Wypróbuj za darmo

    Integracja z Google Remarketing

    Integracja z Google Remarketing pomaga dotrzeć z reklamami do osób, które już raz zapoznały się z twoimi produktami, ale nie zdecydowały się na ich zakup. Reklamy będą wyświetlały się potencjalnym klientom gdy będą przeglądać inne witryny, korzystających z sieci reklamowej Google np. Onet.pl

    Instalacja usługi Google Ads – remarketing dynamiczny i śledzenie konwersji

    Aby aktywować integrację, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

    1. Przejdź do zakładki Dodatki i integracje > Inne integracje i kliknij Konfiguruj pod integracją Google Remarketing
      Google Ads - remarketing dynamiczny i śledzenie konwersji
    2. Przygotuj wymagane dane z Google Ads. Będziesz potrzebować Identyfikatora konwersji oraz Etykietę konwersji. Znajdziesz je, logując się do swojego konta Google Ads. W panelu Google Ads przejdź do Narzędzia i Ustawienia > Konwersje.
      Google Ads - remarketing dynamiczny i śledzenie konwersji
    3.  Wybierz z listy konwersję odpowiedzialną za pomiar liczby zakupów.
      Google Ads - remarketing dynamiczny i śledzenie konwersji
    4. Kliknij Konfiguracja tagu, a następnie wybierz metodę Użyj Menedżera tagów Google
      Google Ads - remarketing dynamiczny i śledzenie konwersji
    5. Skopiuj identyfikator konwersji i etykietę konwersji.Google Ads - remarketing dynamiczny i śledzenie konwersjiSkopiowane dane wklej w odpowiednie pola w ustawieniach integracji w panelu Shoper.

      Google Ads - remarketing dynamiczny i śledzenie konwersji

    6. Powyżej zaznacz Aktywność integracji, a następnie kliknij Zapisz
      Google Ads - remarketing dynamiczny i śledzenie konwersjiOd tego momentu konwersje Google Ads będą rejestrowane.

    Rozszerzone możliwości integracji z Google Ads Remarketing

    Integracja z Google Ads Remarketing pozwala na włączenie dodatkowych funkcji, które pozwolą ci na jeszcze lepszą analizę wyników twoich kampanii reklamowych.

    Konwersje rozszerzone

    Opcja Włącz konwersje rozszerzone, pozwala na bardziej precyzyjne śledzenie i pomiar konwersji. Po każdym zakupie zaszyfrowane dane dotyczące klienta są przekazywane do Google, co pozwala na optymalizację Twoich kampanii.

    Google Ads - remarketing dynamiczny i śledzenie konwersji

    UWAGA:Upewnij się, czy w panelu Google Ads masz aktywne konwersje rozszerzone.

    Jak włączyć konwersje rozszerzone?

    • Przejdź do swojego konta Google Ads pod tym linkiem
    • W Narzędzia i ustawienia > Konwersje, wybierz z listy konwersję odpowiedzialną za pomiar liczby zakupów i sprawdź, czy ma ona aktywne konwersje rozszerzone
    • Włączenie tej funkcji wymaga zapoznania się z jej warunkami i zaakceptowania ich.
    • Wybierz Tag Google lub Menedżer tagów Google jako sposób konfiguracji konwersji rozszerzonych
    • Podaj swój tag Google (wklej adres url sklepu, aby odnaleźć tag)
    • Wybierz Edytuj kod, jako sposób konfiguracji konwersji rozszerzonych

    Reklamy produktowe

    Opcja Włącz reklamy produktowe aktywuje raportowanie konwersji z danymi koszyka. Dzięki niej uzyskasz dane o sprzedanych produktach bezpośrednio w panelu Google Ads.

    Korzystanie z tej funkcji wymaga wcześniejszej odpowiedniej konfiguracji w panelu Google Merchant Center.

    Z tego artykułu pomocy Google dowiesz się jak aktywować konto w Google Merchant Center.

    Zastanawiasz się jak zintegrować Google Merchant Center ze sklepem Shoper? Sprawdź ten artykuł pomocy.

    Aby włączyć opcję reklam produktowych, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

    1. Zaloguj się do panelu Google Merchant Center, korzystając z tego linku, skopiuj ID swojego konta.
    2. W ustawieniach integracji zaznacz opcję Włącz reklamy produktowe, a skopiowane ID konta wklej w pole Identyfikator konta Google Merchant Center
      Google Ads - remarketing dynamiczny i śledzenie konwersji
    3. Następnie przejdź do zakładki Produkty > Pliki danych, by sprawdzić szczegóły pliku produktowego (język i kraj sprzedaży).
    4. Po weryfikacji tych dwóch parametrów wybierz identyczne w ustawieniach integracji w panelu Shoper i Zapisz wprowadzone zmiany.
      Google Ads - remarketing dynamiczny i śledzenie konwersji

    Przetestuj sklep internetowy
    Shoper przez 14 dni za darmo

    Podając maila akceptujesz Regulamin i Politykę Prywatności