Shoper

Koniec ery garażowych e-biznesów?

Sklep internetowy łatwo uruchomić, więc na rynku dominują nowe mikrobiznesy pomyślane jako dodatkowe źródło dochodu. Raport Shopera pokazuje, że 2/3 sklepów na tej platformie ma mniej niż 3 lata. Ale z badania wynika również, że sprzedawcy inwestują w rozwój, a wraz ze wzrostem stażu w biznesie, rośnie profesjonalizm sklepów. Już połowa z nich zatrudnia pracowników.

Więcej

15 proc. e-sklepów ma przynajmniej dwa adresy www. Dlaczego?

Rekordowo dużo nowych domen internetowych uruchomiła w 2018 r. platforma Shoper. Choć większość z nich powstała z myślą o nowych e-sklepach, to dla ponad 2 tys. sprzedawców był to już kolejny adres, gdzie kupujący mogą ich znaleźć w sieci. Po co sklepy inwestują w zakup dodatkowych domen?

Więcej

Więcej aktualności

Raporty Shoper

Jak wygląda polski e-handel? [RAPORT 2018: MULTIWYZWANIA]

Im dłuższy staż sklepu internetowego, tym mniej przypomina on sposób na dodatkowy zarobek, a bardziej firmę mocno inwestującą w rozwój – wskazują dane z badania na grupie kilkuset właścicieli sklepów internetowych Shoper. Sporządzony na jego podstawie raport rzuca światło na tę przemianę. Pokazuje też kondycję polskiej branży e-commerce po kolejnym ciekawym roku.

Więcej

Kto dowozi w 2018? [Raport Logistyka 2018]

Wojny cenowe wśród firm kurierskich, walka o dominację między pocztą a paczkomatami, a do tego rynek pracownika zwiększający koszty firm. Na rynku logistycznym nie jest lekko. Ta sytuacja odbija się na klientach. Dostawcom coraz trudniej jest utrzymać dobrą jakość usług. O tym, co czeka nas w branży logistycznej w 2018 roku, opowiada Raport Logistyka 2018.

Więcej

Więcej raportów

Aktualizacje oprogramowania

Więcej aktualizacji

Kontakt

Karolina Bartnik-Kura
PR Manager

pr@shoper.pl

Grzegorz Dzięgielewski
PR Manager

grzegorz@profeina.pl

Materiały do pobrania