Jak włączyć opcję zapytaj o produkt na karcie produktu?
Opcja zapytaj o produkt pozwala osobie kupującej w twoim sklepie internetowym skontaktować się z tobą przed złożeniem zamówienia i dopytać np. o szczegóły, które nie pojawiły się na stronie produktu lub sklepu. Aktywacja opcji pozwala na wygodny kontakt z tobą, bezpośrednio z dedykowanego formularza, bez konieczności szukania danych kontaktowych na stronach informacyjnych sklepu. Formularz pozwalający na wysłanie pytania, znajduje się na karcie produktu.
Aktywacja opcji zapytaj o produkt
- W panelu administracyjnym sklepu przejdź do zakładki Wygląd i treści > Wygląd sklepu > Obecny szablon graficzny > Szczegóły produktu
- W sekcji Akcje przy zapytaj o produkt, przesuń suwak w prawo i aktywuj opcję
- Zmiany ZAPISZ u dołu strony
- Efekt na karcie każdego produktu
Elementy formularza zapytaj o produkt
Po kliknięciu na karcie produktu w element zapytaj o produkt wyświetli się formularz składający się z pól:
- Twoje imię (opcjonalne) – imię / nazwa osoby / firmy przesyłającej pytanie,
- Twój adres e-mail (obowiązkowe) – kontaktowy adres e-mail osoby / firmy przesyłającej pytanie, celem umożliwienia kontaktu zwrotnego
- Pytanie (obowiązkowe) – treść pytania do sklepu
- przycisk WYŚLIJ powodujący wysyłkę pytania do sklepu, skutkujący komunikatem potwierdzenia
Gdzie są wysyłane pytania o produkt?
Pytania o produkt wysyłane są na adres e-mail sklepu podany w zakładce panelu administracyjnego Ustawienia > Ogólne > Dane firmy > Dane podstawowe > Główny adres e-mail. Odpowiedź na pytanie prześlij bezpośrednio z twojego adresu e-mail wskazanego w formularzu.
UWAGA: Jeżeli obserwujesz dużą ilość pytań z formularza zapytaj o produkt, które nie pochodzą od potencjalnych klientów, a wyglądają na SPAM lub działalność botów, aktywuj zabezpieczenie reCAPTCHA. Więcej informacji jak włączyć zabezpieczenie reCAPTCHA między innymi dla formularza zapytaj o produkt, znajdziesz tutaj.