🔥 Nowy mechanizm ustawiania promocji, w tym promocje na wybrane warianty. Dowiedz się więcej.

Aplikacja: Raty dla biznesu z PragmaGO

Ostatnia aktualizacja: 24 kwietnia 2024

Aplikacja Raty dla biznesu z PragmaGO umożliwia dodanie w prosty sposób funkcjonalności odroczonej płatności z PragmaGO (finansowania zakupów) w twoim sklepie internetowym.

Do tej pory każda integracja PragmaGO z nowym sklepem wymagała zaangażowania pracowników PragmaGO oraz programistów. Wtyczka jest narzędziem, za pomocą którego uruchomienie finansowania zakupów w sklepie Shoper, jest możliwe za pomocą kilku kliknięć w Appstore.

Waluty obsługiwane w aplikacji to: PLN, EUR.

Jak zainstalować wtyczkę Raty dla biznesu z PragmaGo w sklepie Shoper?

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Przejdź do zakładki: Dodatki i integracje > Aplikacje.
Wyszukaj aplikację: Raty dla biznesu z PragmaGO, a następnie kliknij: ZAINSTALUJ.
Raty dla biznesu z PragmaGO
Raty dla biznesu z PragmaGO
Po zapoznaniu się z opisem i akceptacji regulaminu Appstore kliknij: Instaluj.
Raty dla biznesu z PragmaGO
Raty dla biznesu z PragmaGO
Po zainstalowaniu aplikacji pojawi się ona w zakładce: Dodatki i integracje > Moje aplikacje. Kliknij ikonę konfiguracji aplikacji pokazaną na obrazku poniżej.
Raty dla biznesu z PragmaGO
Raty dla biznesu z PragmaGO

Konfiguracja aplikacji Raty dla biznesu z PragmaGo po instalcji

Do prawidłowego działania aplikacji potrzebujesz dodać w Panelu administracyjnym sklepu formę płatności oraz statusy zamówień dla PragmaGO. Pamiętaj, aby dodaną formę płatności powiązać z aktywnymi dostawami. Instrukcję jak to zrobić znajdziesz w dalszej części.

Po kliknięciu ikony konfiguracji zobaczysz komunikat.
Raty dla biznesu z PragmaGO
Raty dla biznesu z PragmaGO
Aby skonfigurować nową formę płatności przejdź do zakładki: Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy płatności i w prawym górnym rogu kliknij: DODAJ PŁATNOŚĆ.
Raty dla biznesu z PragmaGO
Raty dla biznesu z PragmaGO
Wypełnij pola analogicznie do poniższego przykładu, wybierz obsługiwaną walutę i potwierdź zmiany klikając: ZAPISZ u dołu strony.
Raty dla biznesu z PragmaGO
Raty dla biznesu z PragmaGO
Połącz utworzoną formę płatności z dostępnymi w sklepie, wybranymi przez ciebie dostawami. W tym celu przejdź do: Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy dostawy i przy wybranej formie dostawy kliknij: Edytuj.
Raty dla biznesu z PragmaGO
Raty dla biznesu z PragmaGO
W sekcji: OBSŁUGIWANE PŁATOŚCI zaznacz: Raty dla biznesu PragmaGO i potwierdź zmiany klikając: ZAPISZ u dołu strony.
Raty dla biznesu z PragmaGO
Raty dla biznesu z PragmaGO
Po dodaniu nowej formy płatności w ustawieniach aplikacji PragmaGO otrzymasz komunikat, czego jeszcze brakuje do prawidłowego działania aplikacji. Kolejnym krokiem jest dodanie statusów zamówień.

Prawidłowe dodanie statusów jest niezbędne do otrzymywania powiadomień od PragmaGo o zmianie statusu płatności.

Raty dla biznesu z PragmaGO
Raty dla biznesu z PragmaGO
Przejdź zatem do zakładki: Ustawienia > Obsługa zamówień > Statusy zamówień i w prawym górnym rogu kliknij: DODAJ STATUS.
Raty dla biznesu z PragmaGO
Raty dla biznesu z PragmaGO
Uzupełnij dane zgodnie z wytycznymi:
  • Nazwa: PragmaGO – Zaakceptowane,
  • Wybierz typ: Zamknięte (zrealizowane),
  • Status: Aktywny,
  • Dla wyróżnienia statusu na liście zamówień możesz zdefiniować kolor – my wybraliśmy pomarańczowy,
  • ZAPISZ I WRÓĆ DO LISTY.
Raty dla biznesu z PragmaGO
Raty dla biznesu z PragmaGO
Powtórz czynność dla drugiego (już ostatniego) statusu – dodaj status jak wyżej i uzupełnij dane zgodnie z wytycznymi:
  • Nazwa: PragmaGo – Odrzucone,
  • Typ: Zamknięte (niezrealizowane),
  • Status: Aktywny,
  • Możesz dodać kolor dla wyróżnienia statusu na liście zamówień,
  • ZAPISZ I WRÓĆ DO LISTY.
Raty dla biznesu z PragmaGO
Raty dla biznesu z PragmaGO
Wróć do ustawień aplikacji w zakładce: Dodatki i integracje > Moje aplikacje > Raty dla biznesu z PragmaGO i uzupełnij swoje dane do płatności.
Raty dla biznesu z PragmaGO
Raty dla biznesu z PragmaGO
Jeśli nie posiadasz: Kodu rekomendacyjnego od PragmaGO, pozostaw pole puste i kliknij: ZAPISZ USTAWIENIA.
Raty dla biznesu z PragmaGO
Raty dla biznesu z PragmaGO

Dodatkowe materiały informacyjne dotyczące obsługi aplikacji

Więcej informacji na temat obsługi aplikacji znajdziesz w: Dokumentacja zewnętrzna dla wtyczki PragmaGo do Shoper.

Wideo: prezentacja instalacji wtyczki Raty dla Biznesu z PragmaGO

Obejrzyj film instruktażowy prezentujący proces instalacji wtyczki Raty dla Biznesu z PragmaGO na platformie Shoper.

Wideo poradnik: konfiguracja płatności odroczonych z PragmaGO w sklepie internetowym
Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Jak dodać wtyczkę PragmaGo do sklepu internetowego Shoper?
  • Jak dodać formę płatności i statusy zamówień dla PragmaGO w sklepie?
  • Jakie inne materiały pomocą ci w użytkowaniu integracji sklepu Shoper z PragmaGO?
  • Wideo poradnik: jak działa aplikacja Raty dla biznesu z PragmaGO?
Przeczytaj także

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności