Jak usunąć integrację z aplikacją Facebook Ads Shoper
WAŻNE INFORMACJE NA POCZĄTEK
- Jeżeli chcesz odebrać nam dostęp do swojej strony firmowej na Facebook (fanpage) – zalecamy, aby robić to z komputera (tak też została przygotowana poniższa instrukcja).
- ADMINISTRATOREM może być tylko i wyłącznie osoba prywatna. W tym miejscu nie może znajdować się nazwa strony firmowej (fanpage) czy nazwa sklepu.
- Jeśli chcesz się upewnić, że jesteś Administratorem swojej strony firmowej na Facebook, zobacz tą instrukcję (ETAP DRUGI).
Co musisz zrobić?
- Zaloguj się na swoje konto prywatne na Facebook czyli konto osobiste, gdzie możesz dodawać informacje związane z twoim życiem, rodziną, pracą, wykorzystywać je do komunikacji ze znajomymi.
Jeżeli jesteś Administratorem swojej strony firmowej na Facebooku (fanpage), będziesz mógł odebrać dostęp. - Kliknij w ikonę ze swoim zdjęciem obok dzwoneczka na pasku, następnie kliknij w Ustawienia i prywatność
- Wybierz Ustawienia
- Kliknij w Bezpieczeństwo i logowanie
- Przejdź do sekcji Integracje biznesowe. Na liście zobaczysz aplikację Shoper ADS. Zaznacz checkbox i kliknij niebieski przycisk Usuń.
- W kolejnym kroku ponownie kliknij niebieski przycisk Usuń (nie odznaczaj checkbox Wyślij aplikacji Shoper ADS powiadomienie o jej usunięciu. Aplikacja może Ci zaproponować inną metodę logowania – dzięki temu dostaniemy odpowiednie powiadomienie i będziemy mieć pewność, że cały proces przebiegł poprawnie).
Teraz możesz połączyć stronę firmową na Facebook (fanpage) ze sklepem.
Zobacz instrukcję (ETAP TRZECI).