10 aplikacji, które zwiększą sprzedaż w e-sklepach z branży RTV-AGD
Jeśli sprzedajesz produkty z branży RTV-AGD, działasz na silnie konkurencyjnym rynku. Co możesz zrobić, aby zdobyć przewagę nad innymi e-sprzedawcami? Skorzystaj z aplikacji, które zautomatyzują część pracy i pozwolą szybciej i efektywniej rozwijać biznes internetowy.
Prowadzenie e-sklepu wymaga strategii i konsekwencji w jej realizacji, obserwacji rynku i szybkich reakcji na pojawiające się zmiany, przemyślanej polityki cenowej i satysfakcjonującej obsługi klientów. Przede wszystkim jednak potrzebujesz rozwiązań, które ułatwią ci pracę, usprawnią i przyspieszą procesy, a w efekcie przełożą się na większe zyski. Korzystając z dostępnych w Shoper App Store aplikacji, możesz mieć pewność, że cele te osiągniesz w znacznie krótszym czasie. Większość z nich dostępna jest też w ramach najnowszej propozycji Shopera – technologii Storefront, która rzuca nowe światło na sposób zarządzania i funkcjonowania sklepów internetowych korzystających z platformy.
Tutaj przeczytasz więcej na temat technologii Storefront
Najlepsze aplikacje dla e-sklepów z kategorii RTV-AGD
Zastanawiasz się, które z aplikacji najlepiej sprawdzą się w branży RTV-AGD? Spośród ponad 250 aplikacji Shopera wybraliśmy TOP10, bez których trudno wyobrazić sobie prowadzenie e-sklepu. Część z nich jest uniwersalna i przydatna niezależnie od rodzaju sprzedawanych produktów, część przygotowana została z myślą o takiej branży jak twoja. Oto przegląd wtyczek, które doskonale sprawdzą się w sprzedaży towarów RTV-AGD.
Shoper Regulaminy – niezbędna aplikacja dla każdego e-sklepu
To numer 1 na liście z prostego powodu. Każdy sklep internetowy musi mieć swój regulamin, którego zadaniem jest chronić zarówno klientów, jak i właścicieli sklepów internetowych. Powinien być on unikatowy, zgodny z prawem i często aktualizowany. Wszystkie te warunki spełnia aplikacja Shoper Regulaminy dostępna w abonamencie rocznym.
Aby zacząć z niej korzystać, wystarczy, że odpowiesz na kilka pytań. Na podstawie podanych informacji, powstanie unikatowy, “skrojony” pod twój sklep regulamin. Co ważne, nie musisz go samodzielnie aktualizować. Jeśli w trakcie trwania subskrypcji zajdą jakiekolwiek zmiany w prawie, możesz mieć pewność, że zostaną one w nim uwzględnione.
Apilo – integracje z hurtowniami
To ciekawa opcja szczególnie dla sklepów z branży RTV-AGD. Ta aplikacja umożliwia rozszerzenie oferty o towary z zewnętrznych hurtowni. Wybierając 3 spośród ponad 200 propozycji, możesz:
☞podpiąć nielimitowaną liczbę kanałów sprzedaży, m.in. Allegro, Amazon, Empik
☞obsługiwać do 500 zamówień miesięcznie
☞dodać nawet 50 tys. ofert
☞zalogować 2 użytkowników do obsługi systemu.
Dzięki tej aplikacji całą sprzedaż wielokanałową obsłużysz, korzystając z jednego panelu.
Ceneo – aplikacja zwiększająca skuteczność działań w porównywarce
Kolejną przydatną dla sklepów z branży RTV-AGD aplikacją jest Ceneo. Umożliwia ona generowanie konfigurowalnego pliku XML z produktami dostępnymi w e-sklepie. Co to oznacza?
Dzięki tej wtyczce będziesz mieć pełną kontrolę, jakie produkty i w jaki sposób znajdują się w pliku, co przełoży się na skuteczność twoich działań marketingowych na Ceneo.
MegaMenu™ – kreator menu poziomego
Nie ma nic gorszego niż źle zbudowane menu, szczególnie jeśli w sklepie znajduje się wiele produktów. Jak tego uniknąć i zaproponować użytkownikom wersję user friendly?
Wystarczy skorzystać z aplikacji MegaMenu™ i stworzyć atrakcyjną wizualnie i wygodną dla użytkownika nawigację w poziomie. Podgląd na żywo daje ci możliwość przetestowania wielu konfiguracji. Możesz też skorzystać z gotowych szablonów stworzonych z myślą o różnych branżach, m.in. dla RTV-AGD.
Produkty powiązane jako warianty – aplikacja ułatwiająca ekspozycję produktów podobnych
To aplikacja stworzona wręcz pod sklepy z branży RTV-AGD. Przydaje się bowiem wtedy, gdy dostępne produkty występują w różnych rozmiarach, kolorach czy parametrach. Dzięki niej klienci nie muszą przeszukiwać tysięcy ofert, ponieważ od razu wyświetlają im się inne opcje, które potencjalnie mogą ich zainteresować.
Jak to działa? Aplikacja łączy produkty, a następnie wyświetla je na kartach każdego z nich tak jakby były one jego wariantami.
Licznik czasu wysyłki – funkcjonalności niezbędne dla Twoich klientów
To hit wśród aplikacji świetnie identyfikujący oczekiwania dzisiejszych niecierpliwych klientów. Jeśli więc zależy ci na ich pozytywnych doświadczeniach zakupowych, dostarczaj im na bieżąco informacje o aktualnym stanie zamówienia i czasie dostawy.
Aplikacja Licznik czasu wysyłki pomoże ci:
☞skłonić klientów do szybszego składania zamówień zanim się rozmyślą
☞wzmocnić zaufanie poprzez przejrzyste informacje o dostawie
☞umożliwić zaplanowanie zakupów
Liczniki czasu możesz umieścić w różnych widokach, m.in. w nagłówku, w module własnym, na stronie głównej czy karcie produktu. Treść licznika dopasujesz do swoich potrzeb, np. planowanych przerw w pracy z powodu urlopu lub świąt.
Przyjazne adresy URL – popraw SEO strony
Sprzedając sprzęt RTV-AGD w internecie, masz sporą konkurencję, a to wymaga szczególnej troski o pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania. Dlatego, jeśli zależy ci na lepszej widoczności w sieci, skorzystaj z aplikacji Przyjazne adresy URL.
Dzięki niej samodzielnie poprawisz SEO swojego sklepu, automatyczne wygenerujesz przyjazne linki dla produktów, kategorii i producentów, a także skonfigurujesz ich strukturę według swoich potrzeb.
Kategorie obrazkowe – aplikacja poprawiająca wygląd i UX Twojego sklepu
Ta aplikacja to ogromne ułatwienie w nawigacji – porządkuje ofertę kategoriami dzięki… obrazkom. Zbędne? Wręcz przeciwnie. Większość użytkowników znacznie lepiej zapamiętuje zdjęcia niż opisy. Aby ułatwić im znalezienie szukanych produktów, efektywniej jest postawić na przyciągające uwagę obrazy (również własne) i w ten sposób poprowadzić ich ścieżką zakupową.
Aplikacja Kategorie obrazkowe automatycznie tworzy graficzną mapę kategorii w formie kafelków. Ty natomiast decydujesz, w których miejscach wyświetli się menu graficzne kategorii i podkategorii.
edrone – aplikacja do marketing automation
To kompleksowa platforma do pozyskiwania kontaktów i budowania relacji z klientami. Wyposażona jest w zaawansowane narzędzia do personalizacji doświadczeń zakupowych, których celem jest zwiększenie konwersji.
Oferuje ona ponad 20 gotowych scenariuszy automatyzacji, m.in.: ratowanie porzuconych koszyków, rekomendacje produktów, scenariusze urodzinowe, budowanie relacji po zakupie oraz cross-selling i up-selling. Umożliwia również zarządzanie bannerami, pop-upami, subskrypcjami newsletterów oraz programami lojalnościowymi i Refer-a-Friend.
Integracja EasyProtect – przedłużona ochrona serwisowa
Na koniec aplikacja stworzona właśnie dla branży RTV-AGD (i szczególnie jej polecana). Przedłużona Ochrona Serwisowa EasyProtect® to narzędzie dedykowane sklepom sprzedającym elektronikę użytkową, elektronarzędzia, e-pojazdy czy urządzenia grzewcze.
W ramach tej usługi klienci otrzymują możliwość nabycia dodatkowej ochrony serwisowej do zakupionego sprzętu, wybierając spośród trzech wariantów: 1 roku, 2 lub 3 lat ochrony, która rozpoczyna się zaraz po ustaniu gwarancji.
Przetestuj aplikacje za darmo
Wybór aplikacji, z których w pierwszej kolejności warto skorzystać, nie jest prostym zadaniem. Choć wszystkie wydają się istotne i potrzebne – ułatwiają przecież zarządzanie e-sklepem i budują pozytywne doświadczenia klientów – zastanów się, na jakim etapie rozwoju sklepu jesteś. Czego dziś potrzebujesz najbardziej, aby usprawnić swoją pracę i zwiększyć sprzedaż? Zanim podejmiesz ostateczne decyzje, zawsze możesz przetestować przez 14 dni daną aplikację, nie ponosząc żadnych kosztów.
Sprawdź wszystkie aplikacje do twojego sklepu internetowego Shoper!