Shoper Premium

Rośnij szybciej

Zintegruj sklep z najlepszymi systemami i wyprzedź konkurencję.
Systemy księgowo-magazynowe, fulfillment, multichannel i wiele innych.

Sprawdź zakres integracji

Posiadasz lub planujesz wdrożyć system klasy ERP?
Zintegrujemy go z twoim e-sklepem.

Ikona zintegrowana sprzedaż

Zintegrowany proces
sprzedaży

Ikona ERP

Automatyczna wymiana
danych pomiędzy sklepem
a systemem ERP

Ikona oszczędność czasu

Oszczędność
czasu

  • Comarch optima

    Integracja produktów

    Proces integracji zapewnia płynną synchronizację kategorii i opisów produktów pomiędzy sklepem a systemem księgowo-magazynowym.

    Podstawowy zakres integracji:

    • Nazwa i opis produktu
    • Identyfikator produktu
    • Atrybuty
    • Warianty
    • Specyfikacja
    • Cena i stawka VAT
    • Zdjęcia
    • Producent
    • Produkty powiązane i zamienniki
    • Wybrane grupy produktowe
    • Wskazanie produktów polecanych

    Integracja stanów magazynowych

    Stany magazynowe zostają automatycznie pobierane z systemu ERP i na bieżąco aktualizowane w sklepie internetowym.

    Podstawowy zakres integracji:

    • Stan dostępności towarów
    • Status dostępności towarów
    • Integracja dwustronna

    Integracja zamówień

    Zamówienia ze sklepu automatycznie trafiają do systemu Subiekt GT.

    Podstawowy zakres integracji:

    • Zamówienia z określonym statusem
    • Formy płatności i sposoby dostawy do zamówienia

    Zapytaj o integrację »

  • Subiekt GT

    Integracja produktów

    Proces integracji zapewnia płynną synchronizację kategorii i opisów produktów pomiędzy sklepem a systemem księgowo-magazynowym.

    Podstawowy zakres integracji:

    • Nazwa i opis produktu
    • Identyfikator produktu
    • Atrybuty
    • Warianty
    • Specyfikacja
    • Cena i stawka VAT
    • Zdjęcia
    • Producent
    • Produkty powiązane i zamienniki
    • Wybrane grupy produktowe
    • Wskazanie produktów polecanych

    Integracja stanów magazynowych

    Stany magazynowe zostają automatycznie pobierane z systemu ERP i na bieżąco aktualizowane w sklepie internetowym.

    Podstawowy zakres integracji:

    • Stan dostępności towarów
    • Status dostępności towarów
    • Integracja dwustronna (dopytać)

    Integracja zamówień

    Zamówienia ze sklepu automatycznie trafiają do systemu ERP Optima.

    Podstawowy zakres integracji:

    • Zamówienia z określonym statusem
    • Formy płatności i sposoby dostawy do zamówienia

    Niestandardowy zakres

    Zakres integracji Subiekta z Shoperem jest bardzo szeroki. Prawie każdą funkcję można włączyć i wyłączyć, a ilość przesyłanych informacji może wahać się od zupełnego minimum (tylko dodawanie kodu/symbolu i nazwy towarów) po maksimum, sterując wszystkim z poziomu Subiekta. Nie ma też sztywnych przyporządkowań, gdzie np. nazwa z Subiekta musi oznaczać nazwę w Shoperze. W Synchronizatorze Shoper to użytkownik decyduje o przyporządkowaniu poszczególnych pól w Shoperze odpowiadającym im polom w Subiekcie. Nie ma też obowiązku, że program musi sterować stanami i cenami. Programu można użyć np. tylko do pobierania zamówień do Subiekta albo tylko do aktualizacji stanów. Każda konfiguracja jest możliwa.

    Zapytaj o integrację »

  • Enova 365

    Każdy sklep internetowy może mieć własny zestaw parametrów dotyczących integracji z systemem księgowo-magazynowym enova365.

    Integracja z systemem enova365 odpowiada przede wszystkim za:

    Wysyłanie do e-sklepów towarów ze zdjęciami oraz przypisaniem do grup, które odbywa się łącznie z synchronizacją grup towarów.

