Przelewy24: Konfiguracja płatności (stara integracja)

Ostatnia aktualizacja: 17 lipca 2024

Od 15.04.2024 integracja jest niedostępna dla nowych klientów Shoper. Klienci zainteresowani uruchomieniem płatności od Przelewy24 w sklepie Shoper mogą aktywować usługę Shoper Płatności x Przelewy24.

Uwaga: jeśli nie widzisz starej integracji w swoim sklepie, to znaczy, że nie jest ona dostępna, a płatności od Przelewy24 możesz uruchomić wyłącznie za pośrednictwem Shoper Płatności x Przelewy24.

Aktywuj Shoper Płatności już dziś! Szybka i prosta aktywacja, dostęp do kanałów płatności tj. BLIK, Google Pay, Apple Pay, PayPo i wiele innych. 0% prowizji przez pierwsze 3 miesiące! Sprawdź ofertę: Płatności w sklepie internetowym Shoper.

Waluty obsługiwane w integracji z Przelewy24 to: PLN.

WAŻNE! Konfiguracja integracji nie wiąże się z automatycznym założeniem konta w: Przelewy24. Nie jest też równoznaczna z aktywowaniem już działającego konta Przelewy24 będącego elementem Shopera.

Własne konto w Przelewy24 należy założyć samodzielnie. Zapoznaj się z ofertą dla Partnerów Shoper i przejdź do wniosku korzystając z tej strony: Jak przyjąć płatności z Przelewy24?

Przetestuj dostępne funkcje i załóż darmowy sklep internetowy w ramach 14-dniowego okresu próbnego. Sprawdź bezpłatnie i bez ograniczeń możliwości platformy Shoper.

Aktywacja metody płatności Przelewy24 z poziomu Panelu administracyjnego sklepu

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Przejdź do zakładki: Ustawienia (A) > Obsługa zamówień (B) > Formy płatności (C).
Z listy rozwijanej: Dodaj lub aktywuj alternatywny kanał płatności wybierz: Przelewy24.pl (D).
Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy płatności
Rys 1. Z rozwijanej listy: Dodaj lub aktywuj alternatywny kanał płatności, wybierz: Przelewy24
Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy płatności
Rys 1. Z rozwijanej listy: Dodaj lub aktywuj alternatywny kanał płatności, wybierz: Przelewy24
W zakładce: Dane podstawowe (A) aktywuj płatność (B) i wskaż walutę: PLN (C).
Panel administracyjny > Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy płatności
Rys 2. Włącz aktywność formy płatności oraz wybierz walutę, która ma być obsługiwana
Panel administracyjny > Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy płatności
Rys 2. Włącz aktywność formy płatności oraz wybierz walutę, która ma być obsługiwana

Niżej, według własnych preferencji edytuj także: Komunikat potwierdzenia zamówienia (A) oraz Komunikat email (B),a następnie ZAPISZ zmiany (C)

Znacznik: {payment_form} jest niezbędnym elementem: Komunikatu potwierdzenia zamówienia, ponieważ pełni on rolę przycisku przejścia do zewnętrznego systemu Przelewy24.

Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy płatności
Rys 3. Przygotuj komunikaty dla formy płatności wyświetlane na stronie oraz wysyłane na e-mail
Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy płatności
Rys 3. Przygotuj komunikaty dla formy płatności wyświetlane na stronie oraz wysyłane na e-mail
W zakładce: Ustawienia Przelewy24 (A) wprowadź: ID Sprzedawcy i Klucz CRC (B) i potwierdź, klikając ZAPISZ (C).
Konfiguracja Shoper Przelewy24
Rys 4. Podaj: ID sprzedawcy oraz Klucz CRC
Konfiguracja Shoper Przelewy24
Rys 4. Podaj: ID sprzedawcy oraz Klucz CRC

Znajdziesz je w panelu usługi Przelewy24, w tym miejscu:

Panel administracyjny Przelewy24
Rys 5. Lokalizacja klucza CRC w panelu Przelewy24
Panel administracyjny Przelewy24
Rys 5. Lokalizacja klucza CRC w panelu Przelewy24
Pamiętaj, aby utworzoną metodę płatności: Przelewy24 połączyć z właściwą formą dostawy, zgodnie z informacjami podanymi w poniższym artykule:

Wideo: jak ustawić dostawy i płatności w Shoper?

Obejrzyj film przedstawiający ustawienia dostaw i płatności w Panelu administracyjnym sklepu Shoper.

Wideo poradnik: podstawowa konfiguracja form dostaw i płatności na platformie Shoper
Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Jak dodać metodę płatności Przelewy24.pl w sklepie Shoper?
  • Wideo poradnik: instrukcja dodawania metod płatności w Panelu administracyjnym sklepu Shoper
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności