Centrum Prasowe

aktualizacje-oprogramowania

Zwrot płatności w 24 h na platformie Shoper

2017-10-11

Przedsiębiorcy posiadający e-sklep na platformie Shoper mają już możliwość dokonania zwrotu pieniędzy na konto klienta w ciągu 24 godzin. Usługa dostępna jest w ramach systemu Shoper Płatności.

Więcej

Przychodzi klient do e-sklepu. Skąd?

2017-09-07

Za największą część ruchu w sklepach internetowych odpowiadają wejścia z wyszukiwarki – wynika z danych platformy Shoper. Rośnie natomiast rola płatnych wyszukiwań i mediów społecznościowych – to trendy na 2018 r.

Więcej

Zmiany na Allegro wpływają na sprzedaż

2017-09-04

Niemal połowa sklepów internetowych oprócz kanałów własnych prowadzi również sprzedaż na Allegro. Jednak przez zmiany w polityce tego portalu sprzedawcy sprzedają mniej. Według danych platformy Shoper, niższe przychody dotyczą szczególnie branży dziecięcej, mody, akcesoriów i sportu.

Więcej

Concierge onboarding – focus na potrzeby klienta

2017-06-05

Jednym z największych błędów w skalowaniu biznesu jest nastawienie się wyłącznie na szybkie pozyskanie klienta, bez pomysłu i planu co zrobić, by przywiązać go do siebie na dłużej. Na szczęście dbanie o klienta staje się modne. Platforma sklepów internetowych Shoper stworzyła własny system concierge onboarding, który wspiera klientów nie tylko na początku przygody z e-handlem, […]

Więcej

Co z m-commerce? Klienci są na tak

2017-05-30

20 proc. klientów naszych sklepów zrobiło zakupy mobilnie i większość z nich zapłaciła szybkimi płatnościami online. To bardzo dobra wiadomość, z jednej strony coraz więcej konsumentów wybiera wygodne i szybkie zakupy, z drugiej sklepy i operatorzy płatności starają się tę wygodę zapewnić.

Więcej
Poprzednia strona
1
Następna strona

Kontakt

Barbara Kaleńczuk

Kontakt dla mediów
i inwestorów