Shoper

Raport 2019 – Płatności

Szybkie płatności online są coraz chętniej wybierane przez kupujących w sieci – natomiast spada popularność płatności zwykłym przelewem. Wśród płatności online szybko zwiększa się udział systemu BLIK (5% w ciągu pół roku) – głównie kosztem przelewów Pay-by-link. W porównaniu z 2017 r. wyraźnie przybyło sklepów oferujących 3 lub więcej sposobów zapłaty za zakupy. Najczęściej korzystamy z płatności online kupując książki i multimedia – odpowiadają za 62 proc. zakupów w tej kategorii.

Więcej

Jak wygląda polski e-handel? [RAPORT 2018: MULTIWYZWANIA]

Im dłuższy staż sklepu internetowego, tym mniej przypomina on sposób na dodatkowy zarobek, a bardziej firmę mocno inwestującą w rozwój – wskazują dane z badania na grupie kilkuset właścicieli sklepów internetowych Shoper. Sporządzony na jego podstawie raport rzuca światło na tę przemianę. Pokazuje też kondycję polskiej branży e-commerce po kolejnym ciekawym roku.

Więcej

Kto dowozi w 2018? [Raport Logistyka 2018]

Wojny cenowe wśród firm kurierskich, walka o dominację między pocztą a paczkomatami, a do tego rynek pracownika zwiększający koszty firm. Na rynku logistycznym nie jest lekko. Ta sytuacja odbija się na klientach. Dostawcom coraz trudniej jest utrzymać dobrą jakość usług. O tym, co czeka nas w branży logistycznej w 2018 roku, opowiada Raport Logistyka 2018.

Więcej

Regionalizacja e-commerce

Z pozoru i w teorii sklep internetowy może zostać założony w dowolnym miejscu. W praktyce w Polsce niektóre regiony wyraźnie odstają. Na korzyść lub przeciwnie. Jak pokazują dane platformy Shoper, aż 47% sklepów działa w zaledwie trzech województwach.

Więcej

E-commerce inwestuje w siebie. Raport ze sklepów internetowych 2017

Obecny poziom dojrzałości rynku e-commerce w Polsce powoduje, że e-sklepy więcej inwestują w swój rozwój. Jak pokazuje “Raport z polskich sklepów internetowych”, 82 proc. firm obecnych na platformie Shoper dokonało w minionym roku zmian, a kolejne 93 proc. planuje takie w nadchodzących miesiącach. Branża profesjonalizuje się – ponad połowa sklepów działających dłużej niż 5 lat jest głównym źródłem dochodu właściciela.

Więcej

Kontakt

Karolina Bartnik-Kura
PR Manager

pr@shoper.pl
+48 512 357 745

Grzegorz Dzięgielewski
PR Manager

grzegorz@profeina.pl
+48 692 338 144

Materiały do pobrania