Shoper

Centrum prasowe

Centrum prasowe Raporty Shoper

Raporty Shoper

Raport z polskich sklepów internetowych 2017

Sklepy internetowe zwracają uwagę na bezpieczeństwo i wygodę płatności klientów, a szans na rozwój upatrują w nowych produktach i reklamie. Trzy czwarte z nich odnotowały większe przychody niż rok temu – wynika z raportu opublikowanego przez platformę Shoper.

Często o wyborze sprzedaży przez internet decyduje przypadek, niekiedy szczegółowa analiza. Przykłady sklepów Shoper w najnowszym „Raporcie ze sklepów internetowych” pokazują, że bardziej wskazane jest to drugie podejście.

Czytaj całość

Raport: dewocjonalia w sklepach internetowych

Sklepy oferujące asortyment religijny notują systematyczne wzrosty sprzedaży, a popularność zdobywają nowe typy produktów, takie jak gry i akcesoria z motywami religijnymi. Sprawdziliśmy, w którym kierunku zmierza rynek dewocjonaliów.

Czytaj całość

Raport: Logistyka w e-sklepach

Logistyka to jeden z najważniejszych elementów branży e-commerce. Atutem zakupów przez internet, wielokrotnie podkreślanym przez konsumentów, jest szybkość realizacji zamówienia. A jak to naprawdę wygląda w polskim e-handlu?

Czytaj całość

Raport: jak sprzedaje branża dziecięca

W maju, w sklepach internetowych branży dziecięcej, korzystających z oprogramowania Shoper, dokonano ponad 18,1 tys. transakcji kupna-sprzedaży o łącznej wartości ponad 2,993 mln zł. Rok temu podobnych transakcji było 11,3 tys., a ich wartość wyniosła ponad 1,802 mln zł. Oznacza to ponad 60-procentowy wzrost.

Czytaj całość