Shoper

2/3 sklepów internetowych na licencji własnej Shopera przeniosło się do chmury

Niespełna rok temu Shoper, dostawca oprogramowania e-commerce, ogłosił, że nie będzie go już oferował w formie licencji samodzielnej, czyli utrzymywanego na własnej infrastrukturze, a skupi się na swym podstawowym produkcie – sklepie w chmurze obliczeniowej (SaaS). Od tego czasu znacząca większość sklepów internetowych dokonała migracji do nowego środowiska. Co ósmy wybrał pakiet Shoper Premium.

Więcej

Polskie sklepy internetowe sprzedają na Instagramie

“Miała 2 miliony fanów, nie sprzedała 36 koszulek” – taki nagłówek obiegł niedawno sieć, sugerując, że influencerzy z Instagrama nie potrafią sprzedawać. Tymczasem 41 proc. sprzedawców na platformie Shoper wykorzystuje ten serwis do promocji, a sukces sklepu Nancy Accessories pokazuje, że Instagram może znacząco wpłynąć na rozwój sklepu.

Więcej

Shoper wprowadza nową metodę płatności Google Pay

Już połowa transakcji w sklepach korzystających z oprogramowania Shoper jest finalizowana za pomocą szybkich płatności online – wynika z opublikowanego właśnie Raportu Płatności 2019. To spory wzrost w porównaniu z podobnym badaniem sprzed dwóch lat i doskonały prognostyk przed wprowadzeniem na tej platformie płatności Google Pay. Obie firmy rozpoczynają właśnie integrację systemów.

Więcej

Branża ogrodnicza kwitnie w internecie

Niemal co czwarty e-biznes na oprogramowaniu Shoper to sklep z branży “Dom i Ogród”. Ich właściciele od kilku tygodni mają pełne ręce roboty – sprzedaż jest o 29 proc. wyższa niż w zimowych miesiącach i wzrosła o 34 proc. w porównaniu z ubiegłorocznym sezonem. Coraz chętniej renowacje zaczynamy od zakupów w sieci.

Więcej

Z wózka zakupowego na Wielki Wóz. Shoper z nową identyfikacją wizualną

Shoper zaprezentował zupełnie nową identyfikację wizualną. Jej esencją jest odświeżone logo marki. Nawiązuje ono do najważniejszego gwiazdozbioru na niebie i pokazuje, że firma nie jest już tylko platformą e-commerce. Dziś Shoper dostarcza pełen pakiet usług wspierających sprzedaż w internecie i stanowi dla innych biznesów drogowskaz na drodze do sukcesu.

Więcej

Kontakt

Karolina Bartnik-Kura
PR Manager

pr@shoper.pl
+48 512 357 745

Grzegorz Dzięgielewski
PR Manager

grzegorz@profeina.pl
+48 692 338 144

Materiały do pobrania