Centrum Prasowe

Informacje prasowe

Shoper i Alibaba.com łączą siły, aby umożliwić polskim producentom i sektorowi MŚP udział w globalnym handlu

2022-06-30

Shoper, właściciel najpopularniejszej w Polsce platformy e-commerce do prowadzenia sklepu internetowego w modelu subskrypcyjnym (SaaS), nawiązał współpracę z Alibaba.com – wiodącą platformą globalnej sprzedaży B2B. Umowa partnerska pozwoli większej liczbie polskich producentów i dostawców zyskać dostęp do międzynarodowych rynków. Shoper zapewni kompleksowe wsparcie i obsługę sprzedaży na Alibaba.com.

Więcej

Co przyciąga klientów do e-sklepów i na zakupy online? Co generuje większą sprzedaż? Raport Shoper podpowiada

2022-06-15

Shoper, właściciel najpopularniejszej w Polsce platformy e-commerce do prowadzenia sklepu internetowego w modelu subskrypcyjnym (SaaS), zapytał polskich sprzedawców, co ich zdaniem przekłada się na atrakcyjną ofertę i przyciąga klientów na e-zakupy. Obsługa klienta na wysokim poziomie i systematyczne wprowadzanie nowości to według nich najbardziej skuteczne działania w generowaniu sprzedaży.

Więcej

Raporty

Raport Shoper: E-przyszłość

2022-04-14

Jak wyglądała sprzedaż w sklepach internetowych w 2021 roku? W której branży otwierało się najwięcej sklepów, gdzie liczono największe transakcje? Jakie wyzwania stoją przed sprzedawcami w latach kolejnych? Prezentujemy raport ze sklepów internetowych Shoper.

Więcej

Raport: Jak sklepy przygotowują się do Black Friday

2021-09-28

Koniec roku to zawsze czas zwiększonych zakupów i sprzedażowej gorączki, napędzanej przez Black Friday. Ubiegłe lata pokazały, że to zakupowe święto przyjęło się na polskim rynku i elektryzuje coraz większą liczbę i kupujących, i sprzedających

Więcej

Materiały o firmie

Logotypy

Sprawdź

Zdjęcia Prasowe

Sprawdź

Historia firmy

Sprawdź

Kontakt

Tomek Doksa

PR Manager

Kontakt dla mediów
i inwestorów