Dzięki przejściu na Shoper, zyskujesz dostęp do nowoczesnych narzędzi, które usprawniają sprzedaż w internecie i wynoszą ją na nowy poziom. Oprogramowanie Shoper jest stale rozwijane, więc masz pewność, że będzie ono rosło razem z tobą. Cieszymy się na naszą współpracę!
Więcej możliwości w tej samej cenie
Gwarancja pełnego przeniesienia danych
Dedykowane wsparcie techniczne i doradcze
Stabilne działanie sklepu
Na tej stronie odpowiadamy na najistotniejsze pytania dotyczące zmian dla twojego sklepu. Pamiętaj, że jesteśmy dla ciebie dostępni pod specjalną infolinią i dokładamy wszelkich starań, by przenosiny sklepu były jak najbardziej komfortowe.
Stwórz wersję testową sklepu
Dopasuj wygląd i ustawienia sklepu
Dokonaj finalnego przeniesienia
Zaloguj się do panelu twojego sklepu Shoplo i podążając za instrukcją, którą tam odnajdziesz uruchom tworzenie testowej wersji sklepu Shoper.
Kolejny krok to dopasowanie wyglądu i ustawień twojego nowego sklepu, a gdy będziesz gotów – jego finalne przeniesienie.
W wyniku tej operacji twoje produkty, zamówienia, klienci, strony informacyjne oraz ustawienia sklepu zostaną automatycznie przeniesione do testowego sklepu Shoper.
Dzięki temu, że mamy pełen dostęp do ustawień twojego sklepu Shoplo, jako jedyni wszystkie twoje dane przeniesiemy sprawnie i dla ciebie wygodnie.
Wybierz dowolny szablon graficzny z naszego katalogu zupełnie za darmo i zainstaluj go w sklepie Shoper.
Skorzystaj z naszych szkoleń i poradników, aby jak najlepiej odświeżyć design swojego sklepu. Możesz zdecydować się również na indywidualny projekt graficzny.
Gdy w sklepie testowym dostosujesz jego wygląd, przejdź do panelu Shoplo i uruchom proces finalnego przeniesienia sklepu do Shoper.
Przebieg migracji współtworzyliśmy z doświadczonymi ekspertami od SEO.
Uwzględniliśmy najlepsze praktyki oraz rekomendacje, aby zmiany dla strony twojego sklepu były jak najmniej odczuwalne.
Wybieraj spośród kilkudziesięciu gotowych szablonów graficznych. Możesz zdecydować się na podobny lub całkiem nowy wygląd twojego sklepu.
Zwłaszcza, gdy prowadzisz sklep stacjonarny, korzystasz z systemu księgowo-magazynowego lub chcesz wprowadzić na stronie sklepu nietypowe rozwiązania. Usługa Premium jest właśnie dla ciebie.
Shoper daje dostęp do setek przydatnych narzędzi usprawniających sprzedaż, za które
nie poniesiesz dodatkowych kosztów. Wystarczy, że aktywujesz je w panelu administracyjnym sklepu.
Bezpośrednia integracja z Inpost oraz innymi kurierami za pomocą operatorów logistycznych (Apaczka, Furgonetka)
Program lojalnościowy dla klientów sklepu
Wersje językowe sklepu bez limitu
Poziomy cenowe dla grup klientów (B2B)
Sklep jako aplikacja mobilna (PWA)
Wyszukiwarka z autosugestią produktów
Zaawansowana i funkcjonalna galeria produktu
Eksport do pliku XML danych o produkcie
Widget polityki cookies na stronie sklepu
Nielimitowana liczba skrzynek pocztowych
Nowoczesny panel sklepu i rozbudowane raporty
Shoper Płatności - BLIK, GPay, Paypo widoczne w koszyku
Ponad 170 aplikacji do wyboru
Dwustronna integracja z Allegro
Integracja z Google Analytics oraz pikselem FB
Sprawdź dodatkowy pakiet korzyści, który dla ciebie przygotowaliśmy
Dzięki temu, że mamy pełen dostęp do ustawień twojego sklepu Shoplo, jako jedyni wszystkie twoje dane przeniesiemy sprawnie i dla ciebie wygodnie.
