Nowy Panel administracyjny sklepu

Data publikacji: 13 sierpnia 2020 Ostatnia aktualizacja artykułu: 17 lipca 2024

Panel administracyjny sklepu został przeprojektowany, aby prowadzeniu sklepu było łatwiejsze.

Wygodny interfejs pozwala na swobodne zarządzanie zarówno za pośrednictwem komputera, jak i urządzeń mobilnych – smartfonów oraz tabletów. Gwarantuje przy tym stabilność i komfort pracy.

Przetestuj dostępne funkcje i załóż darmowy sklep internetowy w ramach 14-dniowego okresu próbnego. Sprawdź bezpłatnie i bez ograniczeń możliwości platformy Shoper.

Wideo: rozwój Panelu administracyjnego sklepu

Zmiany zostały wprowadzone w oparciu o badania, w których wzięli udział właściciele sklepów pracujących na oprogramowaniu Shoper.

Wideo poradnik: zmiany wprowadzone w nowym Panelu administracyjnym sklepu Shoper

Nowości w Panelu administracyjnym sklepu

  • Całkowicie nowe menu,
  • Nowa wersja mobilna panelu,
  • Skróty klawiszowe do wyszukiwarek,
  • Dodawanie obiektów (np. dodaj zamówienie) z poziomu menu,
  • Ukrywanie statystyk w dashboardzie (użytkownikom, którzy nie mają dostępu do zakładki: Raporty i statystyki),
  • Nowy widok szczegółów zamówienia,
  • Możliwość dodania opisu kategorii pod listą produktów na stronie sklepu.

Zwiększona funkcjonalność list

  • Możliwość wyboru wyświetlanych kolumn na liście,
  • Możliwość nadpisania widoku domyślnego listy,
  • Zdjęcia produktów na liście (z możliwością wyłączenia),
  • Przypięcie nagłówków tabel do górnej krawędzi przeglądarki,
  • Nowe filtry na liście promocji, w raportach i na liście stron informacyjnych,
  • Nowe multiakcje i zwiększenie limitu wykonywanych multiakcji.

Udoskonalone formularze

  • Wyszukiwarka w polach formularza z dużą liczbą opcji,
  • Przypięcie przycisku Zapisz i Anuluj do dolnej krawędzi przeglądarki.

Powiadomienia push i dwuetapowe logowanie

Oprócz tego wprowadziliśmy dwie inne nowości: powiadomienia push i dwuetapowe logowanie do Panelu administracyjnego sklepu.

Panel administracyjny sklepu Shoper został zaprojektowany z myślą o dynamicznym trybie pracy – na różnych urządzeniach, z różnych zakątków ziemi.

Mając na uwadze, że nasi klienci chcą zarządzać sklepem przy użyciu smartfona, stworzyliśmy wygodną wersję mobilną, a skrót do Panelu administracyjnego sklepu w formie Progressive Web App (PWA) pozwala cały czas być na bieżąco.

Dodatkowo – każdy właściciel sklepu może skonfigurować powiadomienia web push o nowych zamówieniach i wpłatach. A wszystko w sposób wygodny i bezpieczny – w nowym Panelu administracyjnym sklepu wprowadziliśmy dwuetapową weryfikację użytkowników (2FA). Autoryzacja dostępu odbywa się poprzez aplikację, SMS lub kody zapasowe.

Inne artykuły nt. Panelu sklepu

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Wideo poradnik: co zmieniono w interfejsie do zarządzania sklepem internetowym Shoper?
  • Jakie nowe funkcje oferuje Panel administracyjny sklepu Shoper?
  • Jak zwiększono funkcjonalność listy?
  • Jak udoskonalono formularz?
  • Co umożliwia aplikacja mobilna PWA?
  • Jakie inne materiały wspominają o nowych funkcjach interfejsu sklepu Shoper?
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności