Shoper

Źródła ruchu w sklepach internetowych

Wiedza o źródłach ruchu w e-sklepie jest kluczowa dla rozwoju internetowego biznesu. Pozwala zrozumieć, skąd przychodzą klienci i którzy z nich rzeczywiście dokonują zakupu. Dzięki temu sprzedawca może optymalizować działania marketingowe w poszczególnych kanałach, zwiększając ich zasięg i rentowność. Może także ocenić lojalność i zaangażowanie dotychczasowych klientów oraz badać tempo pozyskiwania nowych.

Więcej

Ponad połowa polskiego e-commerce skoncentrowana w 3 województwach

Mimo że internet daje możliwość prowadzenia działalności gospodarczej z dowolnego miejsca w kraju i na świecie – polscy sprzedawcy internetowi nie są równomiernie rozlokowani na mapie Polski. Z danych platformy Shoper wynika, że w mazowieckim, małopolskim i śląskim założono ponad 55 proc. wszystkich sklepów internetowych.

Więcej

Raport z polskich sklepów internetowych 2017

Sklepy internetowe zwracają uwagę na bezpieczeństwo i wygodę płatności klientów, a szans na rozwój upatrują w nowych produktach i reklamie. Trzy czwarte z nich odnotowały większe przychody niż rok temu – wynika z raportu opublikowanego przez platformę Shoper.

Więcej

Raport: dewocjonalia w sklepach internetowych

Sklepy oferujące asortyment religijny notują systematyczne wzrosty sprzedaży, a popularność zdobywają nowe typy produktów, takie jak gry i akcesoria z motywami religijnymi. Sprawdziliśmy, w którym kierunku zmierza rynek dewocjonaliów.

Więcej

Kontakt

Karolina Bartnik-Kura
PR Manager

pr@shoper.pl
+48 512 357 745

Grzegorz Dzięgielewski
PR Manager

grzegorz@profeina.pl
+48 692 338 144

Materiały do pobrania