5.19.10 (dotyczy licencji abonamentowych)

Nowe funkcjonalności

  • Dodano nowy sposób informowania użytkowników o kluczowych zmianach w oprogramowaniu – “Informacje o nowościach”.
  • Usprawnienia i poprawki w integracji Shoper InPost (InPost ShipX). Dodano numer zamówienia w opisie przesyłki oraz w liście przewozowym, dodano walidację wymiaru przesyłki kurierskiej, usprawniono proces tworzenia przesyłki, konfiguracji integracji oraz usunięto defekty im towarzyszące.

Ulepszenia

  • Dostosowano integrację z systemem Allegro do zmian w ramach przesyłek typu Poczta Polska.
  • Dodano możliwość wyświetlania daty dodania plików do pliku oraz bloga – edycja pliku tpl.
  • Usunięto możliwość zarządzania aukcją, która nie posiada numeru w integracji Allegro.
  • Dodano możliwość używania znaczników adresu w szablonie wiadomości e-mail typu “potwierdzenie rejestracji”.
  • Dodano funkcjonalność automatycznego oznaczania płatności za pobraniem dla zamówień z Allegro.

Poprawki

  • Poprawiono defekt występujący podczas edycji formularza rejestracyjnego Shoper Płatności.
  • Poprawiono defekt związany z niedostępnością strony “Integracje własne”.
  • Poprawiono defekt z niepoprawną aktualizacją statusu płatności zamówień pochodzących z Allegro.
  • Poprawiono defekt występowania niepoprawnych kolorów głównego wykresu na pulpicie w panelu administracyjnym.
  • Poprawiono defekt występujący podczas tworzenia paragonu fiskalnego VAT w integracji wFirma.
  • Poprawiono defekt związany z niepoprawnym określaniem języka importowanych zamówień z Allegro.
  • Poprawiono defekt odpowiedniego przeliczania cen występujący podczas synchronizacji kursów walut.
  • Poprawiono defekt występowania niepoprawnych miniaturek zdjęć produktów w plikach XML dla porównywarek cenowych.
  • Poprawiono defekt związany z brakiem możliwości podglądu nieaktywnych stron informacyjnych z poziomu panelu administratora.
  • Usunięto defekt związany z występowaniem przekierowania na język, który nie istnieje w sklepie.
  • Usunięto defekt związany z nieprawidłowym wyświetlaniem opcji “oznacz jako opłacone” dla zamówień z statusem opłacone.
  • Usunięto defekt związany z zapisywaniem promocji bez daty zakończenia.
  • Wycofano możliwość tworzenia nowych form dostaw typu paczkomaty (stara integracja).
  • Usunięto defekt polegający na braku możliwości podglądu aukcji.
  • Usunięto defekt związany z wyświetlaniem niewłaściwej waluty zamówienia w raportach płatności.
  • Poprawiony defekt związany z duplikowaniem kontrahentów w systemie wFirma pochodzących z zamówień złożonych bez rejestracji.
  • Wprowadzono usprawnienia w snippetach oraz metafieldach.
  • Usunięto defekt związany z niepoprawnym tworzeniem skrótu aplikacji PWA na urządzeniach z systemem iOS.
  • Usunięto problem związany z niepoprawnym skracaniem adresów podczas tworzenia przesyłki dla Poczty Polskiej.
  • Usunięto defekt związany z brakiem dostępności edytora HTML podczas tworzenia wiadomości w podglądzie zamówienia.
  • Usunięto defekt związany z błędnym przekierowaniem użytkownika po zalogowaniu do panelu klienta.

API

  • Poprawiono defekt związany z błędnie określaną datą wysyłki podczas tworzenia zamówień przez API.
  • Usprawniono działanie filtrów w zasobach REST API.
  • Poprawiono błąd związany z brakiem odblokowywania obiektu z zasobu “orders” po edycji przez API.
  • Poprawiono działanie pól “tax” i “tax_value” w zasobie “order-products” w REST API.
  • Dodano możliwość wykonywania masowych akcji poprzez REST API – zasób bulk https://developers.shoper.pl/developers/api/bulk.

Zmiany w stylach graficznych

Czy artykuł okazał się pomocny?
TAK
NIE

W jaki sposób możemy poprawić jakość tego artykułu?

+ = Udowodnij, że nie jesteś robotem 🙂