Wypróbuj za darmo

    Jak aktywować integrację z wFirma (faktury VAT) ?

    Oprogramowanie Shoper zintegrowane jest z programem księgowym wFirma.pl Do działania integracji wymagane jest posiadanie konta w wFirma.pl

    UWAGA: Od dnia 30.06.2023 wFirma zmienia sposób autoryzacji dla zewnętrznych programów. W związku z tym w ramach integracji między Shoper, a wFirma wprowadziliśmy zmiany, które umożliwią dalsze bezproblemowe korzystanie z wbudowanej integracji.
    Wyłączyliśmy dostępną wcześniej podstawową autoryzację na rzecz autoryzacji z wykorzystaniem “API Key”. Jeśli po 30.06.2023 chcesz nadal korzystać z integracji z wFirma, to zapoznaj się dokładnie z treścią artykułu i wprowadź zmiany zgodnie z instrukcją poniżej.

     

    1. przejdź do Ustawienia > Obsługa zamówień > Faktury
    2. Zaznacz Fakturowanie zewnętrzne, a następnie Integracja z wfirma
    3. wybierz wFirmę jako zewnętrzne oprogramowanie do wystawiania faktur
      zewnętrzne oprogramowanie do wystawiania faktur
    4. wypełnij dane podstawowe i kliknij w przycisk Zapisz
      Zapisz
    5. po zapisaniu ustawień, w menu po lewej stronie kliknij w Integracja z wFirma.pl
      Integracja z wfirma.pl
    6. W sekcji “Konfiguracja dostępu webapi” podaj klucze dostępowe tj. accessKey oraz secretKey.
      zewnętrzne oprogramowanie do wystawiania faktur

      INFO: Wymagane klucze dostępowe uzyskasz w panelu wFirma w Ustawienia > Bezpieczeństwo > Aplikacje > Klucze.

    7. W sekcji “Ustawienia dodatkowe” uzupełnij pozostałe pola.

      W zależności od wyboru typu płatnika, administrator będzie zobowiązany podać właściwe klucze autoryzacji(w postaci heksadecymalnej) dla poszczególnych pól. Typ płatnika „nievatowiec” będzie zobowiązany również podać podstawę prawną.

      Wprowadź dane dostępowe
    8. po uzupełnieniu wszystkich pól kliknij w przycisk Zapisz.
    9. po złożeniu zamówienia przez klienta w Obsługa sklepu > Zamówienia pojawi się ono na liście zamówień. Po najechaniu myszką na pole jego edycji w zakładce Faktura pojawią się dokumenty zdefiniowane do automatycznego wystawiania
      Zapisz

      To, jaki dokument generuje się automatycznie definiujesz we wskazanej już lokalizacji Ustawienia > Obsługa zamowień > Faktury, w ustawieniach wFirmy

    Informacje o obsłudze zamówień, przesyłek oraz fakturowaniu omówiliśmy w wideoporadniku:

    \

    Przetestuj sklep internetowy
    Shoper przez 14 dni za darmo

    Podając maila akceptujesz Regulamin i Politykę Prywatności