Centrum Prasowe

Informacje prasowe

Mama ma zyski. Polki zakładają e-sklepy na macierzyńskim

2019-09-02

Kiedy wrócić do pracy po urodzeniu dziecka? A może nie wracać i pójść na swoje? Dane Shopera pokazują, że sklep internetowy to łatwy sposób dla start w biznesie, a do jego założenia wystarczą środki z programu 500+. Historie mam-właścicielek dowodzą, że plan z firmą na macierzyńskim może świetnie wypalić.

Więcej

2/3 sklepów internetowych na licencji własnej Shopera przeniosło się do chmury

2019-08-26

Niespełna rok temu Shoper, dostawca oprogramowania e-commerce, ogłosił, że nie będzie go już oferował w formie licencji samodzielnej, czyli utrzymywanego na własnej infrastrukturze, a skupi się na swym podstawowym produkcie – sklepie w chmurze obliczeniowej (SaaS). Od tego czasu znacząca większość sklepów internetowych dokonała migracji do nowego środowiska. Co ósmy wybrał pakiet Shoper Premium.

Więcej

Celebryci są na sprzedaż – w internecie

2019-08-22

Doskonale wiedzą, jak wykorzystać swoje pięć minut. Kariera w show biznesie jest kapryśna i trudno przewidzieć, kiedy światła reflektorów zwrócą się w inną stronę. Dlatego wiele przezornych gwiazd, będąc na fali popularności, postanawia założyć biznes, np. własny sklep internetowy.

Więcej

Polskie sklepy internetowe sprzedają na Instagramie

2019-08-01

“Miała 2 miliony fanów, nie sprzedała 36 koszulek” – taki nagłówek obiegł niedawno sieć, sugerując, że influencerzy z Instagrama nie potrafią sprzedawać. Tymczasem 41 proc. sprzedawców na platformie Shoper wykorzystuje ten serwis do promocji, a sukces sklepu Nancy Accessories pokazuje, że Instagram może znacząco wpłynąć na rozwój sklepu.

Więcej

Shoper wprowadza nową metodę płatności Google Pay

2019-07-30

Już połowa transakcji w sklepach korzystających z oprogramowania Shoper jest finalizowana za pomocą szybkich płatności online – wynika z opublikowanego właśnie Raportu Płatności 2019. To spory wzrost w porównaniu z podobnym badaniem sprzed dwóch lat i doskonały prognostyk przed wprowadzeniem na tej platformie płatności Google Pay. Obie firmy rozpoczynają właśnie integrację systemów.

Więcej

Branża ogrodnicza kwitnie w internecie

2019-07-12

Niemal co czwarty e-biznes na oprogramowaniu Shoper to sklep z branży “Dom i Ogród”. Ich właściciele od kilku tygodni mają pełne ręce roboty – sprzedaż jest o 29 proc. wyższa niż w zimowych miesiącach i wzrosła o 34 proc. w porównaniu z ubiegłorocznym sezonem. Coraz chętniej renowacje zaczynamy od zakupów w sieci.

Więcej
Poprzednia strona
Strona
Następna strona

Kontakt

Karolina Bartnik-Kura

PR Manager

Grzegorz Dzięgielewski

PR Manager