🔥 Nowy mechanizm ustawiania promocji, w tym promocje na wybrane warianty. Dowiedz się więcej.

eRaty Santander Consumer Bank S.A.: Konfiguracja i aktywacja płatności

Ostatnia aktualizacja: 24 kwietnia 2024

Waluty obsługiwane w integracji to: PLN.
Minimalna wartość koszyka dla jakiej może być zrealizowana sprzedaż ratalna to: 100 zł.

Pamiętaj, że konfiguracja integracji nie wiąże się z automatycznym założeniem konta sprzedawcy w: Santander Consumer Bank S.A., nie jest też równoznaczna z aktywowaniem już działającego konta sprzedawcy Santander Consumer Bank S.A. będącego elementem Shopera.

WAŻNE! Integracja jest możliwa po podpisaniu przez ciebie bezpośredniej umowy o współpracy w zakresie sprzedaży ratalnej z Santander Consumer Bank S.A. Po zawarciu umowy z Santander Consumer Bank S.A otrzymasz unikalny: Numer Punktu Sprzedaży (ID sprzedawcy), który pozwoli na skuteczną aktywację usługi.

Jeśli jesteś zainteresowany uruchomieniem eRat w swoim sklepie i zawarciem umowy z Santander Consumer Bank S.A. wypełnij formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie banku: Pośrednictwo – kredyty ratalne.

Aktywuj eRaty Santander Consumer Bank S.A. w sklepie internetowym

Jedna z najlepszych dostępnych w Polsce usług kredytowych dla klientów obecna także na Shoper. Pozwól klientom kupować, korzystając ze sprawdzonych metod ratalnych. Wystarczy zawrzeć umowę z Santander Consumer Bank S.A. oraz aktywować eRaty w sklepie Shoper.

eRaty Santander Consumer Bank S.A. to:

  • natychmiastowa weryfikacja zdolności kredytowej klienta (on-line),
  • wysoki wskaźnik akceptowalności wniosków kredytowych,
  • elastyczna oferta kredytowa, dopasowana do potrzeb klientów,
  • szybki przelew do e-sklepu należności za zakup klienta.

Jak skonfigurować usługę eRaty od Santander Consumer Banku?

Upewnij się, że posiadasz umowę o współpracy w zakresie sprzedaży ratalnej z Santander Consumer Bank S.A. (patrz: wstęp artykułu). Jeżeli jeszcze jej nie posiadasz wypełnij ten: formularz kontaktowy.
Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Przejdź do zakładki: Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy płatności.
Z rekomendowanych rozwiązań wybierz: eRaty od Santander Consumer Banku.
W zakładce: Dane Podstawowe aktywuj płatność i wskaż walutę: PLN. Niżej, według własnych preferencji możesz edytować także: Komunikat potwierdzenia zamówienia oraz Komunikat email.

Znacznik: {payment_form} jest niezbędnym elementem: Komunikatu potwierdzenia zamówienia, ponieważ pełni on rolę przycisku przejścia do zewnętrznego systemu eRaty Santander Consumer Bank S.A. w celu sfinalizowania zamówienia.

W zakładce: Ustawienia eRaty Santander Consumer Bank S.A. wprowadź:
  • swoje: ID sprzedawcy (Numer Punktu Sprzedaży nadany przez bank, znajdziesz go w umowie z bankiem),
  • swój kontaktowy adres: E-mail,
  • pola: Numer telefonu i Wariant Sklepu są opcjonalne.

Potwierdź zmiany klikając: ZAPISZ u dołu strony.

Pamiętaj, aby utworzoną metodę płatności eRaty Santander Consumer Bank S.A. połączyć z właściwą formą dostawy, zgodnie z informacjami podanymi w artykule: Konfiguracja form dostaw w sklepie. Do formy płatności eRaty Santander Consumer Bank dodaj wszystkie możliwe dostawy (włącznie z odbiorem osobistym).

Wideo: jak ustawić dostawy i płatności w sklepie Shoper?

Obejrzyj film instruktażowy dotyczący konfiguracji form dostaw i płatności w sklepie internetowym Shoper na naszym kanale YouTube.

Wideo poradnik: konfiguracja opcji dostaw i płatności przed sprzedażą w sklepie
Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Jakie korzyści wynikają ze stosowania usług kredytowych dla klientów sklepu?
  • Jak uruchomić eRaty od Santander Consumer Banku na platformie sklepowej Shoper?
  • Wideo poradnik: jak wybrać formy dostaw i metody płatności dla swojego sklepu internetowego?
Przeczytaj także

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności