Umieszczenie pliku do pobrania w sklepie

Aby umieścić plik zgodnie z poniższym artykułem, musisz posiadać pakiet Platynowy lub Diamentowy.

Umożliwienie klientowi pobrania pliku ze sklepu wymaga w pierwszej kolejności umieszczenia pliku na serwerze.

  1. Przejdź do Konfiguracja > Hosting > FTP i wciśnij przycisk Zarządzaj plikami FTP (jeśli nie posiadasz dostępu do FTP skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta: bok@shoper.pl )

  2. Wciśnij przycisk Upload, następnie wybierz plik, który ma zostać przesłany na serwer (przeciągnij lub skorzystaj z przycisku Add files)

    Nazwa pliku nie może zawierać polskich znaków, spacji oraz znaków specjalnych i powinna być pisana małymi literami. Plik ‘ Wzór odstąpienia od umowy.pdf ‘ należy nazwać ‘ wzor_odstapienia_od_umowy.pdf’

  3. Kliknij przycisk Upload, poczekaj aż plik zostanie przesłany na serwer i zamknij okno klikając w przycisk Close

  4. Jeśli plik pojawił się na liście, jest już umieszczony na serwerze.

Następnie w wybranym miejscu w sklepie można umieścić link do pliku.

  1. Przejdź do edycji elementu, w którym ma zostać umieszczony link do pliku (np. strona informacyjna, opis produktu, moduł itp.)

  2. Wpisz tekst, który będzie linkował do pliku a następnie zaznacz go i wybierz opcję linku

    Wstaw/edytuj link
  3. W pole URL wprowadź link do pliku, tworząc go w następujący sposób: http://domenasklepu.pl /upload/ nazwa_pliku Dla przykładowego sklepu pomoc.shoparena.pl i pliku wzor_odstapienia_od_umowy.pdf link wygląda następująco: http://pomoc.shoparena.pl/upload/wzor_odstapienia_od_umowy.pdf

  4. Opcję Cel ustaw na Nowe Okno, potwierdź klikając OK i zapisz zmiany dokonane w edytorze.

    Okno wstawiania odnośników
Czy artykuł okazał się pomocny?
TAK
NIE

W jaki sposób możemy poprawić jakość tego artykułu?

+ = Udowodnij, że nie jesteś robotem 🙂