Shoper

Starszy Specjalista ds. wsparcia i wdrożeń

Opis stanowiska:

Pracując na stanowisku Starszego Specjalisty ds.wsparcia i wdrożeń będziesz odpowiedzialny/a za wsparcie  klientów związane z obsługą sklepu internetowego na platformie Shoper poprzez kontakt telefoniczny oraz  mailowy w tym:

  • wsparcie techniczne klientów Shoper drogą mailową oraz telefoniczną,
  • kompleksowa obsługa Klienta m.in. przygotowywanie ofert, wystawianie faktur, przeprowadzanie audytów sklepów,
  • instalacja certyfikatów SSL,
  • weryfikacja zgłoszeń, konsultacje z działem IT,
  • współpraca z innymi działami Firmy: Marketing, Shoper Kampanie,
  • przygotowywanie nowych oraz aktualizowanie istniejących artykułów pomocy


Dołącz do nas i zostań częścią 25 osobowej ekipy działu obsługi klienta

Czego od Ciebie oczekujemy?:

  • podstawowej wiedzy (którą potrafisz wykorzystać w praktyce) z poniższych tematów jak: sklepy internetowe, SSL, DNS lub HTML, CSS,
  • ogólnej znajomości produktów i usług SaaS w branży e-commerce,
  • poszukujemy osób które posiadają analityczny umysł, które lubią i potrafią analizować dane, rozwiązywać problemy,
  • posiadają umiejętność prowadzenia swobodnej rozmowy telefonicznej i zrozumiałej dla odbiorcy korespondencji email.
  • dokładności i przywiązywania wagi do szczegółów

Mile widziane:

  • doświadczenie w branży e-commerce
,
  • znajomość narzędzi Google: docs, Google Analytics, Google Ads

Możesz się pochwalić tymi umiejętnościami? Jeśli tak, czeka u nas na ciebie przestronne biurko i wygodny fotel, a oprócz tego jeszcze:

  • długoterminowa umowa o pracę. Oczywiście na papierze i w dwóch egzemplarzach,
  • realny wpływ na rozwój rynku e-commerce,
  • udział w wewnętrznych i zewnętrznych projektach edukacyjnych, konferencjach, szkoleniach poszerzających horyzonty i wiedzę,
  • onboarding- pełne wsparcie i wdrożenie na stanowisko,
  • benefity: pakiet medyczny, program Multisport, imprezy integracyjne, bezpłatny angielski, konsola PS4 Pro, piłkarzyki, kawa, owoce i inne…
  • bezpłatny parking dla pracowników,

Dołącz do zespołu DreamCommerce S.A.

Polityka przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji Dreamcommerce S.A.

Aplikuj

Klikając w przycisk „Aplikuj”, lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do DreamCommerce S.A., zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Jeżeli chcesz, aby Twoja aplikacja była rozpatrywana w przyszłych procesach rekrutacji, wówczas umieść w CV następującą zgodę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, umieszczonych przeze mnie w dokumentach rekrutacyjnych i przekazanych w trakcie rekrutacji, przez Dreamcommerce S.A. w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji. Wiem, że zgoda może zostać przeze mnie w każdej chwili odwołana, a szczegółowe zasady przetwarzania moich danych osobowych określa polityka przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji Dreamcommerce S.A.

W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem praca@shoper.pl.