Shoper

Co działa, a co nie działa e-sklepie? Patenty sprzedawców na zdobycie klientów

Pozycjonowanie. Promocja na Facebooku. Kampanie reklamowe. Promocje cenowe. Aukcje internetowe. Porównywarki cen. Ciekawa szata graficzna. Pisanie bloga. Współpraca z influencerami… Sposobów na przyciągnięcie klientów do e-sklepu jest tyle, że nie wiadomo, od czego zacząć. Oto metody, które zdaniem sprzedawców na platformie Shoper są najskuteczniejsze.

Więcej

Koniec ery garażowych e-biznesów?

Sklep internetowy łatwo uruchomić, więc na rynku dominują nowe mikrobiznesy pomyślane jako dodatkowe źródło dochodu. Raport Shopera pokazuje, że 2/3 sklepów na tej platformie ma mniej niż 3 lata. Ale z badania wynika również, że sprzedawcy inwestują w rozwój, a wraz ze wzrostem stażu w biznesie, rośnie profesjonalizm sklepów. Już połowa z nich zatrudnia pracowników.

Więcej

Popularność w social media można e-sprzedać

U znajomego kupuje się inaczej. Liczy się nie tyle dobra cena, co świadomość, że za produktami w ofercie stoi jego historia, ciężka praca i wielka pasja. Dotyczy to także „znajomych” z sieci, których śledzimy na Facebooku, YouTube czy Instagramie. Oto osoby, które wykorzystały to zjawisko i popularność w mediach społecznościowych by przerobić ją na sukces w e-biznesie.

Więcej

Popularność w social media można e-sprzedać

U znajomego kupuje się inaczej. Liczy się nie tyle dobra cena, co świadomość, że za produktami w ofercie stoi jego historia, ciężka praca i wielka pasja. Dotyczy to także „znajomych” z sieci, których śledzimy na Facebooku, YouTube czy Instagramie. Oto osoby, które wykorzystały to zjawisko i popularność w mediach społecznościowych by przerobić ją na sukces w e-biznesie.

Więcej

Koniec z folią bąbelkową w e-przesyłkach?

70 proc. śmieci w morzach to plastik jednorazowego użytku, dlatego za trzy lata w Unii Europejskiej mają zniknąć plastikowe słomki, sztućce, czy patyczki do uszu. Niemcy idą krok dalej. Od stycznia 2019 r. wprowadzają ograniczenia ilości plastiku w opakowaniach. Dotyczy to też przesyłek pocztowych. Także tych z polskich sklepów internetowych. Shoper podpowiada, jak przygotować się na eko-rewolucję.

Więcej

Kontakt

Karolina Bartnik-Kura
PR Manager

pr@shoper.pl
+48 512 357 745

Grzegorz Dzięgielewski
PR Manager

grzegorz@profeina.pl
+48 692 336 144

Materiały do pobrania