Konfiguracja płatności Braintree

Integracja płatności Braintree

Nowe i wygodne rozwiązanie dla tych sklepów Shoper, które oferują swoje produkty także poza granicami kraju – Braintree to system płatności online popularny na zagranicznych rynkach. Korzystając z dostępnej w nim opcji One Touch klient e-sklepu może dokonywać płatności jednym kliknięciem. Wystarczy tylko, że wcześniej dokona jednorazowej autoryzacji i dostępu do swojego konta. Bezpieczeństwo transakcji zapewnia obsługująca płatności firma PayPal.

  1. Przejdź do zakładki Konfiguracja > Sprzedaż > Płatności
  2. Z listy rozwijanej “Dodaj lub aktywuj alternatywny kanał płatności” wybierz: “Braintree”
    Dodaj alternatywny kanał płatności
  3. W zakładce Ustawienia Braintree: Wprowadź ID sprzedawcy, klucz prywatny oraz klucz publiczny.

    ID sprzedawcy należy pobrać z panelu zarządzania usługą Braintree w Settings > Processing > Merchant Accounts

    Klucz prywatny oraz klucz publiczny należy pobrać z panelu zarządzania usługą Braintree w Account > My user (Klikając w zakładkę: View Authorizations )

    Wybierz walutę, która jest ustawiona po stronie Braintree. ID konta sprzedawcy pozostaw puste, jeżeli chcesz używać konta domyślnego

    Dodaj alternatywny kanał płatności

Ważne: Według własnych preferencji edytuj “Komunikat potwierdzenia zamówienia” oraz “Komunikat email”

Dodaj alternatywny kanał płatności

Znacznik {payment_form}, jest niezbędnym elementem “Komunikatu potwierdzenia zamówienia, ponieważ pełni on rolę przycisku przejścia do zewnęrznego systemu Braintree.

Czy artykuł okazał się pomocny?
TAK
NIE

W jaki sposób możemy poprawić jakość tego artykułu?

+ = Udowodnij, że nie jesteś robotem 🙂