Centrum Prasowe

historie-klientow

CX pomoże zarobić na zwrocie towaru

2018-05-24

Rosną oczekiwania klientów sklepów internetowych. Aż 66 proc. z nich zanim dokona zakupu sprawdza, czy polityka zwrotów jest korzystna dla kupującego. Jednak e-sklepy nie muszą być stratne przy zwiększających się oczekiwaniach – wystarczy, że zwrócą swoją uwagę na customer experience. I potraktują zwrot towaru jak szansę na pozyskanie serc klientów.

Więcej

Automatyzuj e-commerce z głową

2018-03-16

Wdrożenie procesów automatyzacji między platformą sprzedażową, a systemem księgowo-magazynowym pozwala zaoszczędzić czas i przeznaczyć go na rozwój biznesu. W rozwoju swojego e-commerce trzeba jednak uważać żeby… nie przesadzić i nie stworzyć czegoś nadmiarowego. Jak podejść do tego profesjonalnie – radzi Artur Halik, Head of Shoper Premium.

Więcej

Polacy czytają książki – i da się na tym zarobić

2018-03-16

Książki, płyty i filmy w znalazły się na drugim miejscu wśród najlepiej sprzedających się produktów w 2017 roku wg raport E-commerce w Polsce. To świetny wynik zwłaszcza mając na uwadze publikowany co roku raport Biblioteki Narodowej o stanie czytelnictwa, według którego 63 proc. Polaków w ciągu ostatniego roku nie przeczytało ani jednej książki.

Więcej

Koszulki z przesłaniem oswoją z autyzmem

2017-06-27

Mama chłopca z zespołem Aspergera założyła Aspiracje.com.pl – sklep internetowy z niezwykłymi koszulkami. Opatrzone hasłami dotyczącymi spektrum autyzmu mają budować społeczność wokół osób z autyzmem i zwiększać zrozumienie dla ich zachowania.

Więcej
Poprzednia strona
1
Następna strona

Kontakt

Barbara Kaleńczuk

Kontakt dla mediów
i inwestorów