Centrum Prasowe

historie-klientow

Unique Selling Proposition: 7 e-sklepów, które robią to dobrze

2018-10-18

Musisz być pierwszy, najlepszy, albo inny – ta porada jest starsza niż internet, ale idealnie pasuje do prowadzenia sklepu w sieci. Założenie go jest tak proste, że z reguły konkurujesz już z setką podobnych biznesów. Ekspert Shopera podpowiada, jak nie zginąć w tym tłumie.

Więcej

Wielosklepowość w handlu internetowym

2018-09-26

Z danych platformy Shoper wynika, że 4 proc. właścicieli e-sklepów posiada więcej niż jedną witrynę. Wykorzystanie tego samego mechanizmu działania może być przepisem na sukces. Jak dobrze założyć kolejny sklep?

Więcej

Jak wyjść z pudełka i rozwinąć swój e-sklep?

2018-08-16

Rynek e-commerce rośnie codziennie. Klientów przybywa, a oferta e-sklepu może być skierowana na cały świat. Dla przedsiębiorców to sytuacja idealna. Co jednak zrobić w przypadku, gdy klientów okresowo pojawia się zbyt wielu? Sklep nie może nagle przestać działać. Właściciel drogerix.pl stanął przed takim wyzwaniem – wybrać dobry program, czy stabilny serwer?

Więcej

W e-commerce o klienta walczy się na sekundy

2018-08-03

Ile czasu potrzeba, żeby w e-commerce zniechęcić do siebie klienta? 47 proc. internautów oczekuje, że witryna sklepu załaduje się w ciągu maksymalnie dwóch sekund, a 40 proc. opuści ją, jeśli zajmie to od trzech do czterech sekund. W handlu internetowym walka o uwagę klienta trwa już w czasie liczonym kilka miejsc po przecinku.

Więcej

Siła AdWords w e-sklepie

2018-07-09

Na początku działalności w e-commerce pozyskanie klientów jest najtrudniejsze. Coraz większy ruch na stronie i spływające zamówienia dają sprzedawcy motywację do dalszej pracy, a firmie zapewniają rozruch. Jak najszybciej znaleźć pierwszych klientów i nie zapłacić za nich fortuny?

Więcej

Biznes przy okazji – Agnieszka Niedziałek z napieknewlosy.pl

2018-06-07

Chciała pomóc znajomym pielęgnować włosy, a skończyła z dobrze działającym biznesem i planami zagranicznej ekspansji. Agnieszka Niedziałek blogerka wwwłosy.pl oraz właścicielka e-sklepu napieknewlosy.pl udowadnia, że nawet jeśli nie planuje się sukcesu w biznesie, to odpowiadanie na potrzeby i wykorzystywanie szans, które się pojawiają, może doprowadzić na szczyt.

Więcej
Poprzednia strona
1
Następna strona

Kontakt

Barbara Kaleńczuk

Kontakt dla mediów
i inwestorów