🔥 Nowy mechanizm ustawiania promocji, w tym promocje na wybrane warianty. Dowiedz się więcej.

Autopay: Jak dodać baner reklamowy PayPo na karcie produktu?

Ostatnia aktualizacja: 24 kwietnia 2024

Wykorzystaj w pełni potencjał płatności odroczonych i dodaj na karcie produktu banner PayPo, dzięki któremu twoi klienci jeszcze przed dodaniem towaru do koszyka dowiedzą się o możliwości zapłacenia za zakupy w późniejszym terminie. Ten mały i prosty trik pozwoli ci sprzedawać znacznie więcej, a także uratować nawet 15-20% porzuconych koszyków.

Więcej informacji o tym, jak działają usługi PayPo i jak uruchomić je w sklepie, znajdziesz w naszym poradniku: Opis i konfiguracja płatności odroczonych.

Dopiero aktywowałem PayPo. W jaki sposób włączę baner PayPo?

Jeśli jesteś nowym użytkownikiem usługi PayPo, to wyświetlanie baneru widocznego w karcie produktu jest domyślnie włączone. Jeśli z jakiegoś powodu nie chcesz wyświetlać baneru w karcie produktu, to możesz go wyłączyć z poziomu Panelu administracyjnego sklepu. W tym celu:

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
W zakładce: Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy płatności, przejdź do ustawień usługi Shoper Płatności x Autopay (Przelew natychmiastowy).
Wybierz: Płatności Shoper Ustawienia, a następnie w sekcji: Dane płatności, wyłącz (lub włącz) wyświetlanie baneru PayPo za pomocą suwaka, a następnie Zapisz wprowadzone zmiany.

PayPo jest już aktywne w moim sklepie. Jak aktywować wyświetlanie baneru PayPo?

Jeśli do tej pory baner PayPo był wyświetlany w karcie produktu za pomocą specjalnego skryptu, to w pierwszej kolejności usuń ten skrypt, a następnie włącz wyświetlanie baneru za pomocą wbudowanej funkcji. W tym celu:

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Przejdź do zakładki: Dodatki i integracje > Integracje własne.
W sekcji: Stopka strony, przed zamknięciem usuń poniższy fragment kodu i Zapisz zmiany.
Skopiuj
<script>!function(e,t,s){const a=document.querySelector(s);var c="paypo-badge";a.id=c;var n=e.getElementsByTagName(t)[0];(t=e.createElement(t)).async=!0,t.src="https://static.paypo.pl/badge/paypo-badge.js?id="+c,n.parentNode.insertBefore(t,n)}(document,"script",'#box_productfull .bottomborder.row');</script>
Przejdź do ustawień: Shoper Płatności x Autopay i postępuj zgodnie z pierwszą instrukcją.

Jeśli w swoim sklepie masz aktywną formę płatności PayPo od dłuższego czasu, ale do tej pory baner PayPo nie był widoczny w karcie produktu, to koniecznie włącz wyświetlanie baneru, aby skutecznie zmniejszyć ilość porzuconych koszyków.

Jak powinien wyglądać poprawnie wyświetlający się baner PayPo w karcie produktu?

Karta produktu z prawidłowo aktywowanym banerem powinna wyglądać jak w przykładzie zaprezentowanym poniżej.

Po kliknięciu baner na karcie produktu, pojawi się okno informacyjne dla klienta sklepu dotyczące szczegółów usługi PayPo.

WAŻNE! Jeżeli nie widzisz banera na karcie produktu, wyczyść pamięć cache sklepu w zakładce: Ustawienia > Ogólne > Pamięć cache.

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Jak aktywować/dezaktywować wyświetlanie baneru PayPo na karcie produktu?
  • Jak włączyć baner odroczonych płatności za pomocą wbudowanej funkcji w systemie?
  • Gdzie na stronie wyświetla się baner informujący klientów o płatności odroczonej?
Przeczytaj także

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności