Zwiększenie bazy użytkowników platformy Shoper
- Wzrost organiczny poprzez pozyskiwanie dużej liczby nowych użytkowników platformy Shoper rozpoczynających swoją działalność na rynku e-commerce.
- Przejmowanie klientów przechodzących z modelu open source do modelu SaaS oraz klientów konkurencyjnych rozwiązań w modelu SaaS.
- Akwizycje konkurencyjnych, mniejszych platform e-commerce, działających w modelu SaaS, w celu pozyskania ich bazy klientów lub rozszerzenia oferty usług.
- Shoper dopuszcza w przyszłości ekspansję międzynarodową, w obszarze jej zainteresowań są państwa wchodzące w skład Unii Europejskiej.
Zwiększenie udziału przychodów pochodzących z modelu pay-as-you-grow
- Rozwój usług dodatkowych oferowanych przez Shoper i zwiększenie bazy ich użytkowników pośród nowych i obecnych klientów.
- Skierowanie usług dodatkowych poza bazę użytkowników platformy Shoper.
- Wprowadzanie nowych usług dodatkowych, powiązanych z liczbą lub wartością zamówień realizowanych w sklepach internetowych.
Rozwój oferty wspomagającej sprzedaż wielokanałową
- Poszerzanie oferty w ramach marki własnej oraz poprzez rozbudowę usług oferowanych we współpracy z dostawcami zewnętrznymi.
- Rozwój aplikacji ErpBox, skupiającej narzędzia do automatyzacji procesów w sklepie internetowym oraz integracji platformy Shoper i poszczególnych sklepów z dostawcami zewnętrznymi (w tym zagranicznymi), dzięki czemu klienci zyskują dostęp do kanałów sprzedażowych w Europie.