Shoper

Kto dowozi w 2018? [Raport Logistyka 2018]

Wojny cenowe wśród firm kurierskich, walka o dominację między pocztą a paczkomatami, a do tego rynek pracownika zwiększający koszty firm. Na rynku logistycznym nie jest lekko. Ta sytuacja odbija się na klientach. Dostawcom coraz trudniej jest utrzymać dobrą jakość usług. O tym, co czeka nas w branży logistycznej w 2018 roku, opowiada Raport Logistyka 2018.

Więcej

Regionalizacja e-commerce

Z pozoru i w teorii sklep internetowy może zostać założony w dowolnym miejscu. W praktyce w Polsce niektóre regiony wyraźnie odstają. Na korzyść lub przeciwnie. Jak pokazują dane platformy Shoper, aż 47% sklepów działa w zaledwie trzech województwach.

Więcej

E-commerce inwestuje w siebie. Raport ze sklepów internetowych 2017

Obecny poziom dojrzałości rynku e-commerce w Polsce powoduje, że e-sklepy więcej inwestują w swój rozwój. Jak pokazuje “Raport z polskich sklepów internetowych”, 82 proc. firm obecnych na platformie Shoper dokonało w minionym roku zmian, a kolejne 93 proc. planuje takie w nadchodzących miesiącach. Branża profesjonalizuje się – ponad połowa sklepów działających dłużej niż 5 lat jest głównym źródłem dochodu właściciela.

Więcej

Źródła ruchu w sklepach internetowych

Wiedza o źródłach ruchu w e-sklepie jest kluczowa dla rozwoju internetowego biznesu. Pozwala zrozumieć, skąd przychodzą klienci i którzy z nich rzeczywiście dokonują zakupu. Dzięki temu sprzedawca może optymalizować działania marketingowe w poszczególnych kanałach, zwiększając ich zasięg i rentowność. Może także ocenić lojalność i zaangażowanie dotychczasowych klientów oraz badać tempo pozyskiwania nowych.

Więcej

Kontakt

Karolina Bartnik-Kura
PR Manager

pr@shoper.pl
+48 512 357 745

Andrzej Pukos
PR Manager

andrzej.pukos@profeina.pl
+48 516 191 976

Materiały do pobrania