Wypróbuj za darmo

    Aplikacja: Integracja z Ikonka – Verosoft

    Obszar działania aplikacji: PANEL ADMINISTRACYJNY


    Nawiązanie współpracy z hurtownią

    Przed rozpoczęciem korzystania z aplikacji Integracja Hurtowni ASI VeroSoft, należy nawiązać współpracę z hurtownią i uzyskać zgodę oraz dostęp do korzystania z danych integracyjnych.
    Informacja z jakiego typu danych dostępowych korzysta integracja jest podana w zakładce [Ustawienia importu produktów] > [Dane dostępowe].


    Przekazanie danych dostępowych

    Uzyskane od hurtowni dane należy wpisać zgodnie ze wzorem w zakładce [Ustawienia importu produktów] > [Dane dostępowe].


    Rozpoczęcie integracji

    Po wprowadzeniu prawidłowych danych dostępowych, po około 1 godzinie w zakładce [Mapowanie] powinny pojawić się kategorie i produkty w kolumnie [Kategorie hurtowni] – wtedy można przystąpić do mapowania.


    Import produktów do sklepu

    Po zmapowaniu pierwszych produktów po około 24 godzinach zmapowane produkty powinny znaleźć się w sklepie.


    Zakres produktowy

    Do sklepu mogą być zintegrowane jedynie produkty, które hurtownia udostępniła w danych integracyjnych – ten zakres może się różnić z tym, co oferuje hurtownia w standardowej sprzedaży poprzez panel.


    Wykluczenia integracji

    Integracji nie podlegają produkty o stanach magazynowych = 0 oraz te, które nie mają zdjęcia.


    Wybór asortymentu

    Do sklepu zostaną importowane jedynie produkty wskazane przez zarządzających sklepem w procesie mapowania.


    Aktualność danych o produktach

    Dane o produktach min. ceny i stany magazynowe są odzwierciedleniem danych integracyjnych udostępnionych przez hurtownię w momencie ostatniego pobrania przez system ASI – należy przy tym pamiętać, że hurtownia sprzedaje towary non-stop, dlatego czasami mogą wystąpić rozbieżności pomiędzy stanem w hurtowni a stanem w sklepie – pomiędzy kolejnymi aktualizacjami.


    Aktualizacja informacji o produktach

    Aktualizacji podlegają wszystkie pola, które są objęte integracją min. nazwa produktu, opis, cena, stan magazynowy, atrybuty, itp. Czyli jeśli hurtownia zmieni nazwę produktu – to integrator również zmieni ją w sklepie (nadpisze).


    Aktualizacja zdjęć

    Aktualizacji nie podlegają zdjęcia produktów (są wgrywane jednorazowo przy tworzeniu produktu).


    Wyzwolenie aktualizacji produktu

    Produkt jest aktualizowany w sklepie tylko wtedy jeśli nastąpiła zmiana informacji o produkcie w hurtowni (np.: zmiana nazwy) lub w panelu zarządzania integracją (np.: zmieniono strategię cenową).


    Zmiany w zakresie na życzenie klienta

    W przypadku indywidualnych preferencji różniących się od standardowego zakresu integracji firma VeroSoft może wykonać modyfikacje. Proszę zgłaszać je na adres [email protected]
    Każdorazowo są one analizowane i wyceniane.


    Dodatkowe możliwości integracji

    Aplikacja w wersji standardowej dostarcza niezbędnych funkcjonalności do funkcjonowania integracji.
    Zadajemy sobie sprawę, że czasami wymagania klientów są bardziej indywidualne, dlatego możemy działanie aplikacji rozbudować o kolejne funkcjonalności.

    Przykładami takich dodatkowych rozwiązań mogą być:

    • zablokowanie aktualizacji niektórych pól, aby właściciel sklepu mógł je zindywidualizować
    • ukrywanie produktów ze stanem magazynowym mniejszym niż x produktów
    • grupowanie produktów o tym samym EANie w przypadku integracji więcej niż 1 hurtowni
    • integracja wsteczna, czyli podłączenie do integracji produktów już istniejących w sklepie
    • ukrywanie produktów o cenie niższej niż x zł
    • jednorazowa aktualizacja wszystkich zdjęć w sklepie
    • integracja magazynu własnego
    • przygotowanie generatora plików XML ze sklepu

    itp.

    Cennik takich modyfikacji można znaleźć na stronie verosoft.pl w przypadku braku – modyfikacja zostanie wyceniona indywidualnie.


    Częstotliwość integracji

    Dodawanie nowych produktów:

    Nowe i zmapowane produkty są importowane do sklepu 1 raz na dobę w nocy po godzinie 1:00.

    W przypadku wykonania mapowania kategorii na poziomie kategorii lub producenta, jeśli w danej kategorii lub producenta pojawi się nowy produkt to zostanie on automatycznie dodany do sklepu.
    Jeśli mapowanie jest robione na poziomie indywidualnych produktów – to każdy nowy produkt należy dodać (zmapować) ręcznie.

    Aktualizacja produktów:

    • przeprowadzana jest 4 razy na dobę w okolicach godzin 9, 12, 15, 18 (+/- 1h)
    • aktualizacja produktów w przypadku zmiany informacji o wielu produktach może trwać od kilku minut do nawet wielu godzin – wynika to z szybkości działania API systemu sklepowego

    Dodatkowe aktualizacje

    Aktualizacja 4 razy na dobę jest w większości hurtowni wystarczająca, ale można liczbę aktualizacji zwiększyć na indywidualne zlecenie klienta.

    Instalacja aplikacji

    1. W panelu administracyjnym przejdź do zakładki Dodatki i integracje > Aplikacje
    2. Wyszukaj aplikację Integracja z Ikonka, a następnie kliknij w ZAINSTALUJ APLIKACJĘ
      Integracja Shoper Ikonka
    3. Po zapoznaniu się z opisem i akceptacji regulaminu Appstore kliknij Instaluj
      Integracja sklepu Shoper z hurtownią Ikonka
    4. Po zainstalowaniu aplikacji pojawi się ona w zakładce Dodatki i integracje > Moje aplikacje. Kliknij w przycisk konfiguracji aplikacji
      Jak zintegrować sklep Shoper z hurtownią Ikonka

    Materiały informacyjne

    • Szczegółowa instrukcja obsługi aplikacji znajduje się tutaj

    Przetestuj sklep internetowy
    Shoper przez 14 dni za darmo

    Podając maila akceptujesz Regulamin i Politykę Prywatności