Wypróbuj nowy sklep, dzięki wbudowanej migracji testowej
Zanim dokonasz właściwego przeniesienia sklepu masz czas, aby wszystkie ustawienia przetestować na prawdziwych, przeniesionych już danych!
Wybieraj spośród kilkudziesięciu gotowych szablonów. Na bezpłatnych warsztatach online, pokażemy ci jak krok po kroku ustawić nowy szablon.
Nasz zespół najszybciej udzieli odpowiedzi na twoje pytania. Nasz wirtualny konsultant Fryderyk Shoper odpowiada również na Facebooku.
Darmowe warsztaty online “Witaj Shoplo!”
W procesie migracji uwzględniliśmy kluczowe elementy, które wpływają na wypracowaną w wynikach wyszukiwania Google pozycję.
O wartości 119 zł z gwarancją odszkodowania do 200 tys. euro.
Wydawany przez CERTUM, jednostkę ze światowej listy zaufanych centrów certyfikacji.
Wbudowana w sklep obsługa płatności i zwrotów. Najchętniej wybierane przez klientów opcje płatności takie jak szybkie przelewy, płatność kartą oraz BLIK, Google Pay, PayPo, raty widoczne z poziomu koszyka.
Jeśli wcześniej korzystałeś z Shoplo Płatności - wszystkie dotychczasowe ustawienia przeniesiemy automatycznie.
Dla sklepów korzystających z kilku wersji językowych.
Sklepy, które dotychczas nie obsługiwały opcji wielu języków mogą włączyć tę funkcję w ramach przeniesionej do Shoper licencji bez limitów.
Twój abonament Shoplo zostaje przeniesiony automatycznie na jego odpowiednik Shoper z gwarancją dotychczasowej ceny!
Pierwsze 12 miesięcy programu do wystawiania faktur i prowadzenia bezpiecznej księgowości za symboliczną złotówkę.
Naszą nowość - wbudowane w sklep rekomendacje produktowe otrzymujesz za darmo przez 60 dni od momentu ich uruchomienia.
Wypróbuj za darmo system do integracji sprzedaży wielokanałowej - m.in. Allegro, Amazon, hurtownie.
Skorzystaj z wbudowanej w sklep integracji InPost z obsługą mapy wyboru Paczkomatów i preferencyjnych stawek dla przesyłek oraz zwrotów.
Zacznij prowadzić z nami kampanie produktowe dla twojego sklepu w kanałach Google Ads i Facebook Ads.
W rozmowie z konsultantem powołaj się na swój sklep Shoplo.
Niezależnie od posiadanego abonamentu możesz założyć dowolną liczbę skrzynek pocztowych (10GB) w domenie sklepu.
Dajemy gwarancję ciągłości działania twojego sklepu na poziomie 99,9% w skali roku.
Korzystając z naszego Shoper App Store otrzymujesz dostęp do setek aplikacji i gotowych integracji, w tym m.in. moduł zwrotów i reklamacji.
Zaledwie jedno kliknięcie dzieli cię od przeniesienia twojego sklepu do Shoper. Zadbamy o twoją migrację jak nikt inny – dzięki połączeniu z Shoplo, Shoper zapewnia ci najbezpieczniejsze przenosiny oraz niezbędne wsparcie techniczne. Zachowasz dzięki temu pełne dane o produktach, klientach czy zamówieniach, a nad twoją migracją czuwać będą specjaliści, którzy dobrze znają twój sklep Shoplo.
Kategorie produktów
Kolekcje
Producenci
Strony informacyjne
Blog
Promocje
Kupony rabatowe
Szablony wiadomości
Integracja z Google Analytics
Nazwy produktów, opisy, zdjęcia, ceny, przypisani producenci oraz kategorie i kolekcje, typy, tagi, warianty, stany magazynowe.
Produkty cyfrowe
W tym warianty niemagazynowe z aplikacji Shoplo Product Options.
W tym zestawy z aplikacji Shoplo Bundles.
Dane klientów, historia ich zamówień oraz ich loginy i hasła. Twoi klienci nie stracą dotychczasowych dostępów! Zmiana platformy będzie z ich punktu widzenia nieodczuwalna.
Lista zamówień oraz zwrotów wraz z ich aktualnym statusem.
Informacje o zamówieniach, wybranych form płatności, dostaw, punktów odbiorów oraz notatki.
Pełne przeniesienie ustawień regionalnych takich jak czas i język, waluty oraz podatki VAT.
W tym pełne, automatyczne przejście z Płatności Shoplo na Płatności Shoper.
Ponadto automatyczne przeniesienie danych niezbędnych do działania integracji z Braintree, Dotpay, Payu, Przelewy24, Klarna.
W tym ustawienia, warunki, koszty, strefy dostaw.
Pełne przeniesienie integracji z Inpost i e-nadawcą Poczty Polskiej.
W tym dodatkowe pola formularzy i automatycznie przekierowanie adresów URL w przypadku plików PDF.
Dotychczasowe powiadomienia i alerty o potwierdzeniu zamówień, nowych pytaniach ze strony sklepu itp.
W tym grupy administratorów sklepu, loginy, uprawnienia.
Domeny podpięte do twojego sklepu Shoplo, również te z adresem shoplo.com lub shoplo.pl, zostaną przekierowane automatycznie do Shoper za pomocą metody ProxyPass w trakcie migracji finalnej.
Pliki takie jak zdjęcia czy dokumenty przechowywane w bibliotece Shoplo zostaną przeniesione do nowych folderów.
Treści stron z odwzorowaniem adresów URL, tytuły i opisy stron, słowa kluczowe. Wszystkie ustawienia SEO z panelu Shoplo oraz przekierowania 301.
W ramach migracji testowej sklepu mechanizm automatycznie dopasowuje najbardziej zbliżony do aktualnego wyglądu sklepu szablon Shoper, logo oraz produkty na stronie głównej sklepu.
Przeniesienie aukcji i automatyczne połączenie z produktami i wariantami w Shoper.
Zachowanie aktualnej metody płatności za abonament i usługi sklepu (w tym płatności cykliczne).
Pełen zakres przenoszonych danych odnajdziesz tutaj.
Shoper Premium świetnie dostosowuje się do naszych potrzeb i jest bardzo elastyczny na zmiany. Daje nam to duży komfort oraz czas na pracę strategiczną nad sklepem. Możemy wygodnie, w każdym miejscu i na każdym urządzeniu, monitorować sprzedaż oraz wdrażać zaplanowane działania
ansin.pl
Żyjemy w takich czasach, że jeśli ktoś ma fajny pomysł to powinien go śmiało realizować. Wystarczy telefon, dostęp do internetu i Shoper.
balmoraclothing.com
Pełen zakres migracji danych opisaliśmy w tym dokumencie.
Sprzedaż internetowa to najdynamiczniej rosnąca gałąź gospodarki. Shoplo łączy swoje siły z Shoper, by stworzyć swoim sklepom idealne warunki do dalszego rozwoju. Shoper to najpopularniejsza i stale dostarczająca nowe rozwiązania platforma e-commerce w Polsce – sklepy zyskują więc dostęp do nowoczesnych narzędzi oraz stałego wsparcia technicznego, które pozwalają skupić się na zwiększaniu sprzedaży i rozwijaniu swoich biznesów.
Twój sklep zostanie przeniesiony na oprogramowanie Shoper zgodnie z informacją, którą znajdziesz w panelu twojego sklepu Shoplo oraz harmonogramem, który otrzymasz w wiadomości e-mail.
Aby proces przebiegał dla ciebie jak najbardziej komfortowo i bezpiecznie, rozbiliśmy go na dwa etapy. W pierwszej kolejności, podążając za instrukcją w panelu twojego sklepu Shoplo, w prosty sposób przeniesiesz wszystkie aktualne dane, takie jak produkty, zamówienia, klienci, do sklepu testowego Shoper. Wykonując ten krok będziesz mieć pewność, że wszystkie dane z twojego obecnego sklepu zostały przeniesione poprawnie i będziesz mógł zapoznać się z oprogramowaniem Shoper oraz dopracować wygląd przeniesionego sklepu. To również czas na odpowiednie skonfigurowanie opcji dostaw i płatności oraz instalację ewentualnych dodatków w sklepie Shoper. Nie ma potrzeby, abyś w tym czasie zakładał dodatkowe wersje testowe sklepu na Shoper.pl. W okresie testów twój sklep Shoplo będzie także działał bez zmian.
Kolejny etap to finalne przeniesienie sklepu, w trakcie którego dane w sklepie testowym Shoper zostaną odpowiednio zaktualizowane i nadpisane, a sam sklep testowy Shoper, który wcześniej odpowiednio skonfigurowałeś, zastąpi twój dotychczasowy sklep Shoplo. Domena sklepu oraz certyfikat SSL zostaną przeniesione automatycznie (docelowo należy jednak przekierować ręcznie DNS-y domeny w ustawieniach domeny na DNS-y Shoper - gorąco zalecamy, by zrobić to po migracji finalnej).
Po zakończeniu tego etapu, panel sklepu Shoplo przejdzie w tryb “tylko do odczytu”, a twój nowy sklep będzie w pełni działać na oprogramowaniu Shoper. Sam decydujesz, kiedy w ramach otrzymanego harmonogramu, rozpocząć proces finalnego przeniesienia sklepu - wystarczy, że podążysz za instrukcją w panelu twojego sklepu Shoplo.
W przypadku, gdy nie zainicjujesz procesu migracji sklepu na oprogramowanie Shoper, zostanie on przeniesiony automatycznie we wskazanym wg harmonogramu terminie.
Pamiętaj, że żaden inny dostawca oprogramowania dla sklepów internetowych nie ma dostępu do wszystkich twoich danych, więc tylko my możemy zapewnić ci w pełni bezpieczne i wygodne przeniesienie sklepu.
Pełen zakres migracji danych opisaliśmy w tym dokumencie.
Aby uruchomić proces przenoszenia sklepu, przejdź do panelu twojego sklepu Shoplo i podążaj za instrukcją.
W każdej chwili możesz też skontaktować się z nami i zadać pytania dot. procesu przenoszenia twojego sklepu:
Infolinia: (12) 444 68 32
E-mail: [email protected]
Proces przenoszenia twojego sklepu na oprogramowanie Shoper podzieliliśmy na dwa etapy. Wszystko po to, aby zmiana była dla ciebie jak najbardziej komfortowa i bezpieczna.
W panelu administracyjnym twojego sklepu Shoplo znajdziesz dokładną informację, do kiedy masz czas na przeniesienie sklepu. Po wskazanym terminie twój sklep zostanie automatycznie przeniesiony na platformę Shoper.
Gorąco zachęcamy do skorzystania z możliwości samodzielnego stworzenia wersji testowej sklepu Shoper (w czasie testu twój sklep Shoplo będzie działać bez zmian). Wykonując ten krok będziesz mieć pewność, że wszystkie dane z twojego obecnego sklepu zostały przeniesione poprawnie i będziesz mógł zapoznać się z oprogramowaniem Shoper oraz dopracować wygląd przeniesionego sklepu.
Jeśli narzędzi, z jakich korzystałeś w ramach oprogramowania Shoplo, nie widzisz w podstawowej ofercie Shoper, możesz zastąpić je aplikacjami z Shoper App Store.
Możesz także wybrać dowolny szablon graficzny z naszego katalogu szablonów Shoper zupełnie za darmo albo zdecydować się na indywidualny projekt graficzny. Chętnie ci przy nim pomożemy - w każdej chwili możesz skontaktować się z nami i zadać pytania dot. procesu przenoszenia twojego sklepu. Infolinia: (12) 444 68 32, e-mail: [email protected].
Kolejny krok to finalne przeniesienie sklepu. W trakcie tego procesu przeniesione zostaną ostatecznie aktualne dane ze sklepu Shoplo, takie jak produkty, zamówienia i klienci. Po zakończeniu tego etapu, panel sklepu Shoplo przestanie być aktywny, a twój sklep będzie w pełni działać na oprogramowaniu Shoper.
O terminie wykonania wersji testowej sklepu oraz finalnego przeniesienia możesz zdecydować samodzielnie pod warunkiem, że nie przekroczysz ostatecznej daty. Im szybciej rozpoczniesz proces przenoszenia sklepu, tym proces będzie bardziej komfortowy.
Aby uruchomić proces przenoszenia sklepu, przejdź do panelu administracyjnego Shoplo i podążaj za instrukcją.
Pamiętaj, że dzięki temu, że mamy pełen dostęp do ustawień twojego sklepu możesz mieć pewność, że proces jego przeniesienia przebiegnie możliwie najdokładniej i najbezpieczniej.
