Cennik oprogramowania
i usług Shoper
Oprogramowanie sklepu
Usługi dodatkowe
Cennik projektów graficznych wraz z wdrożeniem
Dodatkowe usługi graficzne
Metody płatności
* Stawka procentowa jest naliczana od obrotu wygenerowanego przy wykorzystaniu danej metody płatności bez pomniejszenia tego obrotu o ewentualne opłaty pobierane przez operatora płatności i fakturowana jest niezależnie od opłat pobieranych przez operatora płatności. Opłaty pobierane przez operatorów płatności określają umowy zawierane pomiędzy klientem a operatorami dostarczającymi te usługi. Opłaty obliczone na podstawie stawek procentowych w tabeli są kwotami netto.
** Lista oficjalnych integracji dostępna jest na stronie https://www.shoper.pl/systemy-platnosci. Operatorzy, którzy nie znajdują się na tej liście tj. nie posiadają oficjalnej integracji lub oficjalnej wtyczki w App Store Shoper zaliczają się do grupy nieoficjalnych integracji płatniczych.
Najczęściej zadawane pytania dot. metod płatności
W ramach Shoper Płatności możesz skorzystać z usług dwóch operatorów, tj. Przelewy24 lub Autopay, którzy określają warunki świadczenia usług.
Szczegółowe ceny usług płatniczych znajdziesz w odpowiedniej tabeli opłat i prowizji, która stanowi integralną część ogólnych warunków umowy lub regulaminu przyjmowania płatności w zakresie korzystania z systemu płatności online obsługiwanych przez danego operatora płatności, tj. Autopay S.A lub PayPro S.A (Przelewy24). Informacje szczegółowe dotyczące cen za usługi płatnicze, które oferuje operator, otrzymujesz przed złożeniem wniosku o aktywację płatności (w OWU lub Regulaminie usług) w twoim sklepie.
Wysokość opłaty za transakcje podana w cenniku jest wartością minimalną i jest uzależniona od oferty, którą otrzymasz od operatora. Wysokość opłaty zależy m.in. od wersji abonamentu sklepu. Przykładowo, opłata za transakcje realizowane w złotówkach w ramach usługi Shoper Płatności dla pakietu Standard wynosi od 1,58%.
Do każdej opłaty za transakcję w złotówkach, oprócz procentowej prowizji, doliczana jest stała opłata 0,30 zł. Opłata jest naliczana niezależnie od wartości transakcji, wybranego abonamentu i pobierana jest automatycznie, zgodnie ze standardowymi zasadami operatorów.
Korzystając z usługi Shoper Płatności, nie ponosisz dodatkowych opłat, jak ma to miejsce w przypadku transakcji realizowanych przez zewnętrznych operatorów płatności. W ramach Shoper Płatności sklep otrzymuje możliwość prezentowania wybranych kanałów płatności bezpośrednio w koszyku (to znacznie poprawia konwersję), prostą aktywację PayPo, obsługę zwrotów bezpośrednio w panelu sklepu, doładowanie salda, a także dostęp do usług przydatnych finansowych np. finansowanie do 150 tys. zł.
Prowizja 0,1% oznacza, że jeśli w skali miesiąca przeprocesowane zostały transakcje o wartości 10 000 zł to prowizja za miniony miesiąc wyniesie 10 zł (10000*0,001 = 10 zł).
Prowizja naliczana jest od opłaconych zamówień i wyrażona jest w kwocie netto. Prowizja nie obejmuje zwrotów oraz zamówień z Allegro.
Opłaty nie obejmują płatności międzynarodowych tj. PayPal, Braintree, Klarna (dawniej Sofort), płatności ratalnych oraz płatności tradycyjnych - przelew tradycyjny / pobranie.
Zewnętrzni operatorzy płatności, którzy są objęci opłatą prowizyjną to: PayU, DotPay, Przelewy24 (stara integracja), Axepta (oficjalna aplikacja Shoper App Store). Prowizją objęte są również transakcje w ramach niezaufanych rozwiązań, które nie posiadają oficjalnych integracji z Shoper, tj. tpay, iMoje, PayNow.
Nie. Prowizja nie obejmuje zamówień z Allegro.
Faktura wystawiana jest za miniony miesiąc kalendarzowy - do 10. dnia miesiąca.
Jeśli faktura nie zostanie opłacona w wyznaczonym czasie to rozpocznie się standardowa procedura prewindykacji opisana w Regulaminie Licencji SaaS.
W takim przypadku prosimy o kontakt na bok@shoper.pl celem weryfikacji. Prowizja od zewnętrznych operatorów płatności naliczana jest automatycznie i nie ma ona związku ze statusem wniosku lub aktywacji Shoper Płatności.
W ramach Shoper Płatności Przelewy24 możesz przyjmować płatności kartami w USD (dolar amerykański), EUR (euro), CZK (korona czeska) i GBP (funt szterling, funt brytyjski). Możesz także udostępnić w swoim sklepie płatności walutowe online przez GoPay. Dzięki platformie GoPay twoi klienci opłacą zakupy przelewem z aż 20 czeskich i słowackich banków. Aby uruchomić GoPay i przyjmować płatności w obcych walutach, napisz na bok@shoper.pl.
Nie. Korzystając z usługi InPost Pay w Shoper, nie ponosisz dodatkowych opłat za transakcje realizowane przez zewnętrznych operatorów płatności.
Wartość prowizji zależy od metody płatności. Na dzień 18.03.2025 prowizja dla płatności kartą przez Stripe na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego (kraje Unii Europejskiej, Norwegia, Islandia i Liechtenstein) wynosi 1,5% + 1 PLN. Do tego dochodzi jeszcze nasza opłata integracyjna.
Przykładowo, mając sklep w abonamencie Shoper Premium prowizja dla płatności kartą przez Stripe wynosi 1,75% + 1 PLN.
Ceny pozostałych metod płatności znajdziesz w cenniku płatności zagranicznych Stripe.
Twoja cena obecnie nie ulega zmianie. Zmiana cennika dotyczy nowych klientów lub klientów, którzy wcześniej nie korzystali z niezaufanej bramki płatności. Rozważ skorzystanie z oficjalnych integracji (Shoper Płatności Autopay, Shoper Płatności Przelewy24, PayU, Tpay - aplikacja, Stripe, Axepta).
Jeżeli jesteś zainteresowany zmianą operatora płatności, to zgłoś się do swojego opiekuna w Shoper aby uzyskać instrukcję i ofertę na Shoper Płatności lub skorzystaj z oficjalnej integracji Shoper.
Jeśli na liście oficjalnych integracji nie ma twojej bramki płatniczej, to skontaktuj się ze swoim dostawcą płatności aby uzyskać informacje o terminie wdrożenia oficjalnej wersji.
Przetestuj sklep internetowy przez 14 dni za darmo
Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania bez zobowiązań.