Jak dodać uwagi dla klienta do zamówienia

Uwagi do zamówienia można wykorzystać w dwóch przypadkach:

  • Jeśli chcemy dodać notatkę dla siebie (np. aby pamiętać o dołączeniu gratisu) – notatka prywatna
  • Chcemy przekazać jakąś informację klientowi – notatka publiczna
  1. Przejdź do menu Sprzedaż > Zamówienia
  2. W kolumnie akcje przy interesującym zamówieniu, kliknij przycisk Uwagi
    Jak wejść w edycję uwag do konkretnego zamówienia
  3. W oknie, które się pojawiło dodaj notatkę dla siebie lub dla klienta i kliknij przycisk Zapisz
    Formularz wprowadzający notatkę do zamównienia.

    Notatki prywatne są widoczne dla administratora w podglądzie zamówienia, natomiast notatki publiczne są widoczne dla klientów na stronie ze szczegółami zamówienia.

Czy artykuł okazał się pomocny?
TAK
NIE

W jaki sposób możemy poprawić jakość tego artykułu?

+ = Udowodnij, że nie jesteś robotem 🙂