Centrum Prasowe

historie-klientow

Siła AdWords w e-sklepie

2018-07-09

Na początku działalności w e-commerce pozyskanie klientów jest najtrudniejsze. Coraz większy ruch na stronie i spływające zamówienia dają sprzedawcy motywację do dalszej pracy, a firmie zapewniają rozruch. Jak najszybciej znaleźć pierwszych klientów i nie zapłacić za nich fortuny?

Więcej

10 najważniejszych aplikacji w e-sklepie. Skuteczne wsparcie e-biznesu

2018-06-01

E-commerce wie, jak działać sprawniej. Według danych platformy Shoper e-sklepy chętnie pobierają aplikacje organizujące pracę księgowo-magazynową, automatyzujące marketing oraz sprzedaż. Nie obyło się także bez rozwiązań pomocnych przy wdrażaniu wymogów RODO czy kreatora nowych regulaminów sklepowych.

Więcej

CX pomoże zarobić na zwrocie towaru

2018-05-24

Rosną oczekiwania klientów sklepów internetowych. Aż 66 proc. z nich zanim dokona zakupu sprawdza, czy polityka zwrotów jest korzystna dla kupującego. Jednak e-sklepy nie muszą być stratne przy zwiększających się oczekiwaniach – wystarczy, że zwrócą swoją uwagę na customer experience. I potraktują zwrot towaru jak szansę na pozyskanie serc klientów.

Więcej

Produkt kształtuje biznes

2018-04-18

Wybór asortymentu w sklepie internetowym decyduje o wielkości rynku i kanałach sprzedaży, którymi można dotrzeć do klienta. Produkt trzeba przy tym dobrze nazwać, opisać i obfotografować. To produkt jest czynnikiem decydującym o powodzeniu w handlu online.

Więcej

Shoper wprowadza usługi fulfillment

2018-04-05

Shoper udostępnia e-biznesom usługę typu fulfillment. Rozwiązania OEX E-Business i Omnipack pomogą w zmniejszeniu kosztów magazynowych. To szczególnie ważne dla rozwijających się firm, którym z miesiąca na miesiąc potrzebna jest większa przestrzeń magazynowa, przy utrzymaniu wysokiej jakości obsługi zamówień.

Więcej

Kontakt

Barbara Kaleńczuk

Kontakt dla mediów
i inwestorów