Shoper

Black Friday w sieci znowu rekordowy i lepszy od Cyber Monday

301 proc. wzrostu – takiego skoku sprzedaży jeszcze nie było! Z okazji Black Friday 23 listopada sklepy na platformie Shoper odnotowały ponad trzykrotnie wyższą wartość transakcji niż średnia sprzedaż z października i o 92 proc. niż przed rokiem. Nową świecką tradycją staje się też Cyber Monday, który także pobił zeszłoroczny rekord.

Więcej

Kwadrans wystarczy nam na zakupy. Ale e-zakupy

Dokładnie 15 minut i 44 sekundy – tyle trwa przeciętnie wizyta w e-sklepie na platformie Shoper zakończona zakupem. Firma przeanalizowała dane od kilku tysięcy swoich klientów na temat czasu, jaki w ich sklepach spędzają kupujący. Wpływa na niego zarówno ich płeć jak i wiek. Najbardziej wydłuża go jednak decyzja o udaniu się “do kasy”, choć i tak w sieci wszystko trwa o wiele krócej niż w tradycyjnych sklepach.

Więcej

Więcej aktualności

Raporty Shoper

Kto dowozi w 2018? [Raport Logistyka 2018]

Wojny cenowe wśród firm kurierskich, walka o dominację między pocztą a paczkomatami, a do tego rynek pracownika zwiększający koszty firm. Na rynku logistycznym nie jest lekko. Ta sytuacja odbija się na klientach. Dostawcom coraz trudniej jest utrzymać dobrą jakość usług. O tym, co czeka nas w branży logistycznej w 2018 roku, opowiada Raport Logistyka 2018.

Więcej

Regionalizacja e-commerce

Z pozoru i w teorii sklep internetowy może zostać założony w dowolnym miejscu. W praktyce w Polsce niektóre regiony wyraźnie odstają. Na korzyść lub przeciwnie. Jak pokazują dane platformy Shoper, aż 47% sklepów działa w zaledwie trzech województwach.

Więcej

Więcej raportów

Aktualizacje oprogramowania

Więcej aktualizacji

Kontakt

Karolina Bartnik-Kura
PR Manager

pr@shoper.pl

Grzegorz Dzięgielewski
PR Manager

grzegorz@profeina.pl

Materiały do pobrania