    Wysyłanie stanów towarów w magazynach określonych w konfiguracji e-sklepu.

    Pobieranie zamówień ze sklepów i aktualizacja ich statusów. Podczas pobierania zamówień następuje automatyczne zakładanie kart kontrahentów, którzy założyli konta w e-sklepie.

    Proces synchronizacji określonego typu danych przebiega w następujących etapach:

    Pobranie zadań synchronizacji i przygotowanie danych do wysłania (w postaci XML).

    Wywołanie API e-sklepu, przekazanie pobranych danych jako parametrów.

    Odebranie odpowiedzi, usunięcie zadań synchronizacji, utworzenie (lub usunięcie) zapisów o powiązaniach.

    Zadania synchronizacji są pobierane i przetwarzane w pakietach po 100. Proces może być zautomatyzowany za pomocą harmonogramu zadań. Zastosowany model integracji przedstawiono na schemacie poniżej.

    Enova diagram

    Synchronizacja towarów

    • Kategoria
    • Cena
    • Producent
    • Zdjęcia
    • Waga
    • Jednostka*

    Możliwość przeliczania jednostek - np. kilogramy na sztuki.

    Synchronizacja stanów magazynowych

    Możliwość przeliczania ilości w zależności od ustawionych przeliczników jednostki.

    Synchronizacja zamówień

    Przenoszenie zamówienia i pozycji.

    Tworzenie kontrahenta w systemie ERP na podstawie danych ze sklepu.

    Zapytaj o integrację »

  • Iluo

    Możliwość współpracy z dowolną liczbą sklepów internetowych

    Nieograniczona liczba sklepów opartych na oprogramowaniu Shoper.

    Indywidualna (niezależna) konfiguracja parametrów określających zasady wymiany informacji dla każdego sklepu.

    Integracja produktów

    Może odbywać się w dwóch kierunkach.

    Integracja produktów, wariantów produktów i parametrów wariantów oraz kategorii.

    W szczególności:

    • Nazwy produktów
    • Kody
    • Ceny
    • Terminy dostaw
    • Opisy (krótki i pełny)
    • Zdjęcia
    • Promocje
    • Waluty
    • Dane SEO i meta tagi
    • Dane związane z innymi językami

    Produkty synchronizowane z różnymi sklepami oznaczane są różnymi etykietami.

    Integracja stanów magazynowych

    Stany magazynowe towarów i wariantów mogą być aktualizowane w bazie Shoper na podstawie aktualnego stanu w bazie ILUO.

    Stan magazynowy przesyłany do Shopera jest sumą stanów wszystkich bądź wybranych magazynów ILUO.

    Dodatkowo aktualizowany jest stan towarów znajdujących się na importowanych zamówieniach w momencie ich importu (funkcja włączana parametrem).

    Integracja zamówień

    Import zamówień po określonej dacie (np. data wdrożenia ILUO) - wszystkie lub tylko potwierdzone wg ustalonego parametru.

    Automatyczny import (aktualizacja) danych kontrahentów w momencie importu zamówień.

    Wsparcie importu informacji o modyfikacji zamówienia, gdy zamówienie jest aktualizowane po stronie Shopera.

    Integracja statusów zamówień i płatności.

    Istnieje możliwość zdefiniowania algorytmu, według którego ma być wybierany magazyn dla danej pozycji zamówienia.

    W ILUO Biznes zamówienie może być przekształcone w dowolny dokument handlowy (Paragon, Fakturę itp.).

    Dodatkowo:

    Integracja cenników dla promocji zdefiniowanych w ILUO.

    Zwiększona wydajność integracji poprzez ciągłą optymalizację dla zmian danych po stronie ILUO lub Shopera.

    Integracja może działać manualnie (poszczególne funkcje integracyjne uruchamiane są "ręcznie" przez użytkownika) lub automatycznie (za pomocą synchronizatora (schedulera) uruchamiającego odpowiednie funkcje co pewien kwant czasu - ustawiany przez użytkownika).

