Jak zintegrować Shoper Faktury i Magazyn i Shoper?

Ostatnia aktualizacja: 17 czerwca 2024

Jak zainstalować aplikację Shoper Faktury i Magazyn w Shoper?

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Panel administracyjny sklepu > Formularz logowania
Rys 1. Podaj login i hasło, by zalogować się do interfejsu zarządzania sklepem Shoper.
Panel administracyjny sklepu > Formularz logowania
Rys 1. Podaj login i hasło, by zalogować się do interfejsu zarządzania sklepem Shoper.
Przejdź do: Dodatki i integracje (A) > Aplikacje (B) i wyszukaj na liście Shoper Faktury i Magazyn, a następnie kliknij przycisk: ZAINSTALUJ APLIKACJĘ (C).
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Aplikacje > Shoper - Faktury i Magazyn
Rys 2. Dodaj integrację Shoper – Faktury i Magazyn do swojego sklepu internetowego.
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Aplikacje > Shoper - Faktury i Magazyn
Rys 2. Dodaj integrację Shoper – Faktury i Magazyn do swojego sklepu internetowego.
Zapoznaj się z działaniem aplikacji, zaakceptuj regulamin usługi Appstore (A) i kliknij przycisk: Instaluj (B).
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Aplikacje > Shoper - Faktury i Magazyn > Instalacja
Rys 3. Przeczytaj regulamin aplikacji Shoper – Faktury i Magazyn i rozpocznij jej instalację w interfejsie.
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Aplikacje > Shoper - Faktury i Magazyn > Instalacja
Rys 3. Przeczytaj regulamin aplikacji Shoper – Faktury i Magazyn i rozpocznij jej instalację w interfejsie.

Aplikacja Shoper Faktury i Magazyn została zainstalowana w sklepie.

Konfiguracja integracji sklepu z Shoper Faktury i Magazyn

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Przejdź do: Dodatki i integracje (A) > Moje aplikacje (B) i kliknij ikonę konfiguracji aplikacji (C) pokazaną na obrazku poniżej.
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Moje aplikacje > Shoper - Faktury i Magazyn
Rys 4. Przejdź do ustawień integracji Shoper – Faktury i Magazyn po udanej instalacji.
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Moje aplikacje > Shoper - Faktury i Magazyn
Rys 4. Przejdź do ustawień integracji Shoper – Faktury i Magazyn po udanej instalacji.
Wprowadź dane dostępowe do programu: Shoper Faktury i Magazyn i powiąż konta (A) lub zarejestruj nowe konto (B).
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Moje aplikacje > Shoper - Faktury i Magazyn > Konfiguracja > Autoryzacja
Rys 5. Autoryzowanie swojego konta Shoper Faktury i Magazyn w Panelu administracyjnym sklepu.
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Moje aplikacje > Shoper - Faktury i Magazyn > Konfiguracja > Autoryzacja
Rys 5. Autoryzowanie swojego konta Shoper Faktury i Magazyn w Panelu administracyjnym sklepu.
Według własnych preferencji ustaw sposoby wystawiania dokumentów oraz magazynu.
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Moje aplikacje > Shoper - Faktury i Magazyn > Konfiguracja > Faktury
Rys 6. Zapoznaj się z dostępnymi ustawieniami dla wystawianych dokumentów w sklepie Shoper.
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Moje aplikacje > Shoper - Faktury i Magazyn > Konfiguracja > Faktury
Rys 6. Zapoznaj się z dostępnymi ustawieniami dla wystawianych dokumentów w sklepie Shoper.

Jeżeli chcesz by skutek magazynowy dokumentów WZ wystawianych wraz z fakturami był automatycznie odraczany w sytuacji, gdy nie jest możliwe wystawienie dokumentu go wywołującego, to należy zaznaczyć opcję: Automatyczne odraczanie skutku magazynowego.

Może się tak zdarzyć np. w sytuacji braku odpowiedniej ilości towaru na magazynie (według dokumentów zapisanych w Shoper Faktury i Magazyn).

Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Moje aplikacje > Shoper - Faktury i Magazyn > Konfiguracja > Magazyn
Rys 7. Aktywacja automatycznego odraczania skutku magazynowego w sklepie Shoper.
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Moje aplikacje > Shoper - Faktury i Magazyn > Konfiguracja > Magazyn
Rys 7. Aktywacja automatycznego odraczania skutku magazynowego w sklepie Shoper.

Integracja z magazynem polega na zmianie stanu magazynowego produktu w sklepie w chwili zmiany jego stanu magazynowego w: Shoper Faktury i Magazyn i automatycznym generowaniu: dokumentów WZ do faktur powstałych w wyniku integracji.

Wideo: integracja aplikacji Shoper Faktury i Magazyn ze sklepem Shoper

Obejrzyj jak zintegrować Shoper Faktury i Magazyn ze sklepem internetowym Shoper.

Poradnik wideo: połączenie Shoper Faktury i Magazyn ze sklepem
Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Jak zintegrować sklep internetowy Shoper z programem Shoper Faktury i Magazyn?
  • W jaki sposób ustawić sposoby wystawiania dokumentów oraz magazynu?
  • Wideo poradnik: jak zainstalować dodatek Shoper Faktury i Magazyn w sklepie internetowym?
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności