Centrum Prasowe

Raporty

Raport: Jak sklepy przygotowują się do Black Friday

2021-09-28

Koniec roku to zawsze czas zwiększonych zakupów i sprzedażowej gorączki, napędzanej przez Black Friday. Ubiegłe lata pokazały, że to zakupowe święto przyjęło się na polskim rynku i elektryzuje coraz większą liczbę i kupujących, i sprzedających

Więcej

Raport Shoper: Nowy świat e-commerce

2021-03-18

2020 to był bez wątpienia rok wyjątkowy. Pandemia i jej konsekwencje wpłynęły na każdą dziedzinę życia. Konieczność dostosowania się wymusiła na nas zmiany nie tylko w życiu prywatnym, ale także biznesowym. 2020 był rokiem wyjątkowym również dla branży e-commerce. To już jedenasta edycja podsumowania najważniejszych zagadnień ze sklepów internetowych, przygotowana przez Shoper.

Więcej

Raport: Płatności w sklepach internetowych 2015-2020

2020-09-30

Między 2015 a 2020 rokiem polski e-handel przeszedł sporo zmian, pośród których na szczególną uwagę zasługują te związane z płatnościami – zapraszamy do sprawdzenia raportu, podsumowującego pół dekady usługi Shoper Płatności.

Więcej

Raport Shoper: E-commerce 360°

2020-04-08

Jak wyglądał polski e-commerce w 2019 roku? Które branże były najpopularniejsze, które źródła ruchu najefektywniejsze? Zapraszamy do lektury pełnego raportu „E-commerce 360°”, którym tradycyjnie, jak co roku na koniec pierwszego kwartału, podsumowujemy miniony rok w sklepach internetowych Shoper.

Więcej

Raport 2019 – Płatności

2019-07-30

Szybkie płatności online są coraz chętniej wybierane przez kupujących w sieci – natomiast spada popularność płatności zwykłym przelewem. Wśród płatności online szybko zwiększa się udział systemu BLIK (5% w ciągu pół roku) – głównie kosztem przelewów Pay-by-link. W porównaniu z 2017 r. wyraźnie przybyło sklepów oferujących 3 lub więcej sposobów zapłaty za zakupy. Najczęściej korzystamy z płatności online kupując książki i multimedia – odpowiadają za 62 proc. zakupów w tej kategorii.

Więcej

Jak wygląda polski e-handel? [RAPORT 2018: MULTIWYZWANIA]

2019-05-21

Im dłuższy staż sklepu internetowego, tym mniej przypomina on sposób na dodatkowy zarobek, a bardziej firmę mocno inwestującą w rozwój – wskazują dane z badania na grupie kilkuset właścicieli sklepów internetowych Shoper. Sporządzony na jego podstawie raport rzuca światło na tę przemianę. Pokazuje też kondycję polskiej branży e-commerce po kolejnym ciekawym roku.

Więcej
Poprzednia strona
1
Następna strona

Kontakt

Tomek Doksa

PR Manager

Grzegorz Dzięgielewski

PR Manager

Kontakt dla mediów
i inwestorów