Shoper

E-commerce inwestuje w siebie. Raport ze sklepów internetowych 2017

Obecny poziom dojrzałości rynku e-commerce w Polsce powoduje, że e-sklepy więcej inwestują w swój rozwój. Jak pokazuje “Raport z polskich sklepów internetowych”, 82 proc. firm obecnych na platformie Shoper dokonało w minionym roku zmian, a kolejne 93 proc. planuje takie w nadchodzących miesiącach. Branża profesjonalizuje się – ponad połowa sklepów działających dłużej niż 5 lat jest głównym źródłem dochodu właściciela.

Więcej

Źródła ruchu w sklepach internetowych

Wiedza o źródłach ruchu w e-sklepie jest kluczowa dla rozwoju internetowego biznesu. Pozwala zrozumieć, skąd przychodzą klienci i którzy z nich rzeczywiście dokonują zakupu. Dzięki temu sprzedawca może optymalizować działania marketingowe w poszczególnych kanałach, zwiększając ich zasięg i rentowność. Może także ocenić lojalność i zaangażowanie dotychczasowych klientów oraz badać tempo pozyskiwania nowych.

Więcej

Ponad połowa polskiego e-commerce skoncentrowana w 3 województwach

Mimo że internet daje możliwość prowadzenia działalności gospodarczej z dowolnego miejsca w kraju i na świecie – polscy sprzedawcy internetowi nie są równomiernie rozlokowani na mapie Polski. Z danych platformy Shoper wynika, że w mazowieckim, małopolskim i śląskim założono ponad 55 proc. wszystkich sklepów internetowych.

Więcej

Raport z polskich sklepów internetowych 2017

Sklepy internetowe zwracają uwagę na bezpieczeństwo i wygodę płatności klientów, a szans na rozwój upatrują w nowych produktach i reklamie. Trzy czwarte z nich odnotowały większe przychody niż rok temu – wynika z raportu opublikowanego przez platformę Shoper.

Więcej

Kontakt

Karolina Bartnik-Kura
PR Manager

pr@shoper.pl
+48 512 357 745

Andrzej Pukos
PR Manager

andrzej.pukos@profeina.pl
+48 516 191 976

Materiały do pobrania