Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

ul. Pawia 9

Opis stanowiska:

Pracując na stanowisku Specjalisty ds. Wsparcia Technicznego będziesz odpowiedzialny/a za wsparcie  klientów związane z obsługą sklepu internetowego na platformie Shoper poprzez kontakt telefoniczny oraz  mailowy w tym:
  • budowanie długoterminowych, dobrych relacji z bieżącymi/nowymi Klientami
  • prowadzenie rozmów wychodzących- badanie potrzeb klientów,  kontakt z potencjalnymi klientami zakładającymi 14 dniowe wersje demonstracyjne sklepu, by pomóc w jak najlepszym poznaniu możliwości oprogramowania Shoper
  • prowadzenie rozmów przychodzących- bieżące wsparcie związane z obsługą, konfiguracją sklepów
  • kompleksową obsługę Klienta m.in. przygotowywanie ofert, wystawianie faktur, przeprowadzanie audytów
  • dosprzedaż usług  dodatkowych bieżącym Klientom takich jak: domeny, certyfikaty SSL, grafika
  • współpracę z innymi działami Firmy: IT, Marketing, QA, PR oraz Shoper Premium
  • pomoc techniczną w podstawowej konfiguracji sklepów internetowych na platformie Shoper

Z twojej strony wymagamy:

  • min. rocznego doświadczenia w obsłudze klienta, najlepiej w branży e-commerce
  • umiejętności prowadzenia skutecznej komunikacji (telefon, mail)
  • umiejętność organizacji pracy
  • ogólnej znajomości produktów i usług SaaS w branży e-commerce,
  • chęci uczenia się oraz szybkiego przyswajania zdobytej wiedzy
  • determinacji w dążeniu do realizacji wyznaczonych celów
  • wysokiej kultury osobistej
  • umiejętności negocjacyjnych

Oferujemy:

  • udział w wewnętrznych i zewnętrznych projektach edukacyjnych, konferencjach, szkoleniach poszerzających horyzonty i wiedzę.
  • onboarding- pełne wsparcie i wdrożenie na stanowisko
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • godziny pracy 08.00-16.00 oraz 10-18.00,
  • bezpłatny parking dla pracowników
  • parking rowerowy
  • strefa chillout- piłkarzyki, konsola PS5
  • obecnie pracujemy w modelu hybrydowym
  • zawsze miłe benefity: pakiet medyczny, program Multisport, imprezy integracyjne, bezpłatny angielski, i inne…</li

Dołącz do zespołu Shoper S.A.

Aplikuj

Klikając w przycisk „Aplikuj”, lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Shoper S.A., zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Jeżeli chcesz, aby Twoja aplikacja była rozpatrywana w przyszłych procesach rekrutacji, wówczas umieść w CV następującą zgodę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, umieszczonych przeze mnie w dokumentach rekrutacyjnych i przekazanych w trakcie rekrutacji, przez Shoper S.A. w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji. Wiem, że zgoda może zostać przeze mnie w każdej chwili odwołana, a szczegółowe zasady przetwarzania moich danych osobowych określa polityka przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji Shoper S.A.‟

W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem [email protected]