    Zapytaj o integrację »

  • PC-Market

    PC-Market to narzędzie, które pozwala zarządzać sklepem, magazynem, dostawami poprzez kontrolę sprzedaży i stanu rozliczeń.

    W ramach integracji z oprogramowaniem PC-Market do sklepu internetowego zostają zaimportowane:

    nazwy i opisy produktów

    kategorie i parametry produktów

    stany magazynowe

    zmiany statusów zamówień odbiorców

    Do systemu PC-Market automatycznie trafiają:

    zamówienia ze sklepu internetowego

    formy płatności i dostawy dla zamówień

    Nowi klienci korzystający z oprogramowania PC-Market są objęci rabatem o wartości 60% na pierwszy rok działania usługi Shoper Premium.

    Zapytaj o integrację »

  • POZOSTAŁE

    Poza wymienionymi wyżej systemami jesteśmy w stanie przeprowadzić integrację z każdą inną platformą magazynowo-księgową dostępną na rynku.

    Inne systemy, z którymi przeprowadzamy integracje to między innymi: Vendo, Symfonia, WF Mag.

    Zapytaj o integrację »

W zakresie integracji współpracujemy
z autoryzowanymi partnerami

Integrację pomiędzy systemem handlowo-magazynowym ILUO Biznes a Shoperem rozwinęliśmy na przestrzeni ostatnich 5 lat w bardzo szerokim zakresie. Nasz zespół programistów czuwa nad pełną zgodnością rozwiązania z aktualizacjami Shoper, dzięki czemu nasi klienci są zadowoleni ze współpracy.

Wojciech Frysztak, Prezes Zarządu, Iluo Sp. z o.o.

Sprawdź, które kanały sprzedaży e-commerce najlepiej
uzupełnią twoją ofertę. Zintegruj je w jednym panelu.

Dwustronna integracja z Allegro

  • Import istniejących aukcji Allegro jako produktów i kategorii
  • Import zamówień z Allegro do sklepu
  • Automatyczne wystawianie produktów ze sklepu na aukcje Allegro
  • Automatyczna aktualizacja magazynów

Zapytaj o integrację »

Sklep na Facebooku

  • Wyświetlanie oferty sklepu na Facebooku
  • Możliwość zakupu produktu bezpośrednio w zakładce na Facebooku
  • Dodawanie komentarzy przez Facebooka

Zapytaj o integrację »

Integracja z Ebay

  • Automatyczne wystawianie produktów ze sklepu na aukcje eBay
  • Automatyczna aktualizacja magazynów
  • Przekazywanie zamówień z eBay do sklepu

Zapytaj o integrację »

Agregatory branżowe

Umożliwiamy integrację z internetowymi pasażami handlowymi takimi jak:

  • Domodi
  • Homebook
  • Porównywarki cenowe (Ceneo, nokaut.pl, Skąpiec, sklepy24.pl, okazje.info, RADAR, kupujemy.pl, SmartBay.pl)

Zapytaj o integrację »

Przenieś sprzedaż do kanału e-commerce.
Płynne przejście z kanału offline do online zapewnia:

Ikona integracje z systemami księgowymi

Integracja z systemem księgowo-magazynowym

Dzięki integracji sklepu internetowego z systemem ERP, wymiana danych odbywa się automatycznie. Twój proces sprzedaży jest zintegrowany, a ty oszczędzasz czas.

Ikona odbiór

Możliwość odbioru zamówień w salonie stacjonarnym

Metoda click&collect umożliwia twoim klientom odbiór zamówionych towarów w punkcie stacjonarnym. Dzięki temu przyciągasz klientów do zakupów w lokalnych placówkach.

Ikona integracje konfiguracja

Pełna konfiguracja sklepu internetowego

Oferta, którą od nas otrzymasz zawiera wszystkie elementy, które są potrzebne do uruchomienia efektywnie działającego e-sklepu. Asystujemy ci przez cały proces wdrożenia.

Jeśli korzystasz z usługi fulfillmentu to zapewnimy ci
integrację sklepu z systemem dostawcy.

Dowiedz się więcej »
Ikona sklep
Ikona strzałka
Ikona pakowanie
Ikona strzałka
Ikona wysyłka