Dodaj informacje na temat sklepu – bądź wiarygodny dla klienta
Zadbaj o stronę informacyjną twojego sklepu – zamieść w nim najważniejsze informacje na swój temat, podaj dane kontaktowe i zarekomenduj klientom najciekawsze strony w internecie. Jak to zrobić – dowiesz się z poniższych instrukcji poświęconych informacjom i nagłówkom w twoim sklepie.
Zawartość > Strony informacyjne
Zakładka Strony informacyjne przedstawia listę wszystkich dostępnych stron informacyjnych twojego sklepu.
W lewym górnym rogu znajdziemy ikonkę zielonego plusa, która służy do dodania nowej strony informacyjnej.
Jak dodać nową stronę informacyjną? Żeby to zrobić należy określić:
- nazwę strony informacyjnej,
- link do strony (od razu mamy możliwość dodania tej strony do nagłówka lub grupy linków w stopce),
- treść (pełną treść strony informacyjnej),
W podzakładce Pozycjonowanie możesz indywidualnie określić META TAGI typu: tytuł strony, META Description, META Keywords oraz adres URL do danej strony informacyjnej. Po najechaniu na ikonkę trybu w obszarze akcji można podejrzeć, edytować lub usunąć stronę informacyjną. Dodatkowo, po zaznaczeniu jednej lub kilku stron informacyjnych z akcji masowych, można ją także włączyć lub wyłączyć.
Zawartość > Nagłówek i stopka
Podzakładka Nagłówek zawiera listę linków znajdujących się w głównej belce nawigacyjnej na stronie sklepu. Kolejność linków możemy zmieniać przeciągając je myszką w górę lub dół, jeżeli zaś chcemy jakiś odnośnik usunąć, klikamy w czerwony znak X po prawej stronie.
Dodawanie nowego linku odbywa się przez ikonę dodaj link, dostępną w lewym górnym rogu.
Linki, które są dostępne do dodania dzielą się na następujące grupy:
- Listy produktów
- Strona główna (naszego sklepu)
- Nowości (lista wszystkich produktów oznaczonych jako nowość)
- Promocje (lista wszystkich produktów w promocji)
- Strony informacyjne (lista wszystkich aktywnych stron informacyjnych utworzonych w sekcji: Zawartość > Strony informacyjne)
- Inne
– formularz kontaktowy
– rekomendowane strony (lista polecanych stron zdefiniowanych w sekcji: Zawartość > Rekomendowane strony)
– link wewnętrzny (nazwa linku oraz adres względny do podstrony w naszym sklepie, np. jeśli chcemy utworzyć link do produktu ID 6 to adres będzie wyglądał tak: pl/p/Nazwa-produktu/6)
– link zewnętrzny (nazwa linku oraz adres bezwzględny do strony spoza naszego sklepu, np. jeśli chcemy utworzyć link strony Google to będzie on wyglądał następująco: https://www.google.pl/; dodatkowo określamy czy link ma być otwarty w nowym oknie przeglądarki) - Kategorie:
– link do całego Menu kategorii lub konkretnej wybranej kategorii. Po najechaniu na taki link po stronie sklepu rozwiną nam się dalsze podkategorie tej kategorii głównej.
Podzakładka Stopkajest bardzo podobna do zakładki Nagłówek z tą jednak różnicą, że w grupach linków nie mamy do wyboru Kategorii. Możemy za to określać nazwy grup oraz zarządzać ich kolejnością – przy dodawaniu linka musimy określić grupę, do której będzie on należał. Informacje zamieszczone w tym miejscu są istotne dla kupujących – budują wiarygodność sklepu i wpływają na poczucie bezpieczeństwa dokonywanych w nim transakcji.
Przygotuj się na pierwszych klientów.
Skonfiguruj proces zakupowy.