Integracja sklepu internetowego z systemem Subiekt GT

Zapytaj o integrację

Integracja produktów

Proces integracji zapewnia płynną synchronizację kategorii i opisów produktów pomiędzy sklepem a systemem księgowo-magazynowym.

Podstawowy zakres integracji:

  • Nazwa i opis produktu
  • Identyfikator produktu
  • Atrybuty
  • Warianty
  • Specyfikacja
  • Cena i stawka VAT
  • Zdjęcia
  • Producent
  • Produkty powiązane i zamienniki
  • Wybrane grupy produktowe
  • Wskazanie produktów polecanych

Integracja stanów magazynowych

Stany magazynowe zostają automatycznie pobierane z systemu ERP i na bieżąco aktualizowane w sklepie internetowym.

Podstawowy zakres integracji:

  • Stan dostępności towarów
  • Status dostępności towarów
  • Integracja dwustronna

Integracja zamówień

Zamówienia ze sklepu automatycznie trafiają do systemu Subiekt GT.

Podstawowy zakres integracji:

  • Zamówienia z określonym statusem
  • Formy płatności i sposoby dostawy do zamówienia

Niestandardowy zakres

Zakres integracji Subiekta z Shoperem jest bardzo szeroki. Prawie każdą funkcję można włączyć i wyłączyć, a ilość przesyłanych informacji może wahać się od zupełnego minimum (tylko dodawanie kodu/symbolu i nazwy towarów) po maksimum, sterując wszystkim z poziomu Subiekta. Nie ma też sztywnych przyporządkowań, gdzie np. nazwa z Subiekta musi oznaczać nazwę w Shoperze. W Synchronizatorze Shoper to użytkownik decyduje o przyporządkowaniu poszczególnych pól w Shoperze odpowiadającym im polom w Subiekcie. Nie ma też obowiązku, że program musi sterować stanami i cenami. Programu można użyć np. tylko do pobierania zamówień do Subiekta albo tylko do aktualizacji stanów. Każda konfiguracja jest możliwa.

Zapytaj o przeniesienie sklepu

Konsultant oddzwoni najszybciej jak to możliwe

    Podając maila akceptujesz Regulamin i Politykę Prywatności