Jak działa kampania Allegro Ads?
W dobie tak dużej konkurencji w Internecie coraz trudniej jest się przebić ze swoimi ofertami, dlatego warto korzystać z wielu kanałów promocji. Jednym z nich jest portal Allegro, który skupia ogromną rzeszę klientów i oferuje reklamę Allegro Ads.
Reklamy na Allegro wyświetlane są w najlepiej widocznych miejscach, co pozwala na dotarcie do szerszej grupy klientów i wzrost konwersji. Nic więc dziwnego, że usługa ta cieszy się coraz większą popularnością wśród użytkowników.
Sprzedaż ze sklepu może być zintegrowana z Allegro – nie marnuj potencjału tego kanału sprzedaży. Platforma Shoper to m.in. dwukierunkowa integracja z Allegro, wystawianie produktów, automatyczna synchronizacja cen i autoresponder na wiadomości kupujących.
Kiedy wyświetli się reklama Allegro Ads?
Reklamy dobierane są na podstawie produktów wyszukiwanych przez użytkownika. Jeśli w tytule i opisie produktu umieścisz frazy kluczowe odpowiadające zapytaniu, to reklama się wyświetli.
Allegro wyświetli klientowi oferty podobne do tych, których wcześniej szukał. Dzięki temu trafiamy do osób, które faktycznie mogą być zainteresowane Twoimi produktami.
Z portalu Allegro korzystają zwykle osoby z konkretną intencją zakupową, dlatego jeśli produkt jest szczegółowo nazwany i opisany, to użytkownik ma dużą szansę na jego szybkie odnalezienie i dokonanie zakupu.
Poprawnie przygotowany i wyczerpujący opis produktu nie tylko podnosi jakość oferty, ale także potrafi znacząco wpłynąć na sprzedaż.
Allegro ADS to forma reklamy w modelu PPC
Kampanie Allegro Ads rozliczane są w modelu płatności za kliknięcie, czyli Pay Per Click. Oznacza to, że przyjdzie Ci zapłacić dopiero wtedy, gdy użytkownik kliknie w Twoją reklamę i zostanie przekierowany do strony oferty.
Opłata naliczana jest wyłącznie za to, że reklama trafiła do potencjalnego klienta. Za samo wyświetlenie reklamy opłata nie jest pobierana.
Gdzie wyświetlają się oferty sponsorowane?
Reklamy produktów wyświetlają się w wielu miejscach na Allegro, na wszystkich urządzeniach i w aplikacjach mobilnych:
- w wynikach wyszukiwania: dwie pierwsze i dwie ostatnie pozycje oraz jako pojedyncze oferty sponsorowane pomiędzy produktami,
- w ofertach sponsorowanych tej samej kategorii na stronie przedmiotu,
- pod filtrami, na lewo od wyników wyszukiwania.
Ekspozycja reklam w tak wielu miejscach daje nam pewność, że klient zauważy Twoją reklamę, a to znacząco zwiększa szansę na sprzedaż.
Warto zapamiętać!
- W jakim momencie reklama Allegro Ads pojawi się użytkownikom?
- Jak działa reklama w modelu płatności za kliknięcie (PPC)?
- Jakie miejsca obejmuje wyświetlanie ofert sponsorowanych?