Zarządzanie kontami E-mail na serwerach poczty Shoper

Posiadając usługę poczty e-mail na naszych serwerach, zarządzanie kontami pocztowymi odbywa się w panelu administracyjnym sklepu.

Aby zarządzać w kontami pocztowym przejdź do menu: Konfiguracja > Konta pocztowe

Dodawanie konta pocztowego

  1. Aby dodać konto pocztowe, kliknij na ikonę “dodaj konto pocztowe”.
  2. Wprowadź nazwę skrzynki. Nazwę należy podać bez końcówki “@mojadomena.pl”

    Przykładowo:

    Dopuszczalne są litery (a-z), cyfry (0-9), kropka (.), podkreślenie (_) oraz myślnik (-)

  3. Wprowadź dwukrotnie jednakowe hasło skrzynki pocztowej – minimum 8 znaków

Logowanie do poczty webmail

    1. Kliknij na ikonę “Poczta – WebMail” – Konfiguracja > Konta pocztowe

      lub w pasek adresu wpisz adres poczta.shoparena.pl

    2. Wprowadź adres e-mail oraz hasło do skrzynki, następnie kliknij w zaloguj.

Uwaga – artykuł tyczy się tylko używania poczty poprzez klienta pocztowego online, nie wyczerpuje tematu istniejących możliwości połączenia z aplikacjami zewnętrznymi, takimi jak Outlook, Thunderbird czy odbierania poczty w Gmail. Te informacje znajdą Państwo w innych artykułach w naszej bazie pomocy.

Czy artykuł okazał się pomocny?
TAK
NIE

W jaki sposób możemy poprawić jakość tego artykułu?

+ = Udowodnij, że nie jesteś robotem 🙂