Centrum Prasowe

Raporty

E-commerce pod szczęśliwą gwiazdką 2014

2015-01-15

Czym sklepy internetowe kuszą swoich klientów przed Świętami i jakie szacują zyski? Odpowiedzi na te inne pytania prezentujemy w najnowszej odsłonie naszego corocznego raportu z branży e-commerce. Shoper co roku bada przedświąteczne nastroje pośród właścicieli sklepów internetowych i ich klientów, analizując tym samym na bieżąco kondycję branży e-commerce. A ta wciąż się rozwija, stanowiąc jedną […]

Więcej

E-commerce pod szczęśliwą gwiazdką 2013

2013-11-28

Handel elektroniczny jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin polskiej gospodarki. Sklepy internetowe, podobnie jak galerie handlowe, odnotowują w ciągu kilku ostatnich tygodni roku wzmożony ruch. Z badania przeprowadzonego wśród sklepów internetowych działających na oprogramowaniu Shoper wynika, że niemal 40% właścicieli spodziewa się w tym czasie lepszych wyników sprzedaży niż przed rokiem.

Więcej

E-commerce pod szczęśliwą gwiazdką 2012

2012-12-05

Shoper – lider wśród dostawców oprogramowania sklepów internetowych, zrealizował badanie mające na celu poznanie opinii i nastrojów właścicieli e-sklepów w zbliżającym się okresie przedświątecznym. Badanie koncentrowało się także na analizie planów w zakresie rozwoju swojej oferty przez sklepy internetowe, wykorzystania narzędzi promocyjnych oraz barier hamujących dalszy rozwój sprzedaży w sieci. W ten sposób udało się […]

Więcej

E-commerce pod szczęśliwą gwiazdką 2011

2011-12-06

Shoper w listopadzie 2011 roku przeprowadził badanie, mające na celu poznanie nastrojów właścicieli e-sklepów w okresie przedświątecznym. W badaniu udział wzięło 155 właścicieli sklepów internetowych, które reprezentują różnorodne branże. Jest to już druga edycja badania „e-commerce pod szczęśliwą gwiazdką”, dzięki czemu można porównać wyniki z rokiem ubiegłym.

Więcej

E-commerce pod szczęśliwą gwiazdką 2010

2010-11-07

Shoper zrealizował po raz pierwszy badanie wśród właścicieli sklepów internetowych. Badanie zostało przeprowadzone w październiku 2010 r. w oparciu o kwestionariusz ankietowy zawierający pytania typu zamkniętego jedno- i wielokrotnego wyboru. W badaniu wzięło udział 154 respondentów reprezentujących sklepy internetowe z różnych branż.

Więcej
Poprzednia strona
Strona
Następna strona

Kontakt

Karolina Bartnik-Kura

PR Manager

Grzegorz Dzięgielewski

PR Manager