Płatności Shoper – Transakcje i zwroty

System szybkich Płatności Shoper pozwala na wykonywanie zwrotu środków. Aby to zrobić, należy postępować według instrukcji podanej poniżej. Więcej informacji o zwrotach znajdziesz w tym artykule

Uwaga prowizja za wykonane transkacje nie jest zwracana!

I. Aktywacja zwrotów przez Płatności Shoper

  1. Aby aktywować możliwość zwrotów przejdź do menu Konfiguracja > Sprzedaż & Dostawy > Płatnośći
  2. Edytuj Płatności Shoper
    Płatności Shoper - zwrot środków
  3. Zaznacz na TAK opcję wykonywania zwrotów
    Płatności Shoper - zwrot środków

II. Wykonywane zwrotu przez Płatności Shoper oraz status transakcji

  1. Przejdź do menu Sprzedaż > Zamówienia
  2. W kolumnie akcje przy zamówieniu wybierz dla którego ma zostać wykonany zwrot, kliknij przycisk Edytuj
    Płatności Shoper - zwrot środków
  3. Kliknij na zarządzanie transakcjami
    Płatności Shoper - zwrot środków
  4. W oknie Szczegóły płatności pojawią się informacje o płatności oraz o jej realizacji, po rozwinięciu informacji wyśwetli się identyfikator transakcji
    Płatności Shoper - zwrot środków
  5. Dle transakcji ze statusem zakończone możliwe jest wykonanie zwrotu
    Płatności Shoper - zwrot środków

    Uwaga, zwrot możliwy jest jedynie wtedy, gdy na koncie administratora sklepu w Blue Media znajduje się kwota wymagana do wykonania zwrotu!

  6. Uzupełnij dane formularza zwrotu towaru i zatwierdź zmiany przyciskiem Zwrot
    Płatności Shoper - zwrot środków
  7. Po wykonaniu zwrotu pojawi się informacja wraz ze statusem transakcji, po rozwinięciu informacji, wyświetli się identyfikator transakcji zwrotu
    Płatności Shoper - zwrot środków
Czy artykuł okazał się pomocny?
TAK
NIE

W jaki sposób możemy poprawić jakość tego artykułu?

+ = Udowodnij, że nie jesteś robotem 🙂