędzi dostępnej bazy Partnerów dla Shoper Premium
  • zgłaszanie nowych potrzeb, pomysłów  pod kątem rozwoju aplikacji w Appstore oraz w procesie realizacji projektów wewnętrznych Shoper Premium

Wymagania:

  • min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku lub doświadczenia w e-commerce (idealnie produktów i usług SaaS w branży e-commerce lub systemów CMS)
  • umiejętności analityczne
  • bardzo dobra organizacja  pracy i samodzielnie zarządzanie projektami
  • podstawowa znajomość Google Analytics, Google Tag Manager
  • umiejętność czytania dokumentacji technicznej
  • orientacyjna znajomość zagadnień technicznych tj: HTML / CSS / JS, znajomość zasad programowania, procesów w sklepie: dropshipping, import produktów, API
  • umiejętności prowadzenia skutecznej komunikacji z klientem (telefon, mail) na wszystkich poziomach organizacji, zarówno pracownicy operacyjni, kierownicy jak i właściciele firm
  • samodzielność, nastawienie na realizację wyznaczonych celów

Mile widziane:

  • znajomość metodologii zarządzania projektami
  • znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
  • doświadczenie w relacjach z klientami B2C i B2B

Oferujemy:

  • długoterminową umowa o pracę. Oczywiście na papierze i w dwóch egzemplarzach
  • udział w wewnętrznych i zewnętrznych projektach edukacyjnych, konferencjach, szkoleniach poszerzających horyzonty i wiedzę
  • onboarding- pełne wsparcie i wdrożenie na stanowisko
  • płaska struktura- dzięki czemu masz większy wpływ na rozwój produktu i szybszą realizację projektów
  • elastyczne godziny pracy- ważne, byśmy w ciągu dnia mogli się spotkać (ale uwaga- nie pracujemy zdalnie)
  • pakiet benefitów: prywatna opieka zdrowotna,  karta MultiSport., kursy  języka angielskiego, imprezy integracyjne, kawa, owoce, inne…

Dołącz do zespołu DreamCommerce S.A.

Aplikuj

Klikając w przycisk „Aplikuj”, lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do DreamCommerce S.A., zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, umieszczonych przeze mnie w dokumentach rekrutacyjnych i przekazanych w trakcie rekrutacji, przez Dreamcommerce S.A. w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji. Wiem, że zgoda może zostać przeze mnie w każdej chwili odwołana.

W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem praca@shoper.pl.