Shoper

Jak wyjść z pudełka i rozwinąć swój e-sklep?

Rynek e-commerce rośnie codziennie. Klientów przybywa, a oferta e-sklepu może być skierowana na cały świat. Dla przedsiębiorców to sytuacja idealna. Co jednak zrobić w przypadku, gdy klientów okresowo pojawia się zbyt wielu? Sklep nie może nagle przestać działać. Właściciel drogerix.pl stanął przed takim wyzwaniem – wybrać dobry program, czy stabilny serwer?

Więcej

W e-commerce o klienta walczy się na sekundy

Ile czasu potrzeba, żeby w e-commerce zniechęcić do siebie klienta? 47 proc. internautów oczekuje, że witryna sklepu załaduje się w ciągu maksymalnie dwóch sekund, a 40 proc. opuści ją, jeśli zajmie to od trzech do czterech sekund. W handlu internetowym walka o uwagę klienta trwa już w czasie liczonym kilka miejsc po przecinku.

Więcej

Siła AdWords w e-sklepie

Na początku działalności w e-commerce pozyskanie klientów jest najtrudniejsze. Coraz większy ruch na stronie i spływające zamówienia dają sprzedawcy motywację do dalszej pracy, a firmie zapewniają rozruch. Jak najszybciej znaleźć pierwszych klientów i nie zapłacić za nich fortuny?

Więcej

Biznes przy okazji – Agnieszka Niedziałek z napieknewlosy.pl

Chciała pomóc znajomym pielęgnować włosy, a skończyła z dobrze działającym biznesem i planami zagranicznej ekspansji. Agnieszka Niedziałek blogerka wwwłosy.pl oraz właścicielka e-sklepu napieknewlosy.pl udowadnia, że nawet jeśli nie planuje się sukcesu w biznesie, to odpowiadanie na potrzeby i wykorzystywanie szans, które się pojawiają, może doprowadzić na szczyt.

Więcej

CX pomoże zarobić na zwrocie towaru

Rosną oczekiwania klientów sklepów internetowych. Aż 66 proc. z nich zanim dokona zakupu sprawdza, czy polityka zwrotów jest korzystna dla kupującego. Jednak e-sklepy nie muszą być stratne przy zwiększających się oczekiwaniach – wystarczy, że zwrócą swoją uwagę na customer experience. I potraktują zwrot towaru jak szansę na pozyskanie serc klientów.

Więcej

Kontakt

Karolina Bartnik-Kura
PR Manager

pr@shoper.pl
+48 512 357 745

Andrzej Pukos
PR Manager

andrzej.pukos@profeina.pl
+48 516 191 976

Materiały do pobrania