Shoper Faktury i Magazyn: Jak zmienić treść ponaglenia dot. wpłaty za fakturę?
W poniższym artykule znajdziesz informacje jak zmienić treść ponaglenia w formie wiadomości e-mail, które dotyczy płatności za faktury wystawionych w oprogramowaniu Shoper Faktury i Magazyn. Spersonalizuj treści powiadomień wysyłanych do twoich klientów, korzystając ze znaczników (np. [nazwa_klienta]).
Edycja treści powiadomień przypominających o płatności

Zaznacz pole: WYŚLIJ E-MAIL DO KLIENTA, następnie w polu: LICZBA DNI PO PRZEKROCZENIU TERMINU PŁATNOŚCI wpisz po ilu dniach od przekroczenia terminu kontrahent ma otrzymać ponaglenie.
W sekcji: Przypominający o wpłacie możesz dowolnie edytować pola: TEMAT oraz TREŚĆ. Podczas edycji możesz skorzystać ze znaczników.
W polach TEMAT oraz TREŚĆ masz do dyspozycji następujące znaczniki, które na fakturze zostaną zastąpione faktycznymi danymi (np. numer faktury, adres, itp.).
- [nazwa_klienta],
- [numer_faktury],
- [data_platnosci],
- [wartosc_brutto],
- [adres_korespondencyjny],
- [nazwa_firmy],
- [telefon],
- [e-mail].

Wideo: ustawienia i konfiguracja konta Shoper Faktury i Magazyn
Zapoznaj się z filmem opisującym ustawienia konta Shoper Faktury i Magazyn.
Warto zapamiętać!
- modyfikacja treści powiadomień do klientów (dot. płatności za faktury),
- z jakich znaczników można korzystać podczas edycji treści ponagleń.