Shoper

CX pomoże zarobić na zwrocie towaru

Rosną oczekiwania klientów sklepów internetowych. Aż 66 proc. z nich zanim dokona zakupu sprawdza, czy polityka zwrotów jest korzystna dla kupującego. Jednak e-sklepy nie muszą być stratne przy zwiększających się oczekiwaniach – wystarczy, że zwrócą swoją uwagę na customer experience. I potraktują zwrot towaru jak szansę na pozyskanie serc klientów.

Więcej

Produkt kształtuje biznes

Wybór asortymentu w sklepie internetowym decyduje o wielkości rynku i kanałach sprzedaży, którymi można dotrzeć do klienta. Produkt trzeba przy tym dobrze nazwać, opisać i obfotografować. To produkt jest czynnikiem decydującym o powodzeniu w handlu online.

Więcej

Shoper wprowadza usługi fulfillment

Shoper udostępnia e-biznesom usługę typu fulfillment. Rozwiązania OEX E-Business i Omnipack pomogą w zmniejszeniu kosztów magazynowych. To szczególnie ważne dla rozwijających się firm, którym z miesiąca na miesiąc potrzebna jest większa przestrzeń magazynowa, przy utrzymaniu wysokiej jakości obsługi zamówień.

Więcej

Automatyzuj e-commerce z głową

Wdrożenie procesów automatyzacji między platformą sprzedażową, a systemem księgowo-magazynowym pozwala zaoszczędzić czas i przeznaczyć go na rozwój biznesu. W rozwoju swojego e-commerce trzeba jednak uważać żeby… nie przesadzić i nie stworzyć czegoś nadmiarowego. Jak podejść do tego profesjonalnie – radzi Artur Halik, Head of Shoper Premium.

Więcej

Trendy w e-commerce roku 2018

E-commerce to nieustanny wyścig technologiczny – w 2017 roku w kierunku mobile, gdzie blisko połowa polskich użytkowników smartfonów robiła zakupy. To także przyspieszenie procesu zwrotów i kontaktu z klientem. W 2018 roku kierunek zmian wytyczą światowi giganci e-commerce i reklamy internetowej.

Więcej

Kontakt

Karolina Bartnik-Kura
PR Manager

pr@shoper.pl
+48 512 357 745

Andrzej Pukos
PR Manager

andrzej.pukos@profeina.pl
+48 516 191 976

Materiały do pobrania