Twój sklep połączony dwustronnie z Facebookiem: sprzedajesz zarówno przez fanpage, jak i widgety Facebooka w sklepie.

Użytkownicy serwisów społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram i Twitter kupują w sieci zdecydowanie częściej niż inni internauci.
To od ciebie teraz zależy, czy znajdą cię w swoim ulubionym kanale social media.
Twój sklep połączony dwustronnie z Facebookiem: sprzedajesz zarówno przez fanpage, jak i widgety Facebooka w sklepie.
Promuj swoją ofertę w największym - po Facebooku - kanale społecznościowym nastawionym na treści foto i wideo. Ze sklepem na Instagramie, dotrze do ciebie jeszcze więcej klientów.
Polecaj w sieci nowości, ogłaszaj wyprzedaże i atrakcyjne promocje. Prosto i wygodnie.
Inspiruj ludzi swoimi produktami, pinuj i docieraj do osób kształtujących trendy w sieci.
Informuj o nowościach w asortymencie poprzez publikowanie w ramach postów na Twitterze zdjęć i opisów nowych produktów.
Włącz klipy wideo na karcie produktu w twoim sklepie - pokaż swoim klientom więcej treści, przyciągnij uwagę ciekawym contentem.