Wypróbuj za darmo

    Kopia bezpieczeństwa – Backup sklepu

    Przywrócenie sklepu z backupu odbywa się zgodnie z cennikiem usług dodatkowych

    Sklep na oprogramowaniu Shoper nie posiada opcji samodzielnego tworzenia kopii zapasowych ze względu na dużą złożoność takiego modułu, dlatego kopie zapasowe są realizowane po stronie hostingodawcy, czyli firmy Shoper.

    Kopie zapasowe wykonywane są codziennie około godziny 2:00 w nocy i przechowywane przez trzy dni

    PRZYKŁAD: Jeżeli w czwartek rano skontaktujesz się z nami celem przywrócenia sklepu z kopii zapasowej, będziemy mogli przywrócić sklep do stanu z czwartku godziny 2:00 w nocy, środy godziny 2:00 w nocy lub wtorku godziny 2:00 w nocy, według twojego wyboru.

    Chcę przywrócić sklep z backupu

    W każdym przypadku, gdy pojawi się potrzeba przywrócenia sklepu z kopii zapasowej zalecamy kontakt z nami w trybie pilnym drogą mailową z adresu e-mail wskazanego przez ciebie do formalnego kontaktu (zazwyczaj jest to e-mail na jaki został założony sklep) oraz dodatkowo po wysłaniu e-maila telefoniczną, celem przyspieszenia sprawy.
    W zgłoszeniu prześlij takie informacje jak adres sklepu oraz dzień z którego ma zostać przywrócony backup.

    WAŻNE: Przywrócenie kopii zapasowej sklepu powoduje powrót stanu sklepu do dnia z którego został przywrócony backup. Jeżeli w czwartek przywrócimy kopię zapasową z wtorku godziny 2:00 w nocy, to wszystkie wykonane po tym czasie (między wtorkiem po godzinie 2:00 a czwartkiem w momencie przywracania backupu) konfiguracje, złożone zamówienia itp. nie będą dostępne, dlatego przed decyzją o przywróceniu sklepu z backupu zabezpiecz / zapisz na zewnątrz (np. w pliku notatnika) te dane.

    Przetestuj sklep internetowy
    Shoper przez 14 dni za darmo

    Podając maila akceptujesz Regulamin i Politykę Prywatności