Shoper

Team Leader Działu Obsługi Klienta

Opis stanowiska:

W związku z dynamicznym rozwojem flagowego produktu Shoper® do Działu Obsługi Klienta szukamy Team Leadera, który będzie odpowiedzialny za wsparcie Managera Działu Obsługi Klienta w zarządzaniu 30 osobowym zespołem konsultantów mając na uwadze ciągły rozwój kompetencji pracowników, wysoki poziom obsługi klienta, a także utrzymanie pozytywnej atmosfery pracy poprzez:

  • przygotowywanie grafiku dla konsultantów,
  • weryfikacja zgłoszeń klientów i tym samym dalsze ich procesowanie w celu jak najszybszego rozwiązania,
  • odpowiadanie na reklamacje,
  • współpracę z innymi działami w firmie w celu rozwiązywania zgłoszeń od Klientów,
  • analizę danych (wyniki dzienne, estymacja ruchu przychodzącego/wychodzącego),
  • nadzór nad istniejącymi procedurami Działu Obsługi Klienta
  • odsłuch rozmów konsultantów
  • merytoryczne wsparcie dla swojego zespołu
  • dbanie o dobrą atmosferę w zespole

Team Leader, oprócz wysoko rozwiniętych kompetencji managerskich powinien posiadać  poniższe cechy, umiejętności, doświadczenie:

  • doświadczenie w  planowaniu procesów biznesowych w oparciu o analizę ilościową i jakościową,
  • umiejętność analizowania informacji i danych, wyciągania na ich podstawie wniosków – poparte konkretnymi przykładami,
  • doświadczenie w sprzedaży internetowej (idealnie produktów i usług SaaS w branży e-commerce) ,
  • umiejętności prowadzenia skutecznej sprzedażowej komunikacji (telefon, mail) na wszystkich poziomach organizacji, zarówno pracownicy operacyjni, kierownicy jak i właściciele firm,,
  • znajomość branży internetowej,
  • wiedzę z zakresu e-commerce,
  • pozytywną energię,  którą wniesie do naszego zespołu,
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i przywódcze,

Według nas idealny Team Leader  ponadto musi cechować się:

  • empatią w stosunku do pozostałych członków zespołu oraz  cierpliwością,
  • samodzielnością połączoną z wysokim zaangażowaniem,
  • kreatywnością, elastycznością, systematycznością i konsekwencją  w działaniu,
  • asertywnością,

Powyższe wymagania są niezbędne, ale jeśli dodatkowo potrafisz zrozumieć dokumentację API, zaglądnąć w kod strony i rozumiesz czym różni się HTML, JS i CSS Twoje szanse znacznie wzrosną.

Z naszej strony oferujemy

  • realny wpływ na rozwój rynku e-commerce
  • udział w wewnętrznych i zewnętrznych projektach edukacyjnych, konferencjach, szkoleniach poszerzających horyzonty i wiedzę.

  • onboarding- pełne wsparcie i wdrożenie na stanowisko
  • płaska struktura – dzięki czemu masz większy wpływ na rozwój produktu i szybszą realizację projektów
  • benefity: pakiet medyczny, program Multisport, imprezy integracyjne, bezpłatny angielski, konsola PS4 Pro, piłkarzyki, kawa, owoce i inne…
  • bezpłatny parking dla pracowników

Dołącz do zespołu DreamCommerce S.A.

Polityka przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji Dreamcommerce S.A.

Aplikuj

Klikając w przycisk „Aplikuj”, lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do DreamCommerce S.A., zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Jeżeli chcesz, aby Twoja aplikacja była rozpatrywana w przyszłych procesach rekrutacji, wówczas umieść w CV następującą zgodę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, umieszczonych przeze mnie w dokumentach rekrutacyjnych i przekazanych w trakcie rekrutacji, przez Dreamcommerce S.A. w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji. Wiem, że zgoda może zostać przeze mnie w każdej chwili odwołana, a szczegółowe zasady przetwarzania moich danych osobowych określa polityka przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji Dreamcommerce S.A.

W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem praca@shoper.pl.