Shoper

CX pomoże zarobić na zwrocie towaru

Rosną oczekiwania klientów sklepów internetowych. Aż 66 proc. z nich zanim dokona zakupu sprawdza, czy polityka zwrotów jest korzystna dla kupującego. Jednak e-sklepy nie muszą być stratne przy zwiększających się oczekiwaniach – wystarczy, że zwrócą swoją uwagę na customer experience. I potraktują zwrot towaru jak szansę na pozyskanie serc klientów.

Więcej

Produkt kształtuje biznes

Wybór asortymentu w sklepie internetowym decyduje o wielkości rynku i kanałach sprzedaży, którymi można dotrzeć do klienta. Produkt trzeba przy tym dobrze nazwać, opisać i obfotografować. To produkt jest czynnikiem decydującym o powodzeniu w handlu online.

Więcej

Więcej aktualności

Raporty Shoper

Srebrne wilki na zakupach. Duży przyrost e-kupujących w wieku 65+

Platforma Shoper odnotowała 76 proc. wzrost obecnych w e-sklepach seniorów, co przełożyło się także na większa liczbę i wartość transakcji. Czy nadciąga właśnie zapowiadany przez ekspertów czas “srebrnych wilków” w e-commerce?

Więcej

E-commerce inwestuje w siebie. Raport ze sklepów internetowych 2017

Obecny poziom dojrzałości rynku e-commerce w Polsce powoduje, że e-sklepy więcej inwestują w swój rozwój. Jak pokazuje “Raport z polskich sklepów internetowych”, 82 proc. firm obecnych na platformie Shoper dokonało w minionym roku zmian, a kolejne 93 proc. planuje takie w nadchodzących miesiącach. Branża profesjonalizuje się – ponad połowa sklepów działających dłużej niż 5 lat jest głównym źródłem dochodu właściciela.

Więcej

Więcej raportów

Aktualizacje oprogramowania

Dostosowanie oprogramowania do RODO

Wraz z kolejną wersją wprowadzone zostały zmiany ułatwiające dostosowanie się właścicielom sklepów do nowych regulacji prawnych.

Więcej

Więcej aktualizacji

Kontakt

Karolina Bartnik-Kura
PR Manager

pr@shoper.pl
+48 512 357 745

Andrzej Pukos
PR Manager

andrzej.pukos@profeina.pl
+48 516 191 976

Materiały do pobrania