Shoper

Automatyzuj e-commerce z głową

Wdrożenie procesów automatyzacji między platformą sprzedażową, a systemem księgowo-magazynowym pozwala zaoszczędzić czas i przeznaczyć go na rozwój biznesu. W rozwoju swojego e-commerce trzeba jednak uważać żeby… nie przesadzić i nie stworzyć czegoś nadmiarowego. Jak podejść do tego profesjonalnie – radzi Artur Halik, Head of Shoper Premium.

Więcej

Trendy w e-commerce roku 2018

E-commerce to nieustanny wyścig technologiczny – w 2017 roku w kierunku mobile, gdzie blisko połowa polskich użytkowników smartfonów robiła zakupy. To także przyspieszenie procesu zwrotów i kontaktu z klientem. W 2018 roku kierunek zmian wytyczą światowi giganci e-commerce i reklamy internetowej.

Więcej

W internecie Czarny Piątek już trwa

Choć Black Friday dopiero nadejdzie, ruch w sklepach już rośnie – szczególnie w tych internetowych. O ile może wzrosnąć? Według danych platformy Shoper, w zeszłym roku Black Friday był dniem największych przychodów w e-sklepach. Nic nie wskazuje na to, że teraz się to zmieni.

Więcej

Kontakt

Karolina Bartnik-Kura
PR Manager

pr@shoper.pl
+48 512 357 745

Andrzej Pukos
PR Manager

andrzej.pukos@profeina.pl
+48 516 191 976

Materiały do pobrania