Jak zmienić szablon sklepu z klasycznego na RWD – responsywny?

Zmiana szablonu z klasycznego na responsywny niesie ze sobą same korzyści:

  1. Niezależne SEO-testy wskazują na lepsze pozycjonowanie stron z szablonami RWD w stosunku do zbliżonych stron wykonanych w technologii klasycznej;
  2. Technologia RWD to ogromny ukłon w stronę ruchu mobilnego – sklep będzie w pełni przystosowany do wyświetlania na urządzeniach mobilnych;
  3. To także progres wizualny – sklep stanie się zgodny z obecnymi web-trendami.

Oferujemy trzy możliwości zmiany szablonu

  1. Zmiana na darmowy szablon obecny w sklepie – nowoczesny, elegancki, ale dostępny dla wszystkich naszych Klientów;
  2. Zakup jednego z gotowych szablonów, które przygotowaliśmy dla naszych Klientów. Ofertę znajdziesz tutaj;
  3. Inwestycja w gotowy pakiet indywidualnych usług graficznych, który zapewni najwyższy poziom identyfikacji wizualnej sklepu. Szczegółowe informacje znajdują się tutaj.

 

Zmiana szablonu z klasycznego na responsywny jest bardzo prosta, natomiast edytowany szablon nie musi być od razu aktywowany, konfigurację możesz przeprowadzić na nieaktywnym szablonie i aktywować go dopiero wtedy, gdy uznasz go za gotowy!

Jak przygotować się do zmiany?

  1. Przygotuj wszelkie materiały wizualne (zdjęcia na ruchomy baner, nieruchome banery różnej wielkości, logotyp) oraz tekstowe, które planujesz umieścić na nowym szablonie sklepu;
  2. Stwórz kopię szablonu RWD;
  3. Po wykonaniu kopii możesz już przystąpić do konfiguracji szablonu.

Najważniejsze elementy edycji grafiki:

  1. Informacje jak zmienić logo znajdziesz tutaj;
  2. Informacje jak zmienić ruchomy slider znajdziesz tutaj;
  3. Ogólny opis edycji modułów znajduje się tutaj.

Pamiętaj, iż w Galerii Stylów przed aktywacją szablonu możesz go zawsze podglądnąć, klikając na nim tą małą lupę

Gdy będziesz gotowy, by ukazać Klientom nowo skonfigurowany szablon po prostu aktywuj go w Galerii Stylów

Czy artykuł okazał się pomocny?
TAK
NIE

W jaki sposób możemy poprawić jakość tego artykułu?

+ = Udowodnij, że nie jesteś robotem 🙂