Aplikacja: Shoper Connect
Obszar działania aplikacji Shoper Connect: Panel administracyjny sklepu/Aplikacja mobilna.
Czym jest Shoper Connect?
Shoper Connect to nowoczesny system telefoniczny, który ułatwi i usprawni twój kontakt z klientem. Dzięki niemu będziesz w stanie zbudować niezawodną infolinię w zaledwie kilka minut, a dzięki opcji wysyłki i odbioru SMS komunikować się z klientami w wygodny dla nich sposób.
Do głównych funkcjonalności należą:
- wykonywanie i odbieranie połączeń,
- wysyłanie i odbieranie SMSów (NOWOŚĆ – zmienne w sms transakcyjnych: nr listu przewozowego i link do śledzenia przesyłki),
- wysyłka Kampanii SMS,
- aplikacja mobilna, za pomocą której można kontaktować się z klientami,
- rozpoznanie dzwoniącego klienta – jeśli klient jest już w twojej bazie poinformujemy cię kto dzwoni dzięki czemu będziesz lepiej przygotowany do rozmowy,
- nagrywanie i przechowywanie rozmów wraz z możliwością odsłuchu,
- CallBack Widget – czyli system umożliwiający szybki kontakt z klientem, który pozostawi swoje dane w przeznaczonym do tego formularzu na stronie,
- ustawienie drzewa IVR, czyli możliwość wyboru przez klienta z jakim działem chce rozmawiać,
- nagrywanie wiadomości powitalnej przy pomocy technologii Text-to-Speech,
- zarządzanie polityką połączeń przychodzących,
- wyświetlanie historii połączeń,
- podsłuchiwanie trwających rozmów.
Co jest potrzebne do uruchomienia swojej infolinii przy pomocy Shoper Connect?
Aby uruchomić swoją infolinię przy pomocy Shoper Connect będziesz potrzebować:
- dostępu do Panelu administracyjnego swojego sklepu,
- zainstalowaną aplikację Shoper Connect,
- zarejestrowane konto w aplikacji Shoper Connect,
- telefonu komórkowego z dostępem do sieci, a na nim zainstalowaną aplikację Shoper Connect.
Instalacja aplikacji Shoper Connect w sklepie
Konfiguracja usługi Shoper Connect
Aby rozpocząć konfigurację usługi kliknij: URUCHOM.
W tym kroku otrzymasz numer telefonu (A). Z jego pomocą możesz odbierać i wykonywać połączenia oraz SMSy. Jeśli chcesz możesz go tutaj również zmienić na inny po kliknięciu: ZMIEŃ NUMER (B).
Na tym etapie musisz stworzyć konto dla siebie. Wystarczy, że podasz imię, nazwisko oraz swój numer telefonu.
Numer telefonu będzie twoim loginem, a hasło za każdym razem będzie wysłane SMSem.
Gotowe! Wystarczy, że potwierdzisz konfigurację i twoja infolinia będzie gotowa.
Po zatwierdzeniu ustawień otrzymasz SMS powitalny i dalsze instrukcje, co robić, aby zacząć pracę infolinii Shoper Connect.
Dodatkowe materiały informacyjne
Szczegółowa instrukcja aplikacji Shoper Connect znajduje się tutaj: Pełna dokumentacja użytkownika.
Wideo: Shoper Connect – wygodne narzędzie do komunikacji z klientami
Obejrzyj film i dowiedz się jak uruchomić oraz skonfigurować Shoper Connect.
Warto zapamiętać!
- Do czego służy aplikacja Shoper Connect?
- Czego potrzebujesz do aktywowania infolinii za pomocą Shoper Connect?
- Jak zintegrować sklep internetowy z narzędziem Shoper Connect?
- Jak uruchomić narzędzie Shoper Connect w sklepie internetowym?
- Jakie inne materiały pomocą ci w użytkowaniu aplikacji Shoper Connect?
- Wideo poradnik: jak działa narzędzie do komunikacji z klientem?