Aplikacja: Apilo (dawny ErpBox)
Obszar działania aplikacji: INTEGRACJA Z SYSTEMEM ZEWNĘTRZNYM
Wypróbuj Apilo podczas bezpłatnego okresu próbnego – załóż konto i korzystaj do 30 dni za darmo
Opisy produktów tworzone przez sztuczną inteligencję? Teraz to możliwe! Wypróbuj aplikację Opisy AI od Apilo. Szczegółowe informacje na temat aplikacji znajdziesz tutaj.
Aplikacja Apilo to nowoczesny systemem do zarządzania sprzedażą internetową. Za pomocą tego innowacyjnego rozwiązania połączysz Shoper z wieloma platformami sprzedaży, uruchomisz synchronizację i zautomatyzujesz obsługę zamówień.
Apilo oferuje gotowy sposób na obniżenie kosztów i zwiększenie sprzedaży oraz daje dostęp do dodatkowych możliwości rozwoju, zarówno dla przedsiębiorców działających na rynku lokalnym, jak i sprzedawców o międzynarodowym zasięgu.
Wybrane możliwości integracji platformy Shoper z Apilo:
- Możliwość podłączenia wielu sklepów Shoper, kont Allegro i innych kanałów sprzedaży
- Szybka synchronizacja danych pomiędzy Shoper i kanałami sprzedaży
- Sprawna i zautomatyzowana realizacja zamówień
- Wspólny magazyn produktów dla wszystkich kanałów sprzedaży
- Z szerokiego spektrum możliwości, jakie niesie ze sobą ta integracja np. oszczędności czasu (nawet 3 minuty na każdym obsłużonym zamówieniu!) czy zmniejszenia kosztów mogą korzystać firmy już posiadające swój sklep internetowy na platformie Shoper, jak również, te które działają na innych kanałach sprzedaży (Allegro, Amazon, eBay) i dopiero zamierzają otworzyć swój sklep na tej platformie
Dzięki integracji wszystkich kanałów sprzedaży proces realizacji zamówień w Apilo będzie zautomatyzowany, szybki i bezbłędny – co przełoży się w oczywisty sposób na lepsze wyniki sprzedaży.
Wybrane moduły dostępne w Apilo:
- Biuro obsługi zamówień
- Magazyn produktów
- Moduł wystawiania produktów do Allegro, Empik, Amazon, Ebay, Erli, Olx, Shoper
- Moduł zarządzania cenami na różnych platformach
- Moduł generowania etykiet
- Moduł fakturowania
- Moduł akcji automatycznych
- Moduł hurtowni
- Raporty
- Moduł administracji, zarządzanie użytkownikami i uprawnieniami
- Strefa klienta
Instalacja aplikacji
- W panelu administracyjnym przejdź do zakładki Dodatki i integracje > Aplikacje
- Wyszukaj aplikację Apilo – sprzedaż wielokanałowa, a następnie kliknij ZAINSTALUJ
- Zaakceptuj regulamin Appstore i kliknij Instaluj
- Po zainstalowaniu aplikacji pojawi się ona w zakładce Dodatki i integracje > Moje aplikacje. Kliknij w ikonę konfiguracji
- Pojawi się pierwszy ekran aplikacji gotowej do działania
Konfiguracja aplikacji
Zgodnie ze zrzutem ekranu powyżej, połącz aplikację z kontem na platformie Apilo lub załóż konto jeżeli jeszcze go nie posiadasz. Po zalogowaniu się do panelu Apilo, zalecamy w pierwszej kolejności zapoznać się z zakładką Pomoc, w której znajdziesz bazę wiedzy w postaci artykułów oraz filmów instruktażowych
Niezależnie od tego czy zakładasz konto przez aplikację, czy łączysz Shoper z kontem istniejącym, sklep zostanie automatycznie dodany do konta na Apilo.
Integracja sklepu Shoper z Apilo powinna odbyć się do 24 h od momentu instalacji aplikacji. Jeżeli upłynął dłuższy czas, odinstaluj aplikację, zainstaluj ją ponownie i połącz sklep z Apilo.
Aby wykorzystać pełną funkcjonalność Apilo warto dodać systemy, z których korzystasz. Dodaj do konta serwisy aukcyjne, firmy przewozowe, jak również programy magazynowo-księgowe. Teraz wszystkim możesz zarządzać z panelu Apilo. W tym celu przejdź w Apilo do zakładki Administracja > Dodatki i dokonaj konfiguracji korzystając z przycisku Dodaj.
Importuj produkty do wspólnej bazy i synchronizuj stan magazynowy na wszystkich kanałach sprzedaży
Produkt w bazie powinien zawierać unikalny kod (SKU) oraz, o ile to możliwe, EAN. Przejdź do zakładki Towary i usługi > Produkty i kliknij przycisk Import produktów w prawym górnym rogu
Utwórz relacje między stanem magazynowym, ofertami na kanałach sprzedaży
Relacje produktów służą do połączenia istniejących ofert na kanałach sprzedaży z produktami w magazynie. Takie powiązanie ofert umożliwia automatyczną aktualizację stanu magazynowego (np. w wyniku sprzedaży produktu na innym kanale lub edycji ilości przez pracownika). Aby synchronizacja stanów magazynowych między wszystkimi kanałami sprzedaży działała poprawnie, każdemu produktowi powinna odpowiadać jedna pozycja w zakładce Towary i usługi > Produkty.
System Apilo przy dodawaniu oferty z kanału sprzedaży szuka w bazie produktów, które mają taki sam EAN lub SKU. Jeśli znajdzie taki produkt to dodaje powiązanie oraz zapisuje informację o powiązaniu.
Pełna instrukcja obsługi jest dostępna po zalogowaniu w systemie Apilo w zakładce Pomoc.