Shoper

Popularność w social media można e-sprzedać

U znajomego kupuje się inaczej. Liczy się nie tyle dobra cena, co świadomość, że za produktami w ofercie stoi jego historia, ciężka praca i wielka pasja. Dotyczy to także „znajomych” z sieci, których śledzimy na Facebooku, YouTube czy Instagramie. Oto osoby, które wykorzystały to zjawisko i popularność w mediach społecznościowych by przerobić ją na sukces w e-biznesie.

Więcej

Czy unijny zakaz geoblokowania zmieni polski e-handel?

Od 3 grudnia sklepy internetowe nie mogą ukrywać produktów przed internautami z innych krajów UE ani blokować ich zakupu. Kupujący mają – przynajmniej teoretycznie – powody do radości. A co ze sprzedawcami? Jak zakaz geoblokowania wpłynie na polski e-handel – prognozują eksperci platformy Shoper.

Więcej

Więcej aktualności

Raporty Shoper

Kto dowozi w 2018? [Raport Logistyka 2018]

Wojny cenowe wśród firm kurierskich, walka o dominację między pocztą a paczkomatami, a do tego rynek pracownika zwiększający koszty firm. Na rynku logistycznym nie jest lekko. Ta sytuacja odbija się na klientach. Dostawcom coraz trudniej jest utrzymać dobrą jakość usług. O tym, co czeka nas w branży logistycznej w 2018 roku, opowiada Raport Logistyka 2018.

Więcej

Regionalizacja e-commerce

Z pozoru i w teorii sklep internetowy może zostać założony w dowolnym miejscu. W praktyce w Polsce niektóre regiony wyraźnie odstają. Na korzyść lub przeciwnie. Jak pokazują dane platformy Shoper, aż 47% sklepów działa w zaledwie trzech województwach.

Więcej

Więcej raportów

Aktualizacje oprogramowania

Więcej aktualizacji

Kontakt

Karolina Bartnik-Kura
PR Manager

pr@shoper.pl

Grzegorz Dzięgielewski
PR Manager

grzegorz@profeina.pl

Materiały do pobrania