Shoper

3 proste sposoby, jak zbudować strategię cenową oraz 1, który może okazać się najważniejszy

W podręczniku do ekonomii wygląda to banalnie. Krzywa popytu przecina się z krzywą podaży. W punkcie równowagi wyznaczają optymalną cenę. W rzeczywistości, bardziej złożonej niż szkolny wykres, sprzedawcy odnajdują ten punkt powoli – metodą prób i błędów. Dobra strategia cenowa sprawi, że tych drugich będzie jak najmniej.

Więcej

Jak wyjść z pudełka i rozwinąć swój e-sklep?

Rynek e-commerce rośnie codziennie. Klientów przybywa, a oferta e-sklepu może być skierowana na cały świat. Dla przedsiębiorców to sytuacja idealna. Co jednak zrobić w przypadku, gdy klientów okresowo pojawia się zbyt wielu? Sklep nie może nagle przestać działać. Właściciel drogerix.pl stanął przed takim wyzwaniem – wybrać dobry program, czy stabilny serwer?

Więcej

Więcej aktualności

Raporty Shoper

Kto dowozi w 2018? [Raport Logistyka 2018]

Wojny cenowe wśród firm kurierskich, walka o dominację między pocztą a paczkomatami, a do tego rynek pracownika zwiększający koszty firm. Na rynku logistycznym nie jest lekko. Ta sytuacja odbija się na klientach. Dostawcom coraz trudniej jest utrzymać dobrą jakość usług. O tym, co czeka nas w branży logistycznej w 2018 roku, opowiada Raport Logistyka 2018.

Więcej

Regionalizacja e-commerce

Z pozoru i w teorii sklep internetowy może zostać założony w dowolnym miejscu. W praktyce w Polsce niektóre regiony wyraźnie odstają. Na korzyść lub przeciwnie. Jak pokazują dane platformy Shoper, aż 47% sklepów działa w zaledwie trzech województwach.

Więcej

Więcej raportów

Aktualizacje oprogramowania

Więcej aktualizacji

Kontakt

Karolina Bartnik-Kura
PR Manager

pr@shoper.pl
+48 512 357 745

Andrzej Pukos
PR Manager

andrzej.pukos@profeina.pl
+48 516 191 976

Materiały do pobrania