Kopia bezpieczeństwa – Backup sklepu
Przywrócenie sklepu z backupu odbywa się zgodnie z cennikiem usług dodatkowych
Sklep na oprogramowaniu Shoper nie posiada opcji samodzielnego tworzenia kopii zapasowych ze względu na dużą złożoność takiego modułu, dlatego kopie zapasowe są realizowane po stronie hostingodawcy, czyli firmy Shoper.
Kopie zapasowe wykonywane są codziennie około godziny 2:00 w nocy i przechowywane przez trzy dni
PRZYKŁAD: Jeżeli w czwartek rano skontaktujesz się z nami celem przywrócenia sklepu z kopii zapasowej, będziemy mogli przywrócić sklep do stanu z czwartku godziny 2:00 w nocy, środy godziny 2:00 w nocy lub wtorku godziny 2:00 w nocy, według twojego wyboru.
Chcę przywrócić sklep z backupu
W każdym przypadku, gdy pojawi się potrzeba przywrócenia sklepu z kopii zapasowej zalecamy kontakt z nami w trybie pilnym drogą mailową z adresu e-mail wskazanego przez ciebie do formalnego kontaktu (zazwyczaj jest to e-mail na jaki został założony sklep) oraz dodatkowo po wysłaniu e-maila telefoniczną, celem przyspieszenia sprawy.
W zgłoszeniu prześlij takie informacje jak adres sklepu oraz dzień z którego ma zostać przywrócony backup.
WAŻNE: Przywrócenie kopii zapasowej sklepu powoduje powrót stanu sklepu do dnia z którego został przywrócony backup. Jeżeli w czwartek przywrócimy kopię zapasową z wtorku godziny 2:00 w nocy, to wszystkie wykonane po tym czasie (między wtorkiem po godzinie 2:00 a czwartkiem w momencie przywracania backupu) konfiguracje, złożone zamówienia itp. nie będą dostępne, dlatego przed decyzją o przywróceniu sklepu z backupu zabezpiecz / zapisz na zewnątrz (np. w pliku notatnika) te dane.