Logo Shoper Premium

Integracja sklepu internetowego z systemem Vendo

Zapytaj o integrację

Solidny system magazynowo-księgowy oraz menedżerski, wspierający zarządzanie firmą. Korzyści z programu. Automatyzuje obsługę sprzedaży, zarządzanie procesami zaopatrzenia i gospodarki magazynowej.

  • Płatności, budżetowanie, finanse i księgowość; zarządzanie produkcją od kalkulacji lub zlecenia do faktury
  • Zarządzanie pracą, zadaniami, kontaktami z klientem
  • Zakres integracji

Zakres integracji

  • Automatyczny obieg zamówień z aktualizacją stanów magazynowych
  • Przeglądanie i edycja listy produktów
  • Intuicyjne zarządzanie grupami towarowymi
  • Przeglądanie i wydruk zamówień, z możliwością zmiany statusu zamówienia
  • Eksport numerów listów przewozowych
  • Zarządzanie produktami sklepu Shoper bezpośrednio z listy towarów systemu Vendo ERP
  • Automatyczny obieg zamówień
  • Pełne wsparcie dla logistyki dostaw - listy przewozowe
  • Eksport zdjęć bezpośrednio z bazy danych Vendo ERP

Zapytaj o wdrożenie integracji

Wdrożenia realizujemy we współpracy z partnerami.

Konsultant oddzwoni najszybciej jak to możliwe

Podając maila akceptujesz Regulamin i Politykę Prywatności