Aplikacja: LeaseLink – Płatności B2B
Rozwiązanie dostarczane przez firmę LeaseLink to autorska aplikacja pozwalająca przejść przez proces leasingu całkowicie on-line, o każdej porze dnia i nocy.
Leasing jako forma płatności
Aplikacja LeaseLink oferuje dostęp do różnych opcji finansowych dla firm:
- Leasing
Do niedawna leasing kojarzył się głównie z kupowaniem aut na firmę. Dzisiaj zakup środków trwałych tą metodą płatności możliwy jest praktycznie we wszystkich branżach i na dowolne środki trwałe.
Zalety? Jest ich wiele. Kupując środki trwałe w firmie przedsiębiorcy (czyli klienci esklepów) muszą liczyć się z jednorazowym wliczeniem całej kwoty w koszt prowadzenia działalności (co często wiąże się ze stratą w firmie) lub z koniecznością przeprowadzenia uciążliwej amortyzacji.
Leasing pozwala przedsiębiorcom kupującym w ecommerce utrzymać nadwyżkę finansową (nie angażują całej gotówki na raz) i daje większą kontrolę nad firmowym budżetem – każdą z leasingowych rat wpisuje się w firmowe koszty.
- Raty dla Firm
Raty są alternatywą dla leasingu. Dostępne są częściej niż leasing, ponieważ pojawiają się również dla produktów, które nie są środkami trwałymi. Cieszą się dużą popularnością ze względu na możliwość skorzystania z atrakcyjnych opcji krótkookresowych.
- Odroczona spłata
Za ich pomocą decyzję o spłacie lub rozłożeniu na raty można odłożyć na 30, 45 lub nawet 60 dni. Dostępne są wszędzie tam, gdzie obecne są Raty dla Firm.
Jak działa leasing w sklepie internetowym Shoper?

Przycisk LeaseLink widoczny jest przy karcie produktu, najczęściej przy przycisku DO KOSZYKA, ale można go wstawić w inne miejsce. Jest kilka opcji graficznych przycisku. Dostępne są dwa warianty funkcjonalne:
- Kliknięcie spowoduje bezpośrednie przejście do wniosku LeaseLink, gdzie widoczna będzie już nazwa przedmiotu, jego cena oraz dostępne opcje finansowania
- Kliknięcie spowoduje otworzenie kalkulatora na stronie i zapoznanie się z ofertą LeaseLink dla wskazanego produktu lub całej gamy produktów bez opuszczania e-sklepu
Kalkulator we wniosku LeaseLink oraz w kalkulatorze na stronie pozwala skonfigurować wybrany przez użytkownika produkt finansowy. Następnie kieruje do podania podstawowych danych dotyczących jego firmy, aby w krótkim czasie wydać decyzję i przejść do podpisania umowy.
Dlaczego warto skorzystać z aplikacji LeaseLink?
![]() | Oferta leasingu realnie zwiększa sprzedaż B2B w Twoim sklepie. |
![]() | Leasing i Raty dla Firm są metodami bezprowizyjnymi – nie poniesiesz kosztów finansowania. |
![]() | Wszelkie formalności pozostają po stronie LeaseLink. Ty wystawiasz fakturę i wysyłasz sprzęt. |
![]() | Usługa LeaseLink dostępna jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. |
![]() | Otrzymujesz informacje o kluczowych krokach w trakcie realizacji wniosku. |
Jak zainstalować aplikację LeaseLink w e-sklepie Shoper?



Konfiguracja wtyczki LeaseLink po instalacji
Aktywacja aplikacji odbywa się przy pomocy specjalnego klucza: API KEY oraz identyfikatora partnera: EXTERNAL ID. Wartości te można uzyskać od Opiekuna handlowego LeaseLink po podpisaniu umowy.
Po wpisaniu klucza i identyfikatora zobaczysz panel aplikacji LeaseLink – Płatności B2B. Konfiguracja wtyczki została szczegółowo opisana w instrukcji aplikacji dołączonej na końcu tego artykułu.
- Koniecznie wprowadź statusy zamówienia zgodne z LeaseLink.
- Nie zapomnij powiązać płatności LeaseLink z dostępnymi rodzajami dostaw w twoim sklepie.
Dodatkowe materiały informacyjne o obsłudze aplikacji LeaseLink – Płatności B2B
Więcej informacji na temat obsługi aplikacji znajdziesz w: Instrukcja obsługi LeaseLink dla administratora sklepu na platformie Shoper.pl.
Warto zapamiętać!
- Co zawiera aplikacja LeaseLink – Płatności B2B?
- W jaki sposób klient biznesowy może skorzystać z finansowania na stronie sklepu?
- Co obejmuje integracja sklepu Shoper z LeaseLink?
- Jak dodać aplikację LeaseLink do sklepu internetowego na platformie Shoper?
- Jak zintegrować sklep internetowy Shoper z LeaseLink?
- Jakie inne materiały pomocą Ci w użytkowaniu aplikacji LeaseLink?