Shoper

Black Friday w sieci znowu rekordowy i lepszy od Cyber Monday

301 proc. wzrostu – takiego skoku sprzedaży jeszcze nie było! Z okazji Black Friday 23 listopada sklepy na platformie Shoper odnotowały ponad trzykrotnie wyższą wartość transakcji niż średnia sprzedaż z października i o 92 proc. niż przed rokiem. Nową świecką tradycją staje się też Cyber Monday, który także pobił zeszłoroczny rekord.

Więcej

Kwadrans wystarczy nam na zakupy. Ale e-zakupy

Dokładnie 15 minut i 44 sekundy – tyle trwa przeciętnie wizyta w e-sklepie na platformie Shoper zakończona zakupem. Firma przeanalizowała dane od kilku tysięcy swoich klientów na temat czasu, jaki w ich sklepach spędzają kupujący. Wpływa na niego zarówno ich płeć jak i wiek. Najbardziej wydłuża go jednak decyzja o udaniu się “do kasy”, choć i tak w sieci wszystko trwa o wiele krócej niż w tradycyjnych sklepach.

Więcej

Koniec z folią bąbelkową w e-przesyłkach?

70 proc. śmieci w morzach to plastik jednorazowego użytku, dlatego za trzy lata w Unii Europejskiej mają zniknąć plastikowe słomki, sztućce, czy patyczki do uszu. Niemcy idą krok dalej. Od stycznia 2019 r. wprowadzają ograniczenia ilości plastiku w opakowaniach. Dotyczy to też przesyłek pocztowych. Także tych z polskich sklepów internetowych. Shoper podpowiada, jak przygotować się na eko-rewolucję.

Więcej

Kontakt

Karolina Bartnik-Kura
PR Manager

pr@shoper.pl

Grzegorz Dzięgielewski
PR Manager

grzegorz@profeina.pl

Materiały do pobrania