Shoper

Trendy w e-commerce roku 2018

E-commerce to nieustanny wyścig technologiczny – w 2017 roku w kierunku mobile, gdzie blisko połowa polskich użytkowników smartfonów robiła zakupy. To także przyspieszenie procesu zwrotów i kontaktu z klientem. W 2018 roku kierunek zmian wytyczą światowi giganci e-commerce i reklamy internetowej.

Więcej

Więcej aktualności

Raporty Shoper

E-commerce inwestuje w siebie. Raport ze sklepów internetowych 2017

Obecny poziom dojrzałości rynku e-commerce w Polsce powoduje, że e-sklepy więcej inwestują w swój rozwój. Jak pokazuje “Raport z polskich sklepów internetowych”, 82 proc. firm obecnych na platformie Shoper dokonało w minionym roku zmian, a kolejne 93 proc. planuje takie w nadchodzących miesiącach. Branża profesjonalizuje się – ponad połowa sklepów działających dłużej niż 5 lat jest głównym źródłem dochodu właściciela.

Więcej

Więcej raportów

Aktualizacje oprogramowania

Shoper dostosowany do zmian wymaganych przez Allegro

Aktualizacja Shoper do wersji 5.8.17 jest istotna przede wszystkim dla osób sprzedających w serwisie Allegro. Głównym jej elementem jest nowa forma szablonów aukcji zgodna ze zmianami wprowadzonymi przez Allegro.

Więcej

Zwrot płatności w 24 h na platformie Shoper

Przedsiębiorcy posiadający e-sklep na platformie Shoper mają już możliwość dokonania zwrotu pieniędzy na konto klienta w ciągu 24 godzin. Usługa dostępna jest w ramach systemu Shoper Płatności.

Więcej

Więcej aktualizacji

Kontakt

Karolina Bartnik-Kura
PR & Marketing Manager

pr@shoper.pl
+48 512 357 745

Andrzej Pukos
PR Manager

andrzej.pukos@profeina.pl
+48 516 191 976

Materiały do pobrania