Pełen zakres migracji danych opisaliśmy w tym dokumencie.
Shoper to najpopularniejsza i stale dostarczająca nowe rozwiązania platforma e-commerce w Polsce. Wszystkie sklepy przechodzące na to oprogramowanie zyskują dostęp do nowoczesnych narzędzi oraz wsparcia technicznego, które pozwala skupić się na zwiększaniu sprzedaży i odnoszeniu dalszych sukcesów w handlu online. Shoper posiada setki wbudowanych funkcji obsługiwanych jednym kliknięciem i maksymalnie ułatwia sprzedaż w internecie.
Do dyspozycji sklepów są najważniejsze metody płatności i dostaw, autorska usługa Shoper Kampanie do prowadzenia kampanii reklamowych w Google, na Facebooku i Allegro, a także Shoper App Store, czyli zbiór dodatkowych narzędzi i aplikacji. Oprogramowanie Shoper jest systematycznie aktualizowane i zapewnia stałą pomoc techniczną.
Najważniejsze funkcje, z których możesz skorzystać zaraz po przeniesieniu na Shoper:
Program lojalnościowy dla klientów sklepu
Nowoczesny panel sklepu i rozbudowane raporty
W razie jakichkolwiek pytań, możesz na nas liczyć pod numerem telefonu: (12) 444 68 32 oraz e-mailem: [email protected].
Proces przenoszenia twojego sklepu na oprogramowanie Shoper podzieliliśmy na dwa etapy. Wszystko po to, aby zmiana była dla ciebie jak najbardziej komfortowa i bezpieczna.
Czas jego trwania zależy od wielkości i ustawień twojego sklepu i może potrwać nawet kilka godzin, ale dołożymy wszelkich starań, by był dla ciebie jak najbardziej wygodny.
W razie jakichkolwiek pytań, możesz na nas liczyć pod numerem telefonu: (12) 444 68 32 oraz e-mailem: [email protected].
Twój sklep zostanie przeniesiony na oprogramowanie Shoper zgodnie z informacją, którą znajdziesz w panelu administracyjnym twojego sklepu Shoplo.
O terminie wykonania wersji testowej sklepu oraz finalnego przeniesienia możesz zdecydować samodzielnie pod warunkiem, że nie przekroczysz, zaproponowanej ci w panelu ostatecznej daty. Im szybciej jednak rozpoczniesz proces przenoszenia sklepu, tym proces będzie bardziej komfortowy.
W razie jakichkolwiek pytań, możesz na nas liczyć pod numerem telefonu: (12) 444 68 32 oraz e-mailem: [email protected].
Platforma Shoper jest całkowicie gotowa na sprawną i automatyczną migrację sklepów Shoplo. Jako dodatkowe zabezpieczenie tego procesu oferujemy możliwość utworzenia sklepu testowego. Dzięki temu przed finalnym przeniesieniem sklepu możesz przetestować jego działanie na nowej platformie. Nasi eksperci z Biura Obsługi Klienta będą dostępni dla ciebie w trakcie każdego etapu przenoszenia twojego sklepu.
Wszystkie najważniejsze ustawienia i dane twojego sklepu (w tym dane klientów, produkty, historia zamówień itd) zostaną bezpiecznie przeniesione na oprogramowanie Shoper. Jeśli twój sklep działa w kilku wersjach językowych, zostaną one przeniesione na osobne licencje Shoper.
Pełen zakres migracji danych opisaliśmy w tym dokumencie.
W razie jakichkolwiek pytań, możesz na nas liczyć pod numerem telefonu: (12) 444 68 32 oraz e-mailem: [email protected].
Po wykonaniu testowego przeniesienia sklepu, aktywujemy w nim szablon graficzny najbardziej zbliżony do wyglądu twojego sklepu Shoplo. Będziesz mógł też wybrać dowolny szablon graficzny z naszego katalogu szablonów Shoper zupełnie za darmo albo zdecydować się na indywidualny projekt graficzny. Chętnie ci w tym pomożemy - w razie jakichkolwiek pytań, możesz na nas liczyć pod numerem telefonu: (12) 444 68 32 oraz e-mailem: [email protected].
Ważne! Ustawienia twojego szablonu graficznego Shoplo nie zostaną automatycznie przeniesione. Dlatego gorąco zachęcamy do przeprowadzenia testowego przeniesienie sklepu - pozwoli ono dostosowanie wyglądu sklepu do twoich potrzeb.
Mamy dla ciebie dobre wiadomości! W momencie finalnego przeniesienia sklepu, migrujemy domenę główną sklepu (za pomocą proxy pass) na serwery Shoper. Zainstalowany zostanie na niej również certyfikat SSL bez dodatkowych opłat.
Już po wszystkim poprosimy cię jeszcze o przekierowanie DNSów lub Rekordu A domeny na serwery Shoper. Serwery DNS Shoplo zostaną bowiem po jakimś czasie wyłączone.
W razie jakichkolwiek pytań, możesz na nas liczyć pod numerem telefonu: (12) 444 68 32 oraz e-mailem: [email protected].
Po finalnym przeniesieniu sklepu Shoplo na oprogramowanie Shoper, poprosimy cię o przekierowanie DNS-ów na serwery Shoper, a następnie stworzenie odpowiednich skrzynek pocztowych, które będziesz mógł skonfigurować zgodnie z tym poradnikiem.
Zarządzanie kontami pocztowymi odbywa się w panelu administracyjnym sklepu Shoper, po przejściu do zakładki Ustawienia > Ogólne > Konta pocztowe.
W razie jakichkolwiek pytań, możesz na nas liczyć pod numerem telefonu: (12) 444 68 32 oraz e-mailem: [email protected].
Podczas przenosin twojego sklepu na oprogramowanie Shoper, szczególną wagę przykładamy do tego, aby w twój sklep jak najmniej odczuł potencjalne zmiany w wynikach wyszukiwania Google. W procesie migracji biorą udział doświadczeni eksperci z zakresu SEO, dlatego wszelkie działania podczas przenosin zaplanowane są i wykonywane z uwzględnieniem najlepszych praktyk oraz rekomendacji Google.
Zapraszamy cię do lektury poradnika o zmianie oprogramowania sklepu a wypracowaną pozycją w Google.
W razie jakichkolwiek pytań, możesz na nas liczyć pod numerem telefonu: (12) 444 68 32 oraz e-mailem: [email protected].
Każdy sklep Shoplo, który posiada indywidualne ustawienia, aplikacje i integracje, znajdzie ich odpowiedniki na oprogramowaniu Shoper. Aby uzyskać dokładną informację o rozwiązaniach, które cię interesują skontaktuj się z nami.
Infolinia: (12) 444 68 32
E-mail: [email protected]
Chcemy, by przenosinach na oprogramowanie Shoper twój sklep pracował jeszcze lepiej i cały czas się rozwijał, więc zależy nam także na twoim komforcie, jako właściciela. Dlatego twój sklep Shoplo zostanie przeniesiony na jego odpowiednik abonamentowy na platformie Shoper. Cena twojego dotychczasowego abonamentu nie ulegnie zmianie, ale zyskasz więcej. Odpowiedniki abonamentów Shoper zawierają bowiem więcej funkcjonalności niż dotychczasowe pakiety Shoplo.
Shoplo Starter - Abonament Złoty Shoper
Shoplo Pro - Abonament Platynowy Shoper
Shoplo Advanced - Abonament Diamentowy Shoper
Shoplo Vip - Abonament Premium
W razie jakichkolwiek pytań, możesz na nas liczyć pod numerem telefonu: (12) 444 68 32 oraz e-mailem: [email protected].
Twój sklep Shoplo zostanie przeniesiony na jego odpowiednik abonamentowy na platformie Shoper – w tej samej cenie. Jeśli jednak będziesz chciał go rozbudowywać i poszerzać o dodatkowe funkcjonalności, możesz przenieść swój sklep na usługę Premium, do twojej dyspozycji jest także Shoper App Store, w którym znajdziesz szereg narzędzi i aplikacji rozwijających sprzedaż.
W każdej chwili możesz zlecić nam wykonanie indywidualnego wyglądu strony lub specjalnego wdrożenia. Chętnie ci w tym pomożemy - w razie jakichkolwiek pytań, możesz na nas liczyć pod numerem telefonu: (12) 444 68 32 oraz e-mailem: [email protected].
Shoper Premium to usługa prowadzona dla dużych i zaawansowanych sklepów, o sprecyzowanych wymaganiach. Sklepy Premium korzystają z technologii Premium Cache, zapewniającej do 10x szybsze działanie strony, a także dodatkowych opcji zarządzania sklepem (między innymi: wyszukiwarki produktowej zwracającej więcej dopasowanych wyników; planowanie akcji w czasie; zaawansowanych funkcji programu lojalnościowego dla klientów) oraz dedykowanego wsparcia na etapie wdrożenia sklepu. Więcej informacji znajdziesz na tej stronie.
W razie jakichkolwiek pytań, możesz na nas liczyć pod numerem telefonu: (12) 444 68 32 oraz e-mailem: [email protected].
W trakcie testowego przenoszenia sklepu zadbać należy przede wszystkim o wygląd sklepu oraz ustawienia płatności i dostaw. Po wykonaniu testowego przeniesienia sklepu, aktywujemy w nim szablon graficzny najbardziej zbliżony do wyglądu twojego sklepu Shoplo. Będziesz mógł wtedy dostosować go do własnych ustawień albo wybrać dowolny szablon graficzny z naszego katalogu szablonów Shoper - zupełnie za darmo! Możesz także zdecydować się na indywidualny projekt graficzny. Chętnie ci w tym pomożemy - w razie jakichkolwiek pytań, możesz na nas liczyć pod numerem telefonu: (12) 444 68 32 oraz e-mailem: [email protected].
Do finalnej wersji sklepu pobrany zostanie jego wygląd, a także metody dostawy i płatności, które ustawisz w sklepie testowym. Ważne jest również sprawdzenie przez ciebie danych - przejrzyj swoje zamówienia, dane klientów, produkty i inne i potwierdź, czy wszystko się zgadza. Nie modyfikuj jednak danych - te zostaną nadpisane przy przenoszeniu sklepu.
W razie jakichkolwiek pytań, możesz na nas liczyć pod numerem telefonu: (12) 444 68 32 oraz e-mailem: [email protected].
Oprogramowanie Shoper zapewnia dostęp do wewnętrznego, bezpiecznego systemu Shoper Płatności, w którym znajdziesz wszystkie najpopularniejsze metody płatności. Wybór ponad 30 banków w przelewach natychmiastowych Pay-By-Link, szybkie i bezpieczne transakcje dzięki metodzie BLiK i Google Pay, do tego obsługa kart płatniczych, odroczone płatności PayPo oraz systemy ratalne. Shoper Płatności włączasz w kilku łatwych krokach i obsługujesz z jednego miejsca.
Jeśli w sklepie Shoplo korzystałeś z Płatności Shoplo, po przeniesieniu otrzymasz dostęp do Shoper Płatności bez konieczności wykonywania dodatkowych operacji. Zyskasz tym samym dostęp do nowoczesnych metod płatności, jak m.in. Google Pay, PayPo i wielu więcej.
W sklepie Shoper możesz też włączyć dowolną integrację z zewnętrznym operatorem i zapewnić dodatkowe metody płatności, również w obcych walutach.
W razie jakichkolwiek pytań, możesz na nas liczyć pod numerem telefonu: (12) 444 68 32 oraz e-mailem: [email protected].
Nie przewidujemy obecnie zmiany aktualnych warunków płatności oraz abonamentów w ramach pakietu, z którego korzystasz i gwarantujemy, że nie zmienią się one przynajmniej do 31 sierpnia 2022 r. Postaramy się jak najdłużej utrzymać korzystną dla Ciebie ofertę i zapewnić konkurencyjne warunki cenowe.
Przygotowaliśmy dla ciebie specjalne webinary, podczas których opowiemy o przenosinach twojego sklepu na Shoper. Zapraszamy na warsztaty z konfiguracji sklepu Shoper oraz warsztaty z konfiguracji nowego szablonu graficznego. Wybierz dogodny dla siebie termin i zapisz się na spotkanie na tej stronie.
Do twojej dyspozycji jest cały czas nasze Centrum Pomocy, w którym znajdziesz wszystkie informacje na temat oprogramowania Shoper - także poradnik o zmianie oprogramowania sklepu a wypracowaną pozycją w Google.