Oferuj bezpieczne i
szybkie płatności online
Uruchom dedykowany system płatności dla sklepów internetowych. Wygodny i prosty w obsłudze.
Najpopularniejsze metody płatności w jednym miejscu
Prowizja 1,58% kwoty transakcji w pakiecie Standard
W pełni bezpieczne transakcje dzięki szyfrowaniu danych
Włącz sprawdzone płatności w swoim sklepie
Dowiedz się więcej
Jakie metody płatności będę mieć dostępne w sklepie?
W skład usługi Shoper Płatności wchodzą:
- przelew natychmiastowy (tzw. pay-by-link),
- karty płatnicze: Visa, Mastercard,
- BLIK,
- Google Pay,
- Apple Pay,
- PayPo - płatność odroczona,
- raty Alior Banku i wiele innych.
W panelu sklepu możesz także włączyć przelew tradycyjny, płatność za pobraniem i płatności odroczone Klarna. Możesz też równocześnie i indywidualnie zawrzeć umowę z zewnętrznym operatorem, oferując swoim klientom:
- przelewy ekspresowe i karty płatnicze w PayU;
- płatności w walutach obcych w PayPal, PayPal Express Checkout, Braintree;
- raty online w Santander Consumer Banku, Comfino, mBank, Credit Agricole, Inbank, Pragma GO, leasing online w LeaseLink, ING Lease.
Ile kosztują Shoper Płatności?
Aktywacja system płatności w sklepie kosztuje po 19 zł brutto w Autopay i Przelewy24. Opłata za aktywację jest jednorazowa.
Czy obowiązują dodatkowe opłaty?
Jedyną opłatą, którą ponosisz jest prowizja od wartości zamówień opłaconych za pośrednictwem danej metody płatności. Informację o wysokości prowizji znajdziesz w pełnym cenniku usług Shoper. Przelew tradycyjny oraz płatność za pobraniem nie są objęte prowizją.
Dodatkową, jednorazową opłatą, którą ponosisz za aktywację usługi Shoper Płatności jest bezzwrotny przelew weryfikacyjny w kwocie 19 zł brutto.
Czy Shoper Płatności są bezpieczne?
Dostawcami płatności są Autopay oraz Przelewy24 – liderzy na rynku firm płatniczych w Polsce. Wszystkie transakcji są zabezpieczone protokołem SSL, a płatności kartą dodatkowo standardem 3D-Secure.
Ile trwa aktywacja Shoper Płatności?
Weryfikacja wniosków dla przelewów błyskawicznych i BLIKA realizowana jest do 24 godzin w dni robocze. Weryfikacja wniosków dla kart płatniczych może potrwać od 14 dni roboczych (najczęściej ok. 30 dni).
Zanim przystąpisz do wypełnienia wniosku o aktywację usługi płatności, upewnij się, czy spełniasz wszystkie wymagania formalno-konfiguracyjne. Czytaj, jak wdrożyć system płatności w sklepie.
Czy otrzymam wsparcie podczas aktywacji i obsługi Shoper Płatności?
Na każdym etapie możesz liczyć na pomoc Biura Obsługi Klienta. Odpowiemy na wszystkie twoje pytania. Pomożemy włączyć ci usługę. A gdy wystąpią nieprawidłowości w działaniu płatności, zajmiemy się tym. Ponadto dostarczymy ci wszystkie niezbędne informacje do prawidłowej i samodzielnej obsługi Shoper Płatności.
Jak rozliczane są płatności?
Od opłaconych zamówień naliczana jest prowizja. Nie obejmuje zwrotów i zakupów z Allegro, a jej wysokość zależy od metody płatności wybranej podczas zakupów. Shoper nie nalicza prowizji od transakcji realizowanych przez Operatorów zewnętrznych dla transakcji realizowanych w ramach Shoper Płatności (integracja Autopay lub Przelewy24).
Natomiast, korzystając z zewnętrznych bramek płatniczych prowizja jest pobierana dwukrotnie – dla Shopera za zrealizowane zamówienie i wybranego dostawcy usług płatności za procesowanie transakcji, np. PayU. Wyjątek stanowią transakcje międzynarodowe, tj. PayPal, Braintree, Klarna, które są bezprowizyjne.
Wysokości stawek znajdziesz w cenniku.
Faktury z prowizjami są wystawiane do 10. dnia miesiąca.
Czy mogę obsługiwać zwroty płatności w panelu sklepu internetowego?
Zarządzanie zwrotami w panelu administracyjnym sklepu jest dostępne dla każdego zamówienia.
Jednak wypłaty środków z tytułu zwrotów są możliwe wyłącznie dla zamówień opłaconych za pomocą Shoper Płatności. Sprawdź, jak aktywować usługę zwrotów.
Jak często otrzymam wypłatę środków?
Wypłaty są wykonywane standardowo w tzw. modelu D+1, w dni robocze. To znaczy, że kwoty za zamówienia z poniedziałku zostaną automatycznie przelane na twój rachunek bankowy we wtorek, a transakcje z piątku trafią na twoje konto po weekendzie.
Dodatkowo, w przypadku Shoper Płatności obsługiwanych przez Przelewy24 masz możliwość zarządzania cyklem wypłat – decydujesz, co ile, wypłacasz płatności od klientów.
Czy mogę realizować transakcje w walutach obcych?
Tak, obsługa transakcji w walutach EUR, USD, GBP i CZK jest możliwa przy pomocy Shoper Płatności Przelewy24.
Czy muszę mieć firmę, aby udostępnić w sklepie Shoper Płatności?
Nie musisz prowadzić działalności gospodarczej, aby aktywować płatności online. Takie rozwiązanie zapewnia Autopay. Wystarczą działalność nierejestrowana i NIP.
Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.