Proces integracji zapewnia płynną synchronizację kategorii i opisów produktów pomiędzy sklepem a systemem księgowo-magazynowym.
Stany magazynowe zostają automatycznie pobierane z systemu ERP i na bieżąco aktualizowane w sklepie internetowym.
Zamówienia ze sklepu automatycznie trafiają do systemu Subiekt GT.
Zakres integracji Subiekta z Shoperem jest bardzo szeroki. Prawie każdą funkcję można włączyć i wyłączyć, a ilość przesyłanych informacji może wahać się od zupełnego minimum (tylko dodawanie kodu/symbolu i nazwy towarów) po maksimum, sterując wszystkim z poziomu Subiekta. Nie ma też sztywnych przyporządkowań, gdzie np. nazwa z Subiekta musi oznaczać nazwę w Shoperze. W Synchronizatorze Shoper to użytkownik decyduje o przyporządkowaniu poszczególnych pól w Shoperze odpowiadającym im polom w Subiekcie. Nie ma też obowiązku, że program musi sterować stanami i cenami. Programu można użyć np. tylko do pobierania zamówień do Subiekta albo tylko do aktualizacji stanów. Każda konfiguracja jest możliwa.
Zapytaj o przeniesienie sklepu
Konsultant oddzwoni najszybciej jak to